Jump to content

2010 MK6 GTI DSG


Cristian Tanase

Postare recomandată

cam cati din voi va duceti macar o data pe an sa "VA DATI" pe circuit , de sunteti atat de fascinati de imbunatatirea sasiului ?

ca daca va faceti masina "de circuit" ca sa va duceti o data la 2 luni pe transalpina mi se pare cam.....ciudat

si eu sunt fan liniute, la modul prietenesc , cu anvelope de strada, cu toate cele in masina.....cand ajungi sa cumperi cauciucuri speciale ca sa pui puterea jos , si cantaresti benzina din rezervor , dai aerul contitionat si muzica jos....aia nu mai e masina de strada, sa fim seriosi, e doar pentru curse si asa ar trebui utilizata.

bafta la modificari :)

felicitari celor care isi modifica masina din toate puctele de vedere, admir foarte mult , dar sa vii cu pretexte d-astea ca "pe circuit" fac si dreg si aia e mai buna pe circuit si etc discutii de circuit, in conditiile in care masina n-are nici 3 cm facuti pe acolo, miroase cam a frustrare, ori de incapacitate de a pierde, ori de probleme in utilizarea masinii la adevaratul potential(pe strada)

p.s. zicea cineva ca din si din mers conteaza suspensia si sway bars etc.....mai mult decat puterea....chiar vreau sa vad masina aia super rigida, cu cele mai smechere sway-bars si suspensii dar cu 200 de cai , cum bat DIN mers aceeasi masina dar cu sa zicem 220 de cai.

sau cum un gti cu asa ceva pe el sa bata un amarat de volvo s40 t5, de 220 de cai si cea mai moale suspensie posibila. asa as crede, pana atunci nu imi pot schimba parerea ca DIN MERS intotdeauna va castiga masina mai usoara, sau ca sa fie mai corect, cu raportul mai bun putere/greutate

Mihai, incearca sa te gandesti si la faptul ca imbunatatirea sasiului isi spune cuvantul si pe strada. O sa observi dupa ce incerci ca o curba luata la 100 km/h cu sasiul stock poate fi luata la 130km/h cu alta suspensie/ sway bars. Asadar, totul in limitele legale de pe strada, nu in conditii de circuit. Aici e vorba de placerea condusului si increderea in masina, nu de "puterea condusului", daca intelegi ce vreau sa zic.

Cat despre "liniute", ce pot sa zic, eu unul as opri aerul conditionat pentru cateva secunde ca sa nu-mi dea motorul "in nas", respectiv nu as face "liniute" cu muzica tare, ca doar se presupune ca m-as concentra. Tu probabil faci altfel, sper totusi sa nu ai evenimente neplacute din aceasta cauza.

Tot in acelasi ton, vorbesti de "probleme in utilizarea masinii la adevaratul potential(pe strada)". Cred ca esti putin inconstient daca spui asa ceva despre masini chiar si la nivelul discutat(nu supercar sau hypercar). De ce ar mai merge cineva pe circuit atunci?!

In plus, in ceea ce priveste mersul pe circuit, ar trebui sa stii ca principalul impediment in acest sens este distanta fata de cel mai apropiat circuit. Daca am avea unul mai aproape, iti garantez ca majoritatea ar fi acolo weekend de weekend. Poate chiar si tu!

P.S.: Crezi ca daca ai fi posesor de Ferrari/Porsche/Lamborghini sau ce vrei tu, ai ajunge mai des pe o pista decat ti-am mentionat eu mai sus? Nu cred ca ti-ar permite timpul si, suplimentar, pentru multi si odata pe an daca traiesc senzatia e de ajuns ca sa investeasca/ munceasca 364 de zile!

Modificat de JUG
Link către comentariu

Eu am schimbat suspensia pe A3 2.0TFSI din Bilstein B8 intr-una stock si acum masina e barca rau.

Daca inainte cu B8 mergeam blana chiar si pe treapta 6 acum cu suspensia stock mi-e teama sa trec in treapta 5. Masina deja se simte pe sosea ca pe valurile marii. Suspensia conteaza. Asta e un motiv pentru care am fost batut in linie dreapta de o Cupra pe circuit dedicat vitezei.

Link către comentariu

asa as crede, pana atunci nu imi pot schimba parerea ca DIN MERS intotdeauna va castiga masina mai usoara, sau ca sa fie mai corect, cu raportul mai bun putere/greutate

Asta nu e intotdeauna corect, m-am intalnit pe strada acu' vreo luna si ceva cu un Clio 3 RS si m-a intrigat ce s-a intamplat asa c-am intrat pe zeperfs.com si m-am uitat la diversi timpi... desi raportul putere/greutate ii este net favorabil clio-ului (6.79KG/CP pentru Clio, 7.59KG/CP pentru Audi), Clio o cam ia la absolut orice, de pe loc, din mers, oricum. Spre exemplu 80-180 este 17.4s pentru Clio, 15.4s pentru Audi...

http://www.zeperfs.c...ch2937-1908.htm

Link către comentariu

hehe, pentru ca al tau e quttro si ai de 2 ori si ceva mai mult torque :))

Nu intotdeauna raportul greutate/putere e decisiv, ci cum pune puterea aia pe asfalt.

Link către comentariu

Eu am schimbat suspensia pe A3 2.0TFSI din Bilstein B8 intr-una stock si acum masina e barca rau.

Daca inainte cu B8 mergeam blana chiar si pe treapta 6 acum cu suspensia stock mi-e teama sa trec in treapta 5. Masina deja se simte pe sosea ca pe valurile marii. Suspensia conteaza. Asta e un motiv pentru care am fost batut in linie dreapta de o Cupra pe circuit dedicat vitezei.

