Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

deci. din cate stiu eu...cand schimbi distributia se schimba si pompa de apa...eu asa stiu!  ca sa eviti o alta manopera si sa fi sigur ca dupa ce ai schimbat distributia nu ti se duce pompa si dupa iar demontat etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zebrocksky,mecanicul o.sa constate schimbarea pompei: doar daca are scurgeri,batai ceva zgomote sau orice problema care ii strica buna functionare,pompa nu se schimba daca este functionala,schimbi doar kitul de distributie si atat,chiar si acolo daca rolele sunt bune se pot lasa si schimbi doar cureaua.cum am zis,daca.nimeri un mecanic care vrea sa iti ia pielea,cu siguranta ti-o schimba chiar daca e functionala,deci Baltita la tine poate avea scurgeri si daia ti-a schimbat si pompa,tocmai am vorbit cu un mecanic care mi-a zis ce am.scris mai sus.bafta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coorect ce spui tu bebe. e recomandat la schimbarea distributiei daca stai bine cu bani sa schimbi si pompa indiferent ca curge sau nu....e recomandat . doar daca ai parale acolo :)). daca nu daca nu curge pompa mergi cu ea...dar e posibil ca dupa 1000 km sa inceapa sa curga si alti bani alta distractie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca arata rau o schimbi,un mecanic bun isi da seama imediat daca trebuie schimbata sau nu,daca trebuie o.schimba si gata,cum.ai zis tu sa eviti alte probleme,iti poate zice,mai merge dar nu prea mult,daca vrei o schimb daca nu o lasam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa se uite mecanicul atent si la cureaua de distributie si daca "arata bine" sa nu o schimbi inca vreo 60 000...chiar si rolele daca vrei. Dar numai daca arata bine. :winter:

Acum lasand gluma la o parte, o pompa de apa nu trebuie sa arate rau ca sa-ti curga apoi dupa 1000 de km.

Nu cred ca exista vreun mecanic pe lume care sa-ti garanteze ca pompa de apa nu va avea probleme daca o lasi 120000 km.

Logica schimbarii impreuna cu distributia e alta: daca tot umbli acolo e bine sa o schimbi pentru a nu reface operatiunea dupa un timp scurt. Eu am patit la fosta masina sa ma zgarcesc la pompa si dupa vreo 8 luni a crapat. Alti bani alta distractie.

La fel ca la volant...daca tot il schimbi bagi si un kit ambreiaj ca altfel muncesti de 2 ori.

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Merita sa achizitionez un filtru de aer sport..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In noiembrie la o scanare cu VAG COM am primit urmatoarea eroare:

 

17441 - Sensor for NOx (G295) 
            P1033 - 35-00 - Signal too Low
17477 - NOx Sensor (G295) Heater Control 
            P1069 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent
 
In conditiile in care alimentam doar cu 98 de la MOL. Dupa eroarea asta am decis sa merg 4 luni de zile doar cu EVO (99), si astazi i-am dat o scanare noua (bine inteles inainte si dupa ce am sters erorile), si am asta:
 
17477 - NOx Sensor (G295) Heater Control 
            P1069 - 35-00 - Short to Ground
 
Din ce-am citit pe forum ar fi sonda lambda, cam cat costa asta si daca are cineva un cod al piesei.
 
In plus mai am si eroare asta:
 
1 Fault Found 
00852 - Loudspeaker(s); Front 
            44-10 - Short Circuit - Intermittent
 
Dar toate boxele imi merg, vreo idee?
Modificat de pcp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu gasesc niciunde o clapeta de acceleratie pentru al meu FSi. Nici pe eBay.

 

Am pus vreo 3 testere diferite, toate mi-au dat decat asta. 17439 Intake Manifold tuning Valve (N316). Setpoint not reached.

 

Am incercat curatarea ei, dar degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mutulix, piesa respectiva nu este clapeta de acceleratie, ci o pompa vacuum de la galeria de admisie. Costa 650 RON (atat am dat eu pe ea), eu am luat-o si cel care mi-a montat piesa nu a verificat galeria de admisie daca e curatata sau ceva, asa ca am ramas tot cu problema asta. Probabil ti s-a rupt bratul de la pompa, cum ni s-a intamplat mai la toti cu FSI.

 

Efectul ar fi cica un consum mai ridicat, eu am un consum mixt de 6,2/6,5 (scot si 5.7...) in conditiile in care si acum am eroarea respectiva.

Modificat de pcp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant. Tocmai ce am vorbit cu un baiat care are un Bora 1.6 FSi si aceasi eroare. Tot ceva de pompa zicea si el.

Consumul in oras il am de 9-10. In afara cam 5-6.

De unde ai comandat piesa respectiva? M-ar interesa si pe mine. Sau are ceva daca o iau de la dezmembrari/mana a 10-a/etc?

 

Si mai am o problema care ma enerveaza. Cand schimb vitezele (pe la 2500 m-am obisnuit sa le schimb), ma da in nas dau drumu la ambreiaj. Cand schimb 4 cu 5 nu pare sa mai faca. In rest, 1-2-3-4, ma dau in bot toate. E enervant!!

Mai are cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mutulix,

 

Incearca sa schimbi primele viteze peste intre 3,000 si 4000 de ture, si la mine face la fel. Acum in legatura cu pompa vacuum, piