Jump to content

2010 MK6 GTI DSG


Cristian Tanase

Postare recomandată

Cristian Tanase

da ma:) caii conteaza:))) ma refeream in conditiile in care m am dat eu:) amvelope de strada asfaltul respectiv si temperatura care a fost afara:) atata tot. la drag race official e altceva daca pe pista se pune si lichid dinala aderent. repet m am referit in conditiile de aseara!

Link către comentariu

Pai si la conditiile de aseara.. conteaza daca masiana are suspensie, etc etc.. nu toate masinile sunt la fel..nu toate masinile cu st2+ sau st2 trag la fel.. :) difera de la masina la masina..de aia e bine sa nu generalizam cu cursele astea intre modele :)

Link către comentariu
Cristian Tanase

nu te contrazic aici:)) un stage 1 poate sa bata un stage 2 cu soft la cutie nu?:)

gti6 stg1 vs gti5 stage2 la asta m am referit:)

Link către comentariu

Habar nu am..care si cum ar putea bate.. stiu doar ca orice masina difera..chiar si o piesa minuscula in plus poate face diferenta :)

Link către comentariu

@Cristi_407: Tu zici ca un Mk5 stg 2+ cu k03 bate un Mk6 R pe 0-400m? Chiar as vrea sa vad un versus din acesta.

PS: sa fie in aceleasi conditii, anvelope strada, fara lipici aderent si cu interior complet.

PSS: Cristi (Tanase) tu nu ai facut pe 400 m R-ul si aveai si bancheta data jos, deci faci MK5 stage 2 din ce ai zis in cofiguratia respectiva?

Link către comentariu
Cristian Tanase

asta am obervat si eu :) incredibil cat conteaza pe plecare lsd ul ala mic:) isi face treaba bine:)

Link către comentariu

intreaba-l pe kostas ce s-a intamplat la stage 1 dkr vs stage 2+ dkr cu soft la cutie de pe loc :)

conteaza foarte mult suspensia, cauciucuri etc

Link către comentariu

deci te face R-ul pe 400 d m....4 motion isi spune cuvantu...

Modificat de corad0
Link către comentariu

Haideti sa va spun si eu ce am vazut:

50-180: 3 masini intre R stock si GTI Stage 1(GTI in fata)

0-180: aprox. 2 masini diferenta(R in fata), estimez ca pe la 200-220 eram in paralel. Mai departe, nu stiu. Asta cu start la claxon si plecare intarziata a R-ului(nu R-ul a claxonat).

R-ul cu 1/2 rezervor plin, roti de 19 si bancheta la locul ei.

GTI fara bancheta, nu stiu cata benzina si cu roti de 17.

Astea au fost conditiile.

Link către comentariu
Cristian Tanase

ma facut da:) credeam ca il ajung:) dar haldex si dsg sunt senzatie:)

full benzina aveam cand ne am dat din mers:) de pe loc 3 sferturi. da cam asa e:) mai facem de pe loc cand ne mai vedem:) exersam plecarea:))

sunt curios cum e R ul de pe loc cand o sa puna soft:))) bate tot :))

Link către comentariu
  • Administrator

Pentru a clarifica o problema, rog confirmati ca aceste intreceri tovarasesti s-au tinut intr-un cadru inchis, pe un drum fara acces public

Mersi

Link către comentariu

Oricum pentru mine e clar: R-ul are nevoie de imbunatatirea manevrabilitatii si deci a sasiului. Pana nu se adauga swaybar, eventual si suspensie, respectiv roti si anvelope mai usoare, depasirea pragului de 300CP e doar ambitie.

Acelasi lucru zic eu ca se aplica si GTI-ului, mai ales ca are un sasiu mai moale, predispus mai multor torsiuni.

Subscriu ideii ca fie din mers, fie de pe loc, alde suspensie, suporti de motor, anvelope, masa masinii joaca un rol foarte important, chiar eliminatoriu.

LE: Bineinteles ca discutiile se refera la teste facute pe drumuri pe care nu erau prezente alte autovehicule decat cele specificate.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Cristian Tanase

@dudu: s-a repetat asta deseori ca pe circuit:)

@JUG: abia astept sa vad cum merge R ul cu soft:)

sa vezi JUG-ule sus in ture cum e k04 cu soft:)

Link către comentariu

Total de acord cu ce a zis JUG, cred ca si la mine primele modificari o sa fie sway bar HR si arcuri pt DCC dupa aceea soft. Poate si jante noi mai usoare.