Cupra care te-a batut are suspensia stock si doar arcurile schimbate acum 80 mii km, tot cupra care te-a batut are pompa de benzina stock si nu are DSG resoftat... ce are in + fatza de tine este softul RBN ! Cine crede ca pe linie dreapta mai ales din mers conteaza suspensia ca sa pierzi la 2-3 masini diferentza trebuie sa se lase de acest "sport"

Link către comentariu

Teoria asta... :)

In primul rand, o fi Megane RS asa smecher, insa nu e chiar asa pe cat spune presa. Pe de o parte poate nu ati vazut filmuletul de prezentare al acelui timp pe Nurburgring... si poate ar fi interesant sa il vedeti ca sa intelegeti ca ar trebui sa fie cu 5-6-7 secunde mai mult decat spun ei. Altfel, un Megane RS cantareste cam cat un Edition 35 care e cu vreo 120kg mai putin decat un R20, are frane de 340mm, brembo si un diferential care face masina sa se miste cum trebuie. Mai trebuie luat in seama si faptul ca e o masina de care s-au ocupat cei de la Renault Sport si au optimizat sasiul si masina pentru ceea ce este ea de fapt - un hothatch in adevaratul sens al cuvantului - ceea ce nu prea se mai intalneste in ziua de azi. Sunt multe hatch-back-uri insa cam putine hot. Poate daca s-ar fi ocupat cei de la Vw Racing de un Scirocco/Golf GTI, optimizandu-i sasiul cu o suspensie gandita un pic altfel, cu niste frane cu etrier mai potent si sa nu mai spunem si de un diferential care sa isi faca treaba, cu siguranta era o asemanare mai mare la limita/pe circuit. Altfel, e vorba de un GTI... Sincer, daca avea 5 usi, un Megane RS Cup era prima varianta pentru unul ca mine, dar...

Pe de alta parte, rareori o masina cu tractiune 4x4 va fi mai dinamica decat o varianta apropiata dar cu tractiune pe o singura punte din cel putin 2 considerente - tractiunea/pierderile ei si greutatea suplimentara care nu va face nici o masina sa se miste mai bine ci dimpotriva. Bineinteles vorbesc despre varianta in care masinile sunt impinse la maxim si nu pe strada!!!

Din nou, altfel, un Edition35 e fix un GTI cu K04, asa ca, diferenta aia dintre un R si un GTI "modificat" (si cu diferential ~ 1200€ cu tot cu manopera) sa fie ca un R, e mult mai maricica - aprox 6k €, daca ne luam dupa preturile de lista.

Modificat de Zyx
Link către comentariu

Hai mai .. la 80-180 nu cred ca se poate pune vorba de lipsa de tractiune pt un Clio RS. Mai mult quattro pt reprizele alea reprezinta un dezavantaj.

Link către comentariu

Catalin, eu nu inteleg de ce suferi... Ti-am laudat masina si sper sa ne mai intalnim pe circuit. E doar distractie. Pierdem sau castigam , jucatori ne numim. Sunt curios daca mai este o alta Cupra cu acelasi setup si la fel de puternica cum o ai tu , tot RBN.

Faptul ca m-ai batut nu inseamna ca esti mai bun... Ci doar ai castigat o cursa ;)

Link către comentariu

Catalin, eu nu inteleg de ce suferi... Ti-am laudat masina si sper sa ne mai intalnim pe circuit. E doar distractie. Pierdem sau castigam , jucatori ne numim. Sunt curios daca mai este o alta Cupra cu acelasi setup si la fel de puternica cum o ai tu , tot RBN.

Faptul ca m-ai batut nu inseamna ca esti mai bun... Ci doar ai castigat o cursa ;)

deci e mai bun :))))

btw cei care sufera (si la propriu si la figurat) sunt cei care cauta motive atunci cand pierd si le gasesc inclusiv in aerul prea rece din roti ....

Modificat de Alecsm
Link către comentariu
Cristian Tanase

ba gata cu offtopicul ca m am saturat!

exista inca o cupra rbn care trage mai bine decat cupra wax:)

Link către comentariu

Alecsm, aluziile nu-si au rostul. Abtine-te! Pana acum nu am deschis subiectul. Ca si in acea seara, i-am laudat masina.

Prea putin imi pasa daca pierd sau castig. Daca voi traiti pentru asta... Sunt lucruri mai importante pentru mine.

Link către comentariu

intrebare: unde pot face evacuare custom? tre sa lucreze bine!!

Laurentiu Superformance 0726 843 541 - in complexul Racing Corner - SKN - Racing Nick

Alecsm, aluziile nu-si au rostul. Abtine-te! Pana acum nu am deschis subiectul. Ca si in acea seara, i-am laudat masina.

Prea putin imi pasa daca pierd sau castig. Daca voi traiti pentru asta... Sunt lucruri mai importante pentru mine.

da, noi traim pentru asta si ne deranjeaza cand sunt cautate motive jenante in cazul infrangerilor .... nu ti o zic cu rautate ...

scuze de OT ...ultimul post :)

Modificat de Alecsm
Link către comentariu

FloWSH, o facem de placere nu ca sa aratam ceva anume. Cu alta ocazie cu cea mai mare placere. Weekendul asta sunt plecat.

Cristi, cum spune si Alecsm mai sus ti-l recomand si eu pe Laurentiu.

Link către comentariu

O intrebare?De ce nu am vazut niciodata o masina facuta de Rabane la o cursa legala?

Link către comentariu

Ps: dupa ce schimb bobine, bujii si pompa in-tank ne vedem iar.

Peste cativa ani veti vedea ca nu cursa e importanta.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!