Jump to content

2010 MK6 GTI DSG


Cristian Tanase

Postare recomandată

Pai da, dar nici admisie nu avea cand s-a dat cu tine :)) Mean BMW :)) Avem 254 de cai la ultimu Dyno cand s-a dat cu tine...asa ca orice mi-ai spune de diferenta de greutate, ceva scartaie :))

Link către comentariu
Cristian Tanase

Diseara care se baga la un circuit ? Merg cu chuckye sa vedem cum trage megane rs ul :D

Pai da, dar nici admisie nu avea cand s-a dat cu tine :)) Mean BMW :)) Avem 254 de cai la ultimu Dyno cand s-a dat cu tine...asa ca orice mi-ai spune de diferenta de greutate, ceva scartaie :))

Revo astia...dau cai ireali...ce sa faci :))

Si trapa ciosmi.

Link către comentariu

:)) Gata, hai ca ne bagam in alte polemici si sunt prea multe masini Revo prin zona...noi "muritorii de rand" suntem putini ;)

Link către comentariu
Cristian Tanase

N au dc sa se supere ca noi glumim acuma :)) fie vba intre noi :) treci la revo lasa ne cu apr ala ca trage prost :))

Link către comentariu

Eu am testat 1.8 TFSI pe dyno la Iasi la o firma concurenta REVO si a dat fix cat a zis Revo.. de la 160 cp la 230 :).. cel mai bun exemplu care l-am vazut cu ochii mei..

Link către comentariu

Bune scuze Cristi :)) Dupa spusele tale, ai mai mult de 35 de cai peste el...asa ca lasa greutatea deoparte ;)

Ba caline ala zicea ca are 1280 kg cu el in masina :)) a mea teoretic 1414kg doar masina + 80kg ale mele + 90 baiatu cu care eram? Oricum masina aia nu e asa stock si e irelevant ce a dat dyno... O avea doar admisie si evacuare dar la greutate...avea niste scaune subtiri de 3 cm n avea nici fete de usi nici nimic nimic :))

Ala la cum tragea bate si m3 e92 si mi zici mie ca e stock si nu stiu ce :)) Si ca are 260 cp lasa o naibii de treaba.

1414kg ai in talon? Daca da, aia e greutatea masinii cu un sofer de 70kg

Link către comentariu
Cristian Tanase

Eu am testat 1.8 TFSI pe dyno la Iasi la o firma concurenta REVO si a dat fix cat a zis Revo.. de la 160 cp la 230 :).. cel mai bun exemplu care l-am vazut cu ochii mei..

Lasa vrajeala ca ai dat spaga :))

Link către comentariu

:)) nop.. Baiatul de la Iasi chiar lucreaza cu cei de la PowerTech si tot asa spunea de Revo, ca nu merita si etc.. si cand a vazut fisa dyno a spus jos palaria.. deci...

Link către comentariu
Cristian Tanase

Steff aceeasi greutate o dau si cei de la vw pe site la una manuala in 2 usi si fara optiuni... Ce sa mai inteleg ?:))

:)) nop.. Baiatul de la Iasi chiar lucreaza cu cei de la PowerTech si tot asa spunea de Revo, ca nu merita si etc.. si cand a vazut fisa dyno a spus jos palaria.. deci...

Niste invidiosi :))

Link către comentariu

.noi "muritorii de rand" suntem putini ;)

S-a ba*it mireasa. Nu inteleg atitudinea asta, de genul: "ma prefac muritor de rand si umil, cand de fapt eu stiu ca masina mea e cea mai cea". Spune frate de la inceput cum iti consideri masina.

Calin, a nu se intelege ca am ceva cu tine, doar ca pe tine te-am putut da exemplu acum :D sunt dator cu o tura cu R-ul de cand ne-am intalnit in seara aia la CP inainte sa o duc la Marinu' si nu am putut sa te plimb ;)

:)) nop.. Baiatul de la Iasi chiar lucreaza cu cei de la PowerTech si tot asa spunea de Revo, ca nu merita si etc.. si cand a vazut fisa dyno a spus jos palaria.. deci...

Toate discutiile astea in contradictoriu pe tema cailor mi se par inutile. Fiecare va spune ca a lui are miliarde de cai. Cel mai bine: va duceti pe circuit cu masinile, dar cu acelasi Stage, si va dati pana va vine amar in cerul gurii.

Si atunci va puteti da seama de diferenta intre Powertech si APR,APR si Revo, etc etc. Parerea mea...

Link către comentariu
Cristian Tanase

.noi "muritorii de rand" suntem putini ;)

Like ptr teff :)

S-a ba*it mireasa. Nu inteleg atitudinea asta, de genul: "ma prefac muritor de rand si umil, cand de fapt eu stiu ca masina mea e cea mai cea". Spune frate de la inceput cum iti consideri masina.

