Jump to content

Se poate transforma ambreiaj mecanic in hidraulic?


jail
 Share

Postare recomandată

salutare,

as vrea sa-mi "transform" ambreiaju' in tip hidraulic. se poate face? ce ar implica asta?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat rezervor pompa frana(trebuie ceel cu stut de alimentare a sistemului de ambreiaj),cilindru receptor de pe carterul cutiei de viteze,pompa de ambreiaj de la pedala,un furtun de alimentare.In ansamblu multe piese nu iti trebuie,dar intrebarea este;cine iti face o astfel de operatiune??E destul de complicat si eu spun ca nu merita..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D.p.d.v. niciunul,adevarat ambreajul hidraulic e mai silentios dar ceel mecanic e mai usor de intretinut si are durata de viata nelimitata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nu e nici mai usor de apasat pe el? Ma gandeam ca asta e singurul avantaj daca era unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e diferenta mare deloc.

ambreiajele hidraulice la VAG de generatia asta nu au pedala deloc moale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de motorizare, ca o constatare personala la motoarele diesel pedala de ambreiaj opune mai multa rezistenta decat la cele pe benzina.

La ce generatie te referi? Masina despre care se discuta e din 2001.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pedala mea e destul de tare,ambreiajul l-am schimbat eu cu unul nou(Sachs) cu tot cu volant.

Si cu vechiul ambreiaj,si cu cel nou pedala e destul de tare.

Loganul are pedala de 10 ori mai moale.la generatia 2001 ma refer,a lui si a mea de masini.

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e moale ambreiajul, mult mai moale decat la Octavia 1 1.9 TDI sau Superb 2 2.0 TDI. Posibil sa fie si alta problema la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am venit de la timisoara la bucuresti cu un audi a3 din 2001 cu ambreiaj hidraulic, motorul era 1.6+gpl. sincer am simtit diferenta de la ambreiajul mecanic la cel hidraulic doar in treapta 1, masina pleca doar cand pedala era foarte sus, insa te obisnuiesti rapid. alte diferente nu prea am observat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pleca de pe loc doar cand pedala era foarte sus inseamna ca ambreiajul era praf. Masina trebuie sa plece de pe loc cu pedala ridicata cam la jumatate din distanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti ca n-am apucat sa mai intru'..

intr-adevar, cum speculau anumiti colegi de aici, am mers cu masini cu ambreiaj hidraulic (mai ales cu golf 4-le pe care l-am avut inainte) si e diferenta destul de mare. la mine se apasa destul de greu, tine destul de jos, este destul de sensibil (se opreste motorul foarte repede daca nu esti atent la plecatul de pe loc) si daca pentru mine n-ar conta chiar asa de mult, as vrea sa mai conduca masina si prietena mea si la ea chiar ar conta.

din cate am citit de la GABIVVX schimarea e destul de majora si probabil nu multa lume ar sti sa o faca, deci probabil doar am visat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tine sus nu inseamna ca este ambreiajul praf, inseamna ca acolo lucreaza el, daca este praf patineaza foarte mult sau nu schimba deloc vitezele.la unele masini ale aceluiasi producator acesta tine foarte jos, la altele foarte sus, nu este nimic defect aici, asa functioneaza ele.sa vedeti la opel astra h ambreiaj greu, iti amorteste piciorul in intersectie daca vrei sa stai pregatit sa te bagi repede.

:)

la vw e pepsi, super comod si elegant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!