Jump to content

2010 MK6 GTI DSG


Cristian Tanase

Postare recomandată

Nu pot sa zic al cui era R-ul (nu e treaba mea sa-l parasc), iar Megane-ul rs din discutie are 1490kg cu tot cu sofer.

Link către comentariu
Cristian Tanase

gata gata stiu despre cn e vba:)) am vbit cu cn trebuie:) o pasarica mi a soptit k meganeul castiga si de pe loc:)) pe capat de a 3 a se intampla acest lucru:)) confirmi informatia?:)) p.s meganeul asta de care vbim tragea mai prost decat acum si eu am fost egal cu el in configuratia asta de acum. deci....

Link către comentariu

eu sunt cu meganul`

masina are 1410 fara sofer (pe cantar) si in jur de 270-275 de cai...

cand m-am dat cu teff aveam alt soft si masina tragea mult mai prost ca acum , rezultate : de pe loc il prindeam la 120-140 (ne-am dat de mai multe ori) ....din mers eram in fata 2 masini zic eu.

in configuratia actuala Cristi bate din mers rau un golf R ...inclin sa cred ca o sa bata si unul stg 1.

Modificat de Chuckie
Link către comentariu
Cristian Tanase

pe golf r stage 1 din mers poate sa am o sansa:) desi nu prea cred:)

scuze acum am vazut ca scrisesei din mers:) ne strangem toti si vdem ce si cum:) eu vreu cu golf r audi s3 si audi a5 3.0tdi cu soft:))

Link către comentariu

Deci

GTI 6 Stage 1 vs R stock: daca plecarea se face din treapta 2 la 50km/h, vei porni inaintea lui clar. Ai turbina mai mica implicit turbolag mai mic, curba de cuplu la tine e mult mai agresiva in ture joase. De aceea in acel filmulet GTI 6 Stage 1 a plecat inaintea la R, dar sus in ture a fost ajuns de R. Turbina IHI de pe GTI 6 (echivalent K03) iti da cuplu mult la turatie joasa, dar sus in ture nu mai e atat de "potenta"

GTI 6 Stage 1 vs R Stage 1: din pacate nu ai nici o sansa.

Parerea mea

PS: eu m-am dat cu Chuckie atunci. Masina mea 1560kg in talon, eu 120KG. Eu schimbam la 6500rpm datorita DSG, Chuckie la 7000rpm probabil.

PS2: Cristi Tanase, cand ne vedem pe la CP sa am dai si pe mine o tura, te dau si eu cu a mea.

PS3: Cristin Tanase, Milltek non-resonated turbo-back, ITG sau EVOMS pt TSI, Revo Stage 2 = 305-310cp si un cuplu nesimtit de mare

Modificat de TEFF
Link către comentariu
Cristian Tanase

mister teff eu bag mana in foc ca din mers nu ma mai ajunge niciodata un R stock:) ma rog...o sa vedem:)) pe mn doar ma omoara curiozitatea:)) momentan am masina in service, kostas stie despre ce e vba si cand o sa vin la cp o sa l anunt pe el:) ori acum in weekend ori sapt viitoare depinde cand iau masina:)

spunemi doar cristi fara tanase ca nu mi place:)) apropo cand e gata masina?:D

iar reteta ptr stage 2 o stiu demult:) e perfecta:)

Link către comentariu

Fratilor... nu am putut tine pasul cu voi... cat ati putut scrie azi (si ieri)

Se vede ca mai intra lumea care nu stie cam cum sta treaba cu asa-zisele curse.

Nici nu stiu de unde sa incep... in primul rand ma bag si eu la aceasta intalnire, doar ca sa vad cum stau cu un R stock (fie dsg, fie manual).

Pe de alta parte unii ca au scris aici poate nu stiu ca Golf 6 GTI vine cu acea turbina IHI care este superioare celei de pe Golf 5 GTI. In primul rand evacuarea mai mare in diametru (si aici ma refer la cea de stock) este mai mare, ceea ce, dupa mine inseamna un flow mai bun decat la k03. deci ceva potenta mai mare. Alt lucru care pare ca nu il stie lumea, sau nu il vede, este acela ca, un stage 1 pt un GTI 6 variaza intre 250-270cp, si ceva mai mult cuplu in plus. Pe 5 GTI acelasi lucru se traducea cam intre 220 si 235. Vedeti voi vreo diferenta?! Cam este, nu?!

Alt lucru care nu il vede lumea si care s-a mai spus este si diferenta de greutate intre un GTI si un R20: undeva la 200kg. Daca privim ambele variante la fel - adica ambele 3 sau 5 usi sau ambele manuale sau dsg...

Altceva... tot timpul o masina modificata va trage mai tare decat una stoc la aproximativ aceeasi cai. Asta daca nu se impinge putin peste masura masina modificata, pentru ca la un moment dat, cand se trece de o limita, chiar daca masina ar trebui sau chiar e mai sus ca putere, e foarte posibil ca ea sa nu mai mearga la fel de bine... Nu stiu daca m-ati inteles :D

Ma rog, altfel, poate ca un gti 6 modificat pe la 300 nu va sta langa un porsche (exemplul dat de voi) dar cu siguranta un edition 30/35 modificat pe la 300 va face acest lucru. In primul rand din cuplu, pt ca orice masina modificata (cel putin turbo) va fi modificata ceva mai mult pe partea de cuplu...

Ca idee, pentru cei sceptici de ceea ce poate oferi un GTI 6, eu cu polo GTI (soft si evacuare) cu aprox ~190 cp/~320Nm stateam din mers cu S3 pana cand dadeam 5 (adica 210km/h). Si nu m-am dat cu unul si nu m-am dat cu ciungi... So...

Ar mai fi multe de spus dar o sa mai revin...

Tin sa mentionez ca tot ce am scris aici a fost pur ipotetic iar testele ce le-am facut cu S3-urile au fost facute afara, pe autostrazi fara limita de viteza. ;)

Modificat de Zyx
Link către comentariu

acum stateam si ma gandeam ca nu mai am evacuarea pe masina si softul e un stagiu 1 :D... Deci e foarte posibil sa fie un pic pe dinafara. We will see...

Link către comentariu
Cristian Tanase

liniste cosmin ca pe tn te linistesc imediat:))

micul gti o sa i alerge pe astia cu cupra care nu pun puterea jos:)) si vba aia orice gti e gti:D

Link către comentariu

Ai vrea tu :)).

Exact....orice gti e gti,doar ca toate gti-urile ar vrea KG mai putine,cum au unele gti-uri mai fashnete :icon_thumleft:

Link către comentariu
Cristian Tanase

pink slip pe turbina din 5 curse pe 400 m daca ma bati o singura data iti dau ihi:)) daca te bat eu de 5 ori imi dai k04?:)) p.s. cu tot cu bancheta eu !

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!