Jump to content

2010 MK6 GTI DSG


Cristian Tanase

Postare recomandată

Deci tôt la greutate ajungem, pai fii atent: Lotus-ul Elise S are peste 900kg si cuplu de 250Nm. Tu zici ca ai aproape dublu, n-ar trebui sa il faci sau sa stati in paralel? Ca nici tu nu ai dublul greutatii lui, corect?

Cuplul nu e tot! Si nici puterea! Sunt multe variabile care difera de la motor la motor, asta ca sa nu mai vorbim de curbele de pe grafic.

Tu ai puterea un pic mai mare ca mine si cuplul, dupa cum spui, cu vreo 25% in plus. In mod normal, cu o masina mai usoara cu 120kg si cu cifrele de dinainte, ar trebui sa nu ma mai vezi in retrovizoare. Crezi ca e asa mare diferenta intre noi?

Link către comentariu

Asa arata un dyno la 2.0 TSI Revo Stage 1. 240 Cp si 400 Nm la roata, in treapta a 4-a. Este masina mea, dar motorul este identic cu al lui Cristi. Si pe facebook-ul Revo Romania mai sunt alte 3 dyno-uri de la G6 GTI si toate arata cam la fel (+- 2-3 caluti).

Pe treptele 3, 4 si 5 GTI-ul va avea avantaj in fata lui R20.

http://postimage.org/image/1vtpji8hw/

R20-ul cu tractiune 4x4 si turbina mai mare are avantajele sale. Per total este o masina mai buna decat GTI-ul. Ironia este ca un GTI Stage 1 este mai rapid din mers decat un R20 stock. Asta nu inseamna ca GTI-ul este per total mai bun, dar sa-i recunoastem meritele acolo unde este cazul. :)

Cine isi cumpara cu 70k (cu tot cu optionale) un A5 3.0 TDI, nu cred ca sufera daca il bate un GTI. Adica masina respectiva a fost cumparata pentru cu totul alte calitati.

Modificat de volvol
Link către comentariu
Cristian Tanase

intre noi doi zic ca din mers o sa fie de la 2 masini in plus cel putin. cu plecare de la 50 la ora intra doua:)

uite a venit dyno:))

Link către comentariu

Are dreptate Jug...gandeste-te ca noul Porsche 911 dezvolta 350 de cai dintr-un motor de 3.4 litri in 6 cilindri.....Nu e o putere fenomenala, si nici o cilindree foarte mare....dar sta cot la cot cu "orice" super car la drag cu motoare in 8-10 sau 12 cilindri (cutia PDK 0-100 km/h in 4.2 sec, viteza maxima 300 km/h +, carrera S 3.8 litri, 400 de cai ...0-100 km/h-3.9 sec) dar mai ales pe circuit unde e foarte echilibrata si scoate timpi mai buni sau cel putin egali cu producatori consacrati Ferrari, Lamborghini etc....Puterea si cuplul nu reprezinta tot.....conteaza si cutia, si cat de bine este echilibrata masina, raportutirle, greutatea, stabilitatea, tractiunea....Daca bagi sute de cai intr-o masina nu o faci 911...plus ca o masina nu trebuie sa stie sa mearga doar drept ;) sau ma rog...pe unii nu ii intereseaza doar asta...plus ca degeaba ai o mie de cai pe o masina care nu reuseste sa puna acea putere pe sosea...(conteaza si plecarile de pe loc totusi...o cursa se da cu plecare de la semafor in cea mai mare parte...)

Modificat de corad0
Link către comentariu
Cristian Tanase

corad0 nu inteleg ce legatura au carrera sau 911 cu o cursa in linie dreapta intre golf r si golf gti?

cosmine tocmai cuplul ala te oftica pe tn de pe loc pe 400:))) hai hai mai zi ceva:))

Link către comentariu

Ok, eu ma retrag putin din discutie ca vad ca lumea are impresia ca vorbim despre a cui e mai mare. Eu credeam ca discutam profi, nu cati bani a dat fiecare pe nu stiu ce masina si daca se simte umilit cand pierde "pe circuit". Nici nu se punea problema de asa ceva.

Ma astept ca o masina mai usoara si cu putere mai mare sa treaca de mine, desigur, ca doar n-oi avea vreo racheta sleeper. Vom vedea exact ce se intampla intre Revo Stage 1 si stock 2.0(T)FSI.

Link către comentariu

Da...ma oftica pt ca eu nu am cutie dublu jmen cum ai tu :lol: ,nu am launch control (dar poate-mi pun si sa te vad atunci ),normal ca patinez in cea mai mare prostie.Ma rog....asta pana cand am mai invatat putin sa dozez acc.

Ia un g6 gti manual,cu revo evident,apoi sa vezi ca nu mai esti asa triumfator :zzzzz: .

Link către comentariu

scoteam in evidenta ce zicea JUG....nu se rezuma totul la putere si cuplu pentru a avea performante remarcabile...si eu am GTI dar daca ii pun inca 200 de cai nu o sa fie 911...chiar daca o sa am putere mai mare decat el ;)

Modificat de corad0
Link către comentariu

Vrei sa iti transformi masina in muscle car? :))

Daca incepi sa ii pui si Stage 2+,3, toata puterea fiind pe puntea fata o sa incepe sa subvireze la greu (asta daca nu umbli la diferential, chit ca are EDS si XDS Gti-ul).

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Cristian Tanase

si discutia cum a plecat? care e cel mai bun pe hungaroring sau pe linie dreapta de pe loc sau din mers?

Link către comentariu

@corad0 - Nu-l faci Porsche cu 200 de cai in plus, dar in linie dreapta si din mers este posibil sa fi la fel de rapid ca si alte masini de 350-400 de cai. Pentru ca despre asta se discuta in mare parte aici si asta a fost afirmatia lui Cristi.

@jug - Eu am vrut sa spun ca fiecare masina are calitatile ei (adica ei punctele forte). A5 3.0 TDI nu a fost proiectat de catre Audi cu scopul de a face un GTI din mers.

Comparatile pe care le facem noi aici sunt doar 4FUN. Daca se materializeaza experimentul, tot 4FUN ar trebui sa fie privit.

Link către comentariu

Steril dom'ne,steril.da ce puternicos este...grow up people!

Brgds

Fiecare isi considera masina cum vrea...daca e mai slaba,nu inseamna nimic.

Prea multe orgolii.

Link către comentariu

volvol....o masina cu tractiune fata nu va face 0-100 km/h in 3.9 secunde oricati cai ar avea.....cel putin eu nu am vazut.....pe 400 de m...si din mers (sunt de acord cu tine)....exista posibilitatea sa fie timpi comparativi....cu hibrizi modificati la greu...care la prima curba o sa intre in primul copac, dar din spital proprietarii poate ca o sa fie fericiti ca "l-au facut pa ala" :))

Modificat de corad0
Link către comentariu

Comisare,asta-i totul pt unii...400 m si atat.

Da poate o fi konnigsegggggg

Link către comentariu

Cristi cel mai bine cred ca o sa-ti dai seama ca nu ai 100% dreptate, atunci cand iti va fi demonstrat acest lucru in viata de zi cu zi daca din explicatii logice nu vrei sa ne dai dreptate :)

Link către comentariu

@corad0 - Nu contrazic nici 10% din ce spui, are sens/logica si ai dreptate. Discutia era doar despre GTI Stage 1 si R20 stock in linie dreapta si din mers (nici macar pe 402 m). Am ajuns pe cu totul alte meleaguri cu topicul.

Modificat de volvol
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!