Jump to content

2010 MK6 GTI DSG


Cristian Tanase

Postare recomandată

Cristian Tanase

P.S. Calin nu e vina mea ca nu avem un gt28 bine facut...poate or sa faca astia de la apr si o sa l puna pe mega setarea aia de 104 care "bate" revo ;)

Link către comentariu

A batut unul singur un gt28,asta pt ca masina aia nu avea soft adecvat.Sincer acum,crezi ca un k04 are sansa langa gt28?

Nu mai compara atat tsi cu tfsi la aceleasi modificari.Sunt diferente notabile intre ele.PUNCT.

P.S. Nu mai face revo de ras RO%20flag.gif

Modificat de Ciosmi
Link către comentariu
Cristian Tanase

K04 ai wather meth cred ca e mai mult decat suficient :)

Si dc s a dat ma ala cu gt28 daca nu avea soft bun? Sa faca prezenta?

2 au batut gt28 parca :)

Ah stai...nu avea aderenta gt28

Link către comentariu

Mama mama tanase greu e cu tine.Asta pt ca ala cu gt28 credea ca are o racheta :)),de aia s-a dat.

Pai atunci compara gt28 cu wmi si k04 cu wmi.tot nu intelegi care e mai ok?

Toate ca toate,dar vad ca esti pus pe treaba cu alt turbo?

Iar dai mii de euro in partea cealalta? :)))

Modificat de Ciosmi
Link către comentariu
Cristian Tanase

Ce sa zic... Nasol..

P.S. N am facut revo de ras niciodata :) chiar voi ati spus ca merge surprinzator de bine fata de alte tsi uri :)

Pai ii dau ce sa fac...daca vreau sa bat cupra ksm...

Link către comentariu

Ho mah dildau ca glumeam cu revo.Si da,esti singurul care merge perfect,de caii declarati.

Mai bine ramai la k04.Daca ai unde sa treci peste 400 cai (si aici ma refer la soft bun),dar fara sa o faci HIBRID :)).

Link către comentariu
Cristian Tanase

N a scos revo soft decat pentru k04...slabi rau astia la tuning... Asta e...

Cu k04 si wm nu cred ca sare de 390 nici cu aia ireali...

Link către comentariu
Cristian Tanase

Normal ca merge perfect de caii declarati doar e masina mea :)) GTI BOSS :))

Link către comentariu

s-a inventat messengerul pentru basme si balade!

sa vedem din ce film va fi momentul in care un tfsi cu gt28 va trece camioane pe langa tsi-ul k04 cu oxid de azot de avion...

ia si studiaza presiuni\temperaturi si eficiete la ambele turbine, compresii de motor, incarcari maxime, flow, suna un prieten si o sa afli ca un k04 va bate un gt28 DOAR ATUNCI cand bagi un gt28 in carcasa de k04--cam asa ies caii cu 4 in fata pe k04...

Link către comentariu

O sa iti povestesc de ce GT28 a fost batut de un K04, da nu aici ca nu vreau sa creez polemici :) "Mega-setarea" aia de 104 e o simpla cifra, care reprezinta cifra octanica ceruta de soft...ce e in spate e mult mai important decat 104 ;)

Link către comentariu

Cristi eu zic sa iti pui K04 si il sun eu pe un prieten sa te dai cu el, are un MIG-21 :)) ce zici?

Link către comentariu

Bun, pui GT30. Dar cu injectoarele ce faci? Nu cred ca le poti pune pe cele de RS4 pe TSI.

Cand am fost in Anglia am vazut cum merge GTI6 al lui Revo cu K04. RT360-ul. Fuge, dar nu bate un GT28. Degeaba incarca mai de jos TSI-ul, K04 e acelasi si sus in ture incepe sa cedeze, pe cand GT28 trage in continuare. Parerea mea...

