Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

daca-ti face asa cu busonul de la vas scos ,nu are nimic ,e normal comportamentul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa mine teoretic si la relati nu ar trebuiii sa urce nivelul apei in borcan  la relanti urca si cand e turata scade la normal inca nici un mechanic nu ia dat de cap...am curatat toate furtunile ....pompa de apa noua thermostat cu carcasa nou garniture de chiulosa noua nu mai stiu ce sai fac ....ori ce sfat e bine venit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Asa ceva am intalnit la o Skoda Octavia 1,6 benzina,din pacate nu sa remediat decat cu schimbarea chiuloasei.

Nu e obligatoriu ca si la tine sa fie asa.

Zi frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu ai spus daca face asa cu busonul montat sau nu . Repet ,acest comportament e "normal" fara buson montat .Daca ai o diferenta de nivel notabila al lichidului ,cu busonul montat ,atunci schimba busonul .Atat timp cat nu trebuie sa completezi "apa" sa zicem dupa 100km rulati ,nu ai nici o problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ieri am scos busonul, in timp ce masina era oprita, insa circulasem cu ea vreo 20 de minute, si a crescut nivelul (banuiesc ca de la presiune), iar intr-un minut a scazut la loc. Cu busonul pus nu cred ca ar trebui sa ai comportamentul respectiv, insa nici nu-mi explic cum ar putea sa urce/scada din senin. Mentioneaza daca e cu el sau fara el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu busonul pus la relanti urca nivelul apei pana la supra plin cum turez motorul nivelul revine la normal las la relanti iarasi urca pana la supra plin cu busonu pus.......daca desfac busonul apa da afara din borcan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca ,cu motorul rece la relanti ,daca pe furtunul de retur vine apa .e posibil sa nu "pompeze" pompa de apa destula la relanti (un design diferit sau un defect al paletilor pompei) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un video ar face minuni :). Poti urca un film te rog ? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexitul_golf_plus

Buna ziua ! Am si eu o problema cu o bora 1.6 FSi cumparata de 5 luni din germania, de cand am cumparat masina avea martorul check aprins in bord ..  dar a mers foarte bine , cam dupa 2-3 luni de zile a inceput sa dea in nas dar foarte foarte putin dupa inca o luna mi s-a oprit motorul in mers  apoi mi s-a aprins EPC in bord si nu a mai vrut sa porneasca neam ! am dus o la un mecanic.. relativ bun si am schimbat 2 senzori cel de la axul cu came daca nu ma insel (sau de rotatie) atasez o poza daca este nevoie  iar cel de-al doilea senzor cum te uiti la motor in partea dreapta deasupra G22 sau G27 ceva de genul... am dat in total 500 lei .. acum ma pune sa schimb si Egr ! dar la toate magazinele de piese auto baietii mi-au zis ca nu are nici o legatura cu pornirea ! tin sa precizez ca egr ajunge peste 700 lei. Stie cineva care ar putea fi PROBLEMA ? Va rog Ajutati ma ! Iar pe tester imi da potentiometru egr ..  S-a mai intalnit cineva cu problema asta ? Va Multumesc ptr ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexitul_golf_plus

Nu este nimenea care sa ma ajute ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfaturi :

-nu mai scrie cu litere mari si ingrosate ca risti un warn

-nu mai da bump-uri ca risti un alt warn

 

-e posibil ca egr-ul tau sa fie blocat pe deschis maxim si atunci nu mai poreste motorul .inainte de a-l cumpara ,incearca sa-l excluzi si vezi daca porneste .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o BORA 1.6 FSI cod motor BAD (parca stiau eie de ce pun codul asta ca numai probleme are)...

 

- "simptome" : porneste doar daca o ajut cu acceleratia, porneste si la relanti sau daca o tin turata constant de ex 2000 ture se forteaza singura si nu merge "rotund" de ex relanti e la 800 ture, scade pana 6-700 si se tureaza singura pana la 8-850 ture...asta intr-un interval de jumate de secunda sa zic...simtome ca si cum ar fi innecata sau cum sa zic.

 

- ce s-a "incercat" : am inlocuit clapeta acceleratie si nimic, am desfacut calaizator pentru ca se inroseste daca o tin mai turata, ca si cum nu ar avea evacuare si gazele ar ramane in catalizator, dupa ce am desfacut calaizator cu evacuarea "libera" tot asa merge "in 3 pistoane", mufele de la sonda lambda le-am scos pe rand pe toate...

 

ceva sugestii?!... multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa de la EGR si lafel se comporta...cu sau fara ea bagata lafel de prost merge si totodata si porneste (ajutata cu acceleratia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ventilul galerie admisie teai uitat sa nu fie furtunasul mic de aer rupt sau gaurit si sa vezi daca lucreaza valva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat si la acel furtunas, pare in regula...mentionez faptul ca la pornire sunt dati cand afiseaza "alternator workshop" sau ceva de genu...am verificat bateria are in jur de 13 V, am verificat cu motorul pornit daca merge altenatorul si incarca bateria pana la 14,1 V...

am avut masina in service 2 sapt si nu i-a dat de cap...o sa incerc poate sa fac o programare la TESS poate o gasi cumva aia miracolul ...:)

Modificat de alin18grecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti pe cineva care are de vanzare un motor complet sau blocul cu pistoane ,arbore BAD ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, saptamana aceasta am luat si eu un golf4 1.6 FSI. Pentru cei care au sau au avut aceasta masina, daca pot sa ma sfatuiasca ce ar trebui sa fac ca sa evit din principalele probleme intalnite? 

 

Va multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ortis:

 

Ideea e sa pui numai benzina de calitate, dar chair si asa, o sa ai check engine sigur.

 

 

PS: Ce poti face? Vinde-o :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tofunky, pune benzina de minim 98 daca vrei sa nu ai probleme cu sonda si altele, si asteapta-te la check-engine din partea pompei vacuum, care e o problema comuna la 1.6 FSI.

Modificat de pcp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru sfaturi.

Momentan pun omv100 si am inteles ca si benzina EVO de la mol ar fi in regula ca cifra octanica.

Cam cat de tare doare cand incepe sa faca probleme pompa de vacuum? Si cam cat costa una noua? 

 

Multumesc din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ortis, o pompa vacuum costa 670RON cumparata noua de mine, dintr-un service (e posibil sa obti un pret cu 100RON mai mic de la dealeri autorizati). In legatura cu benzina, pun de 3/4 luni Mol Evo (Cifra octanica 99 scrie la pompa), si n-am avut probleme cu ea, am bagat si de 95 la inceput pana nu am aflat care-i mersul, si n-am avut probleme nici atunci, insa e cel mai bine sa eviti, si daca-ti permiti, baga strict 98+.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alexitul_golf_plus

Are cineva de vanzare ECU BORA 1.6 FSI 2002  ? codul este 036 906 013 D

Modificat de alexitul_golf_plus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!