Jump to content

Valva Shut Off(EGR)!


Sor1neL
 Share

Postare recomandată

Salut colegi,este primul meu topic deschis si sper sa nu il fi deschis aiurea! Am si eu o problema cu Shut off-ul de la Egr. Eu il aveam spart si nu functiona deloc, l-am schimbat cu altul iar acum tot nu functioneaza complet, adica face o cursa prea mica. Mentionez ca EGr-ul este curatat bec pe dinauntru. Am scos furtunasul de vaacum din shut off si l-am bagat in gura cineva a oprit masina iar vaacumul creat este cam mic. S-ar putea sa fie devina n239? STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau vacuum prea putin la intrare in N239.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze pot fi multe. Vreun furtun crapat, pompa defecta, tulumba de frana defecta, imbinari uzate, etc. Mai pe larg aici: http://vwforum.ro/topic/48937-circuit-vacuum-si-tubulatura-turbo/page__hl__vacuum__fromsearch__1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e problema pt ca furtunele sunt noi toate au 2 luni , tulumba pompa tandem lipita....totusi o sa mai caut sa vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeasi problema am avut-o si eu. la mine a fost de la pompa vacuum,are in stanga o iesire (o teava ca sa-i spun asa),eh la mine se cam misca aceea teava.(din cauza vibratiilor motorului,neavand niciun flexibil) . eu am rezolvato cu poxipol, adik am pus pe langa teava si pompa cu degetul, acum toata instalatia vacuum merge perfect, incearca vezi

PS: nu cumva daca foloseti frana mai des intr-un interval de timp scurt , nu iti devine mai rigida(la mine asta a fost semnul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e problema pt ca furtunele sunt noi toate au 2 luni , tulumba pompa tandem lipita....totusi o sa mai caut sa vad

Mare atentie la alea ca si eu am facut aceeasi greseala si dupa 2 luni a trebuit sa le schimb din nou cu altele originale pentru ca au crapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am spus.....furtunase vacuum numai OEM. E pacat sa cumparam porcarii, ca sunt foarte importante pentru functionarea motorului.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeasi problema am avut-o si eu. la mine a fost de la pompa vacuum,are in stanga o iesire (o teava ca sa-i spun asa),eh la mine se cam misca aceea teava.(din cauza vibratiilor motorului,neavand niciun flexibil) . eu am rezolvato cu poxipol, adik am pus pe langa teava si pompa cu degetul, acum toata instalatia vacuum merge perfect, incearca vezi

PS: nu cumva daca foloseti frana mai des intr-un interval de timp scurt , nu iti devine mai rigida(la mine asta a fost semnul)

am lipit si eu pompa tandem cu epoxy metal numai am probleme cu ea....furtunasele OEM le gasesc in reprezentanta? aveti idee de vrun pret ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!