Jump to content

2010 MK6 GTI DSG


Cristian Tanase

Postare recomandată

Ce pot sa zic, sunt curajosi cei care sunt dispusi sa mearga tare cu un FWD de 400+ CP cu suspensie stock, fara diferential si eventual semi-slick.

Eu observ cum o ia razna masina mea la doar 350 CP estimativ si nici nu vreau sa ma gandesc la peste 400.

Asta ca sa nu mai zic de abordarea kamikaze cu frane stock la asemenea putere.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Cristian Tanase

Ciosmi m as da de pe loc cu orice tractiune fata...numa ca nu am cu cine...doar astia cu R urile vor :)) singurul cu tractiune fata si putere similara care ma poate bate este MKD :)

Cat despre o putere de 400-500 cp nu mi se pare exagerat sa mergi zi de zi mai ales daca ai si un sps. Depinde de fiecare si depinde de gusturi :) il inteleg pe teff perfect :) si eu as face la fel in locul lui. DSG !

P.S GTI urile care se dau cu r8 ala nu au mai mult de 360 cp :)

Link către comentariu

Te-ai da degeaba. Daca ar avea modificarile lui Chuckie ati fi egali sau l-ai bate.

Link către comentariu

modificarile lui Chuckie - 200 kg = Win Win :))

eu stiu o masina cu care te-ai dat dupa loc si de care s-a speriat Dsg`ul...nu mai vroia sa schimbe din 1 in 2 :)))

pune-i ma big turbo (gt30),daca asta vrei tu de la masina asta ii faci...fiecare nebuniile lui :)

Link către comentariu

ies ma ti-am zis...nu ne-am sincronizat pana acum...

dar nu pun semislickurile inapoi doar de dragul tau sa stii :)

Link către comentariu

Deci o sa auzim de ceva rezultate intre un GTI MK6 stage 2 si un Renault RS? :) Cat la ce putere e estimat RS ul daca nu deranjez..?

Modificat de cristi_407
Link către comentariu
Cristian Tanase

270 cp cam pe acolo :)

Are soft evacuare admisie intercooler. Cand aveam doar soft eram acolo amandoi.

Link către comentariu

270 la roata, nu? Presupun ca nu castiga doar 45 CP la Stage II un Megane RS...

Link către comentariu

meganul mai mult de 260 cp nu are la motor :))) la buzau pe dyno am scos 192 de cai la roata parca (mai mult ca sigur nu era dyno in una din zilele bune)

are soft (stg1 ca stg 2 nu e se face la noi ) , decat (evacuare stock) si intercooler :)

andrei un megane stg 2 face cam 285 de cai la motor (mai mult nu pot injectoare,iar turbina moare la 295-300 odata cu interenele de cele mai multe ori)...tuning nene :))

Link către comentariu

Aha, lipseste softul Stage II, lipseste evacuarea after-market, asa da.

La fel stiam si eu ca un Stage II se invarte pe la 290CP si cu o pierdere de 10-12% ar avea vreo 255-260CP la roata.

Link către comentariu

In linie dreapta i-om da-o "reno"-ului, dar in curbe ne cam cocoseaza, maestre Cristi :D.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Cristian Tanase

Iar incepeti ma pe curbe ca face ca drege...n am auzit niciun vag sa mute stalpii din giratoriu de la alba iulia cum au facut altii cu reno dastea :)))))))

Link către comentariu

nici nu ai cum sa muti stalpii la 50 la ora :))

fiecare cu ce ii lipseste: tu cu Big Turbo,eu cu frane acum, fair enough :)))))))))))))

Link către comentariu

Decat sa mearga tare si sa nu se opreasca mai bine sa mearga mai incet dar sa se opreasca :lol:

Link către comentariu

ai dreptate...si nici nu ia curba :)

cand merg la circuit si imi pun noile frane ti le imprumut tie pe astea de pe masina,sa vezi cum e sa te opresti :))

Link către comentariu
Cristian Tanase

Am vazut la sabin :)) sunt superbe franele... De la 100 la ora se oprea 3 metrii dupa mine :)) dupa=in fata :))

Masinile astea ale voastre sunt bune pe hartie :))

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!