Cristi cand iti pui K04 anunta-ma si mergem sa ne "plimbam", eu cu boost minim. ~400cp. Iti inteleg entuziasmul, la fel eram si eu acum 2 ani cu Skoda, cand am fost primul Stage 2 2.0TSI din Europa facut de Revo

Modificat de TEFF
Link către comentariu
Cristian Tanase

Sa ne zici cat ai scos pe dyno cu stage 2 tsi. Ca lumea zice ca masina mea are maxim 280cp

Link către comentariu
306 cu k03.. muhahaha.. te-am batut cu un calut :))
Link către comentariu

:)) dar eu aveam doar evacuare si admisie. Tu ai dat banii si pe intercooler si pe pompa plus evacuare si admisie :))

Link către comentariu

GT28 mi-ar placea sa am, pentru 400 de caluti curati. La modificarile tale mai ai nevoie doar de kit-ul turbo si de intercoller. Un soft de la HPA pentru DSG ar fi iarasi ceva interesant. La cum iti place sa te dai (linie dreapta), suspensia, LSD-ul si franele nu te ajuta enorm - dar le poti adauga pentru show. :) Si cred ca o sa faci din mers orice R20 cu K04 (inclusiv wather meth).

Tot ce este peste, mi se pare ca deja nu mai este masina si de strada pentru ca trebuie sa o bibilesti prea des (azi pica o bujie, maine o bobina, poimaine se sparge un furtunas, in weekend ii dai doua talpi si iti fierbe apa etc). Am vazut Cupra Revo de 500 de cai (GT30 ma gandesc) in trafic si mi se pare ca trebuie sa fi putin sado ca sa mergi cu asa ceva pe strada. La 70 km/h mers constant, daca ai geamul la masina deschis o auzi si de la 1 km in urma (sau poate era de la boxele mele). La denivelari pe care in mod normal nici nu le simti, se vedea cum tremura, nu-mi imaginez cum se simtea inauntru. Daca mergi la sala cu masina, trebuie sa nu faci picioare in ziua aia, ca altfel nu mai schimbi vitezele. Strugurii sunt acri, stiu, fac si eu conversatie.. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

volvol te invit la o tura cu masina mea ;) si atunci sa imi spui daca este imposibila pt zi de zi

Zici ca suspensia nu il ajuta in linie dreapta? Crezi ca suspensia OEM ofera o aderenta atat de buna astfel incat sa nu aibe nevoie de o suspensie aftermarket?

Link către comentariu

Nu este imposibila o masina de 500 cai.DAR,in trafic tu ai un mare avantaj...si anume DSG,unde e muuuult mai comoda.Acum,depinde si fiecare cum vrea.

Sunt convins ca proprietarul Cuprei a vrut zgomot,pt ca altfel,cu 2-3 rezonatoare,masina e cam silent la mers normal.

De pe loc conteaza suspensia aftermarket.Din mers,cum prefera Tanase 80% din cazuri,e de-ajuns si o pereche de arcuri,unde sincer,nici alea nu fac diferenta.

Link către comentariu

volvol te invit la o tura cu masina mea ;) si atunci sa imi spui daca este imposibila pt zi de zi

Pe tine TEFF te scot din ecuatie cand spun ca peste GT28 mi se pare prea exagerat pentru strada (mai ales la FWD). Asta pentru ca tu ai schimbat tot ce este de schimbat la masina (si inca mai schimbi). Ca si parere sincera, nu cred ca in urmatorii 10 ani in Romania va mai fi un proiect asemanator pe vreun Golf/Leon/Octavia (incluzand si noua platforma). Deci daca faceti lucrurile ca si TEFF, puteti sa urcati si mai sus.:)

Ciosmi, era o familie de oameni normali la semafor (sotia la volan, sotul in dreapta si copilul in spate pe scaun), erau pur si simplu terifiati. Dar sa sti ca am vazut un sunet si mai deranjant la o Honda Civic 1.6 apirat. A trecut de doua ori intr-o seara prin fata terasei, iar a treia oara erau pregatiti niste baieti sa-l opreasca si sa-l incarce. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!