Calin, a nu se intelege ca am ceva cu tine, doar ca pe tine te-am putut da exemplu acum :D sunt dator cu o tura cu R-ul de cand ne-am intalnit in seara aia la CP inainte sa o duc la Marinu' si nu am putut sa te plimb ;)

:)) nop.. Baiatul de la Iasi chiar lucreaza cu cei de la PowerTech si tot asa spunea de Revo, ca nu merita si etc.. si cand a vazut fisa dyno a spus jos palaria.. deci...

Toate discutiile astea in contradictoriu pe tema cailor mi se par inutile. Fiecare va spune ca a lui are miliarde de cai. Cel mai bine: va duceti pe circuit cu masinile, dar cu acelasi Stage, si va dati pana va vine amar in cerul gurii.

Si atunci va puteti da seama de diferenta intre Powertech si APR,APR si Revo, etc etc. Parerea mea...

Link către comentariu

Nu ma supar TEFF, nu am de ce...da nu e vorba ca e masina mea cea mai cea. Masina mea e slabuta acum si stiu asta :P Da multi, si nu ma refer la cei prezenti aici la discutie, cand isi pun Revo brusc lumea e a lor :)) Repet, nu ma refer la nimeni de aici de pe topic, o sa detaliem live :)

Si in orice caz, dupa parerea mea, cel mai bun soft nu este nici Revo, nici APR, etc. ci este un soft custom, facut cu masina pe Dyno (vezi de exemplu Powertech). Masina lui gaby_mkd e sincer cel mai rau K03 pe care il stiu, trage incredibil si nu sunt singurul care spune asta :D

Modificat de Calin.
Link către comentariu
Cristian Tanase

Nu ma supar TEFF, nu am de ce...da nu e vorba ca e masina mea cea mai cea. Masina mea e slabuta acum si stiu asta :P Da multi, si nu ma refer la cei prezenti aici la discutie, cand isi pun Revo brusc lumea e a lor :)) Repet, nu ma refer la nimeni de aici de pe topic, o sa detaliem live :)

Si in orice caz, dupa parerea mea, cel mai bun soft nu este nici Revo, nici APR, etc. ci este un soft custom, facut cu masina pe Dyno (vezi de exemplu Powertech). Masina lui gaby_mkd e sincer cel mai rau K03 pe care il stiu, trage incredibil si nu sunt singurul care spune asta :D

Hai diseara la cp si dupa pe circuit :)

Link către comentariu

Si softul meu e facut pe dyno :), si cam toate softurile Revo sunt coustom.. Toate se fac dupa parametrii masinii...

Link către comentariu

Da, orice firma care se respecta le face dupa parametri, nu numai Revo. Dar cand spun custom, ma refer la luat masina harta cu harta si modificat, apoi facut teste...si tot asa :) Ceea ce dureaza mult, dar rezultatul e uimitor :)

Link către comentariu

Da multi, si nu ma refer la cei prezenti aici la discutie, cand isi pun Revo brusc lumea e a lor :))

Fiecare are dreptul sa creada ca softul lui e cel mai bun ca de aceea a si ales firma respectiva (Revo, APR, Unitronic, GIAC, samd), dar e bine sa se pastreze o limita a bunului simt, pentru ca discutiile astea pot duce la ruperi de prietenii.

Sunt de parere ca buna reputatie e data de fapte, decat sa strigi in gura mare: "a mea e mai mare si groasa decat a lui X". Cel putin asta e filozofia mea de viata. Imi vad de capra mea :))

Link către comentariu

Cred ca eu si Teff stim cel mai bine ce inseamna soft coustom si teste, si asteptari si cercetare si emotii :))

Link către comentariu

Da, orice firma care se respecta le face dupa parametri, nu numai Revo. Dar cand spun custom, ma refer la luat masina harta cu harta si modificat, apoi facut teste...si tot asa :) Ceea ce dureaza mult, dar rezultatul e uimitor :)

Eu am tinut masina la Oradea cateva luni :)) pot spune ca sunt multumit de rezultat. Dar vezi tu Calin, e greu sa faci fiecare masina pe dyno, pt ca Revo e in UK, noi suntem aici, si nu toti dealerii Revo din Romania sunt la fel de buni ca Adrian (Revo Oradea) care sa aibe cunostiintele astfel incat sa modifice harta Revo. Am dat Romania exemplu, dar poate fi la fel si in Spania, Italia, etc. Si astfel ca au facut harti generale care pot fi incarcate de toti dealerii si sa aibe si rezultate bune.

Parerea mea

Modificat de TEFF
Link către comentariu

Uitati un lucru esential... Comparati fructele cu pomii care fac fructe...

Fiecare tuner vede o fila in felul lui... Nu veti intelege asta niciodata pentru ca nu stiti despre ce vorbiti. Noi doar ne bucuram de produsul brut.

Si gata cu offtopicul. Se vor aplica sanctiuni.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!