Link către comentariu

Rezultatul a fost cel anticipat. Un GTI 5 Stage 1 nu bate R20 stock din mers, puteti face si experimentul asta daca aveti chef. Cred ca asta dovedeste, daca mai era nevoie dupa postarea graficului dyno, ca un GTI 6 Stage 1 are peste 250 de cai (cat se declara pentru Stage 1 la GTI 5) - oricat de subiectiv ar fi dyno.

Pentru cei care au replici de genul "GTI-ul merge bine doar in linie dreapta daca ii cresti puterea" le propun sa se gandeasca si la urmatorul scenariu:

1) R20 DSG Stage 2+ (admisie, evacuare turbo-back, HPFP, IC APR sau THS, suspensie race, jante usoare, slick-uri). Pentru circuit probabil ar trebui si un upgrade la frane. Putere finala 360+ CP.

2) GTI 6 DSG Stage 3 (admisie, evacuare turbo-back, IC APR sau THS, turbo K04, frane gen AP Racing, LSD, suspensie race, jante usoare, slick-uri). Putere finala 360+ CP. Injectoare si HPFP la GTI 6 stiu ca nu trebuie pentru Stage 3.

Modificarile pentru GTI 6 ar costa putin mai mult decat cele pentru R20, dar vine si mult mai ieftin la cumparare. Probabil se mai pot face alte mici/mari modificari pe care nu le-am inclus.

Acuma se conduc ambele masini pe circuitul mare de la Nurburgring, de catre un pilot profesionit, si se vede ce timpi scot.

Va spun doar ca Megare RS 265 Trophy (tractiune fata, aproximativ aceiasi putere cu R20, cutie manuala) a batut R20 cu 15 secunde si TT RS 340 CP cu 1 secunda pe Nurburgring.

Cu mesajul meu nu vreau decat sa va atrag atentia ca adevarul este undeva la mijloc, atat tot. Adica nici tractiunea integrala nu este "the one" si nici GTI-ul nu este un "parci" care nu mai ia curbele daca-l modifici.

Modificat de volvol
Link către comentariu

E frumos ce zici tu acolo, dar nu prea e asa, in sensul ca deloc.

1) GTI e mai ieftin la cumparare, dar nu vine cu jante de 18 in standard(adica +500EUR) si nici cu xenon adica 1200EUR. Vezi cat costa turbo K04 cu toate cele, cat costa LSD(si manopera pentru demontat motorul si cutia) si ajungi aproape la pretul R-ului. Asta daca nu te mai zgarcesti la ultima mie de EUR.

2) Niciunul dintre noi nu foloseste masina strict pentru circuit(poate doar Fusco va ajunge la performanta asta). Ti-as dori succes sa vezi ce inseamna tractiune fata cu 360+CP pe zapada sau la urcat o panta pe zapada/ gheata. Eu am vazut cum un Focus RS sta iarna in garaj pe tema asta.

3) Megane RS 265 Trophy e o masina optimizata pentru circuit: LSD, frane Brembo de 360mm, sasiu rigidizat suplimentar si mai e si mult mai usoara decat R20. In plus, e alta masina care nu are doar cei 265 de cai declarati. Dovada sta modul in care se tine dupa Focus RS.

Mai mult decat atat, incearca sa mergi cu unul pe strada( nu Trophy, doar RS CUP) sa vezi ce placut este! Daca ai carne in gura, suspensia te ajuta sa o mesteci. Asta ca sa nu mai vorbim de faptul ca pretul este de 36k EUR cu transmisie manuala si doar 2 usi. Asadar, sensibil mai scump decat R-ul echipat similar.

Clar tractiunea integrala nu este "the one", dar nu numai timpii obtinuti pe circuit sau pe strada conteaza, ci si modul in care poti obtine acei timpi, increderea pe care ti-o confera masina astfel incat sa ii atingi limitele. Nu cred ca vei reusi din 3-5 incercari sa scoti acelasi timp cu GTI-ul de care vorbesti fata de un R la fel modificat. Tractiunea fata la acel nivel cere multa maiestrie, pe care nu multi o detin.

