Jump to content

2010 MK6 GTI DSG


Cristian Tanase

Postare recomandată

Ma bag si eu pe topicul asta asa ca outsider.

nu inteleg de ce va certati? cand si cata si costi sunt ok...v-ati dat ala a fost rezultatul...maine poate castiga altul si tot asa !

in alta ordine de idei dupa ce imi vin rotile ma dau si eu cu Golf R stock si S3 si rezultatul va fii clar in favoarea de pe loc pe 402 m ( pe circuit binenteles)

renault megane ? asta e masina ? sunt hoti astia cu trophy`ul lor de 265 de cai...la fel cum erau si cu R26R :))

p.s. ne vedem la tulcea...cristi poti venii si tu sa ii arati wax`ului ce inseamna un timp bun.

Modificat de Chuckie
Link către comentariu

I'm in :icon_thumleft:

Ala nu e rezultat slab pt K04!e un rezultat mai mult decat bun pt un FWD, fara diferential,fara coilover (ca tot erai in discutie),fara semislick sau slick,fara DSG (HA HA),fara launch control.

AMIN

Link către comentariu

Iar discutia timpilor si aici de zici ca avem 10 piste de drag si nu stim pe care sa ne ducem.... pana sa ajungem la "pista" ne deplasam pe "circuit" unde este foarte posibil sa ne vedem. 13.3 este un timp slab dar fatza de 14.x ....

Link către comentariu

Golful ala e mai usor decat Cupra,R888....DSG (ce nu e clar?)

Daca tot vreti sa vorbim despre K04 2+ facut de REVO pe o cupra...e atunci afla ca cel mai bun timp inregistrat a fost 12.9.Vrei sa stii conditiile?fara A/C,cu diferential,fara interior,WMI.

Fara astea,pe o cupra K04...e greu sa cobori.

Modificat de Ciosmi
Link către comentariu

Nu am masina.. :( Astept sa imi iau... .. Si e bine ca aflu asa se invata.. :) Multumesc de raspuns.. Si nu ma dau mare, am 28 de ani as vrea sa ma dau mic..

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

cupra care a facut 12.9 este in anglia nu la noi !!! vreau sa vad o cupra 100% street cu cauciucuri de strada cu k04 sa faca sub 13.3 la noi.

Link către comentariu

r888 sunt de strada din ce stiu eu..poate gresesc.. O cupra e mai grea ca un gti?Chiar nu cunosc..

Link către comentariu

Am inteles.. si diferenta de timpi intre un gti k04 si o cupra k04 ar fi dsg ul, si greutatea?

Link către comentariu

Alta explicatie nu am!sincer.Si nici nu am inteles de ce nu s-a coborat sub 12.9,cu atatea in plus (sau minus),fata de acel gti.Si au fost 2 Cupra,nu doar una care s-a chinuit.

Eu sunt de parere ca dsg-ul ajuta foarte mult.

Modificat de Ciosmi
Link către comentariu

Posibil...Oricum nici gti uri nu au mai fost sub 12.9 la noi in Ro( cu k04).. In 2-3 sapt daca o sa fie uscat poate vin sa incerc si eu pe circuit cu voi..

Link către comentariu

asta este cel mai bun exemplu. 2 masini identice una manuala alta cu dsg

15.5 GTI manual si 15.0 GTi DSG ;)

Link către comentariu
Cristian Tanase

eu sunt de parere sa va deschideti un topi nou:) cosmine vezi ca gti 5 e mai greu cu 100 kg ca gti 6. iar un gti 5 cu dsg nu cred k e mai greu decat cupra cu mai mult de 20 kg..ma rog. discutia ma depaseste. nu ma bag.

Link către comentariu
Cristian Tanase

da..stiu filmuletul. diferenta dintre gti 5 dsg si gti 6 dsg pe 400 e enorma:) ma rog nu conteaza asta. nu vreau sa va mai contraziceti. asta e. care bate bate si aia e. cata vreau sa vad cu tn de pe loc cat imi dai ca s curios:)

Link către comentariu

Despre ce se discuta aici, ca RBN este mai tare decat REVO sau APR? :) Pana la urma cam la asta s-a ajuns in acest thread.

Compani de tuning cu dealeri pe tot globul pamantesc si ale caror produse sunt folosite in cele mai variate conditii cilimatice, care investesc in cercetare pentru a-si face proprile protocoalele de comunicatie pe CAN, care investesc in testare si au in parcul lor de masini cate un model pentru fiecare varianta de remapare lansata, care chiar fac piese hardware de calitate mai buna decat OEM, care au patente inregistrate, care colaboreaza oficial cu grupul VAG, care fac harti de injectie optimizate pentru diferite tipuri de combustibil (si care se pot schimba intre ele prin 2 click-uri), care modifica in hartile lor mai mult decat cei 3 parametrii pe care-i modifica restul (presiunea in turbina, amestecul aer/combustibil, avansul) etc.

Cam aiurea cheltuiti toti banii astia pe cercetare/testare ... cand era mai simplu ca REVO/APR sa devina dealeri RBN. :)

Discutii asemanatoare si cu aceiasi protagonisti exista si pe alte forumuri de masini din Romania ... si sunt vechi de peste 2 ani de zile. Undeva sunt niste rani care nu se vindeca. :)

Personal nu am nimic cu RBN/REVO/APR, este alegerea fiecaruia daca isi face "tuning" la autovehicul si unde si-l face. Si ca de obicei adevarul este pe undeva pe la mijloc, dar ar trebui totusi pastrate niste proportii atunci cand se fac astfel de comparatii. Eu din ultimele mesaje inteleg ca RBN face de unul singur ce nu pot face alte companii de tuning gigant cu toate investitile lor - lucru care nu este intru-totul adevarat.

Cred ca exista un obiectiv ascuns pe undeva, de a face ca acest thread sa contina cele mai multe mesaje in cel mai scurt timp. :lol:

Dar totusi, pana la urma ce conteaza, suspensia sau soft-ul?! Suntem cativa oameni care asteptam cu sufletul la gura deznodamantul pentru a afla pe ce sa ne cheltuim banii pentru a ne face "bolidul" mai "potent". :)

Modificat de volvol
Link către comentariu

Dar totusi, pana la urma ce conteaza, suspensia sau soft-ul?! Suntem cativa oameni care asteptam cu sufletul la gura deznodamantul pentru a afla pe ce sa ne cheltuim banii pentru a ne face "bolidul" mai "potent". :)

Daca vrei sa dai bine in linie dreapta pe Magheru, intre Universitate si Romana, soft-ul e cel care conteaza. Daca vrei sa iei curba de la Romana(din orice directie) mai tare si fara emotii, atunci suspensia conteaza.

Cele de mai sus cand vine vorba de Golf GTI sau ceva asemanator.

P.S.: Eu mi-am resoftat Fabia la 44000 km la la 46000 deja montam suspensia. Va dati seama care a fost concluzia mea.

Link către comentariu
Cristian Tanase

P.S.: Eu mi-am resoftat Fabia la 44000 km la la 46000 deja montam suspensia. Va dati seama care a fost concluzia mea.

Concluzia e ca fabia nu e gti si gti nu e R :))

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!