Jump to content

2010 MK6 GTI DSG


Cristian Tanase

Postare recomandată

la tulcea cu niste roti bune pune din a 1-a totul jos pe vht...ba cred ca nici nu pleaca cu slickuri...incepe sa i se balbaie launchul si cutia dupa cateva curse

Link către comentariu

astept sa vad ce timp scoti:D...ma ambitionezi sa vin si eu la urmatoarea tulcea cu ceva mai competitiv:P

Link către comentariu

Jug dupa cum stii s-a avansat destul de mult.. Nu iti trebuie frane de 10000 de euro, pt ca exista SPS ul.. Poti sa mergi linistit pe strada cu 300 cp si cand te duci la Drag pe o pista de 2 km poti sa urci la 400+... Frane mari ai nevoie de jante pe 19, jante pe 19 minus performanta.. in fine.. fiecare cu conceeptiile lui..

Link către comentariu

E o impresie a ta ca doar acolo patineaza, mai mult, cred ca si DSG- ul, impreuna cu XDS-ul limiteaza cuplul si puterea. Stii ce se intampla intre masinile noastre la plecare dintr-a doua...

Am incercat si cu Theo(GTSport) si acelasi lucru: eu stg II fara admisie, iar el II+, plec in fata intr-a doua si ma prinde abia intr-a treia, dupa care, bineinteles, se duce zdravan in fata. Nu uita ca el are manuala, LSD, suspensie, ARB-uri, vreo 370-380CP, masina mai usoara si stie sa conduca.

Cutia manuala e cea mai cinstita si ne spune exact ce se intampla cu puterea pe FWD.

P.S.: aveti vreunul frane macar de Cupra? Alte placute decat OEM, macar?

P.S.: sa-l vad eu pe ala care cu 400-450CP isi trece setarile pe 0-0-0 cand merge pe strada...

Oricum, nu cred ca iti coboara puterea la 300 doar din setarile SPS-ului.

Modificat de JUG
Link către comentariu

DSG-ul pune puterea jos mai bine ca manuala in treptele mici, asa este gandita. Si asta cred ca o poate confirma oricine :) Plus, combinata cu un LSD, face ravagii. Manuala trebuie atent controlata pe treptele 1, 2 si eventual 3 in functie de putere, deoarece cu pedala la fund patineaza enorm, asa ca trebuie sa fii gentil cu pedala. Well...DSG does that by nature :D

Mie unul imi e dor de manuala uneori totusi :)

P.S. Eu o sa imi pun frane, sunt absolut necesare pe TFSI, mai ales la DSG unde frana de motor e slaba fata de manuala. Dar de-abia am luat masina, nu pot face totul deodata :))

Modificat de Calin.
Link către comentariu

franele mari la drag reprezinta un dezavantaj:P...te poti descurca si cu niste frane mai mici daca le ai cu frana de motor. depinde acum si de greutatea masinii.

Link către comentariu

Jug daca merg cu 120-130 max am nevoie? :) Oricum o sa imi iau franele de RS4 dar sincer chestia cu franele depinde de sofer si de cum gandeste :)..

Link către comentariu

calin mie nu imi e dor de manuala:)))...cred ca o sa-mi pun un tiptronic de bmw din 1999 sa schimb ceva mai lent:))

Link către comentariu

Gabi tu nu te baga in discutia despre cutii :)) gaby_mkd + cutie manuala = DSG :)) :))

Link către comentariu

Si inca o chestie la drag noi cei cu FWD nu aveam treaba cu AWD.. deci e fata contra fata.. :) sau spate pana la 2200 cm turbo..

Link către comentariu

Bine zis Cristi. Si in plus, sa scoti timp pe FWD este mult mai challenging decat sa scoti timp cu integrala unde pur si simplu masina...pleaca :)) Stiu eu o Skoda Octavia care s-a situat pe locul 11 sau 12 la drag in tara printre 20 de masini integrale ;)

Link către comentariu
Cristian Tanase

Una e cand pleci cu 2 din mers din cuplu si alta e cand pleci de pe loc si schimbi din 1-2 e logic sa nu alunece cu dsg si xds ptr ca dsg nu da socuri ca o manuala, are limitari de cuplu si n are cum sa alunece pe treapta 2 la 4500 de ture ptr ca nu mai e in cuplu acolo. Iti pot demonstra ca sunt momente cand cu 2 de la 50 nu aluneca deloc.

Link către comentariu

@CristianTanase: Acelasi lucru care s-a intamplat si pana la sfarsit: eram in fata! :D

@Cristi407: Cand mergi cu viteza legala sunt suficiente franele de GTI, asta daca nu esti pe serpentine...iar franele de RS4 sunt overkill pentru noi. Pe strada kit-ul de Cupra/S3/R cu discuri si placute mai bune e arhisuficient pana pe la Stage II+ - Stage III.

Eu incercam sa subliniez ca sunt mai potrivite niste upgrade-uri pe care sa le resimti zilnic decat unele de care te bucuri ocazional.

Eu zic ca e mai placuta distractia ce ti-o ofera un LSD, tinuta de drum pe care ti-o ofera o suspensie buna, controlul si siguranta date de frane si anvelope bune etc. In lista mea astea sunt prioritatile, dar cum ai zis si tu, fiecare cu conceptiile sale.

Link către comentariu

Mia sfatul meu este sa NU va orientati catre hibride puteneti un K04 de la KKK, cred si gata.

Link către comentariu
Cristian Tanase

Ba andrei data viitoare filmam daca tu esti pe 2 in fata eu nu mai merg niciodata la curse.

Si cat m ai baut? Asa de curiozitate?

Link către comentariu

@ANdi - turbinele hibride la TFSI sunt altceva decat la TDI si merg foarte bine.

@JUG - si din punctul meu de vedere intai faci sasiu masinii - stabilitate, franare, etc, apoi puterea...multi romani vor putere da nu se gandesc sa se si opreasca :)) Eu de exemplu nu o sa trec de Stage 2 pana nu am Sway-bars (din fericire suspensia e bifata deja), frane mai mari, cauciucuri bune, etc. (l-ai BAUT pe Cristian?! :icon_idea: :)) )

Modificat de Calin.
Link către comentariu

Pai si eu ce zic?! DSG-ul are limitari de cuplu ca sa nu dea socuri! Cum faci limitarea de cuplu, daca nu scazi puterea la roata?!

Daca DSG-ul tot scade puterea la roata pentru ca simte ca nu are aderenta puntea motrica, atunci de ce sa cresti puterea???? Ca sa aiba mai multa putere de limitat sau ca s-o dai peste cap si sa trimita puterea la roata in ciuda faptului ca nu exista aderenta?! Stim cu totii ca asta se numeste wheel-spin si nu e bun...

DSG-ul nu face minuni, face acelasi lucru pe care l-am face noi cu o manuala: limitarea apasarii acceleratiei si, implicit, a puterii livrate de motor. Deci ai multi, multi cai si nu ii folosesti pe toti.

Link către comentariu
Cristian Tanase

Se duce pe 3 si 4 o masina sau o masina jumate si pe 5 gata. Sunt curios ce se intampla pe 6.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!