P.S.: 15 secunde pe un tur de circa 8 minute nu reprezinta ceva impresionant, sa stii.

Modificat de JUG
Link către comentariu

2) Niciunul dintre noi nu foloseste masina strict pentru circuit(poate doar Fusco va ajunge la performanta asta). Ti-as dori succes sa vezi ce inseamna tractiune fata cu 360+CP pe zapada sau la urcat o panta pe zapada/ gheata. Eu am vazut cum un Focus RS sta iarna in garaj pe tema asta.

Aici nu sunt de acord.. Chiar nu inteleg de ce nu ai putea circula cu un Focus RS iarna. :rolleyes:

Am 360+ si masina a trecut deja prin 2 ierni, cu drumuri la munte, prin zapezi cu cauciucuri 225.40.18 Dunlop WinterSport 3D. Daca pe drumul acela intra orice FWD sau RWD cu cauciucuri adecvate, intru si eu. Nu conteaza ca e FWD cu 360 sau 100 cai, conteaza piciorul..

Daca drumul e asa extrem de poti urca doar cu 4x4, e altceva, si chiar nu mai conteaza cati cai ai pe oricare punte.

Link către comentariu

Ma bag si eu in discutie, la fel cum spune JUG mai sus si cum spunea si Silviu inainte de toate trebuie umblat la tinuta de drum, dupa care la putere.

Pentru cei care nu cred, eu m-am dat anul acesta cu un logan pregatit pt VTM pe serpentine, mai exact pe traseul de concurs de la Campulung. In linie dreapta evident ca ma duceam mult in fata, dar pe curbe ziceai ca stau pe loc ... si totusi exista o diferenta de putere de minim 100 de cai intre noi.

@Cristi referitor la modificarile pt stage 2, eu ti-as recomanda sa-ti iei o suspensie si sa schimbi evacuarea. Dupa care, dupa ce te mai obisnuiesti cu masina, poti sa ii pui swaybarurile de la H&R. Si o sa vezi ca o sa-ti placa ... evident daca nu se rezuma totul la a merge doar in linie dreapta cu 400 la ora

Link către comentariu
Cristian Tanase

deacord alex:) eu nu vreau numai linie dreapta:) vreau un all rounder ca sa zic asa cat mai bun:)

Link către comentariu

cam cati din voi va duceti macar o data pe an sa "VA DATI" pe circuit , de sunteti atat de fascinati de imbunatatirea sasiului ?

ca daca va faceti masina "de circuit" ca sa va duceti o data la 2 luni pe transalpina mi se pare cam.....ciudat

si eu sunt fan liniute, la modul prietenesc , cu anvelope de strada, cu toate cele in masina.....cand ajungi sa cumperi cauciucuri speciale ca sa pui puterea jos , si cantaresti benzina din rezervor , dai aerul contitionat si muzica jos....aia nu mai e masina de strada, sa fim seriosi, e doar pentru curse si asa ar trebui utilizata.

bafta la modificari :)

felicitari celor care isi modifica masina din toate puctele de vedere, admir foarte mult , dar sa vii cu pretexte d-astea ca "pe circuit" fac si dreg si aia e mai buna pe circuit si etc discutii de circuit, in conditiile in care masina n-are nici 3 cm facuti pe acolo, miroase cam a frustrare, ori de incapacitate de a pierde, ori de probleme in utilizarea masinii la adevaratul potential(pe strada)

p.s. zicea cineva ca din si din mers conteaza suspensia si sway bars etc.....mai mult decat puterea....chiar vreau sa vad masina aia super rigida, cu cele mai smechere sway-bars si suspensii dar cu 200 de cai , cum bat DIN mers aceeasi masina dar cu sa zicem 220 de cai.

sau cum un gti cu asa ceva pe el sa bata un amarat de volvo s40 t5, de 220 de cai si cea mai moale suspensie posibila. asa as crede, pana atunci nu imi pot schimba parerea ca DIN MERS intotdeauna va castiga masina mai usoara, sau ca sa fie mai corect, cu raportul mai bun putere/greutate

Modificat de mihai20
Link către comentariu

eu nu sunt fan tuning.....dar cum explici filmuletul urmator?

daca nu raportul cal/kil castiga, cine castiga? peste tractiune si putere?

P.S. ibiza e 1.9 diesel...(tunata bineinteles)

Modificat de corad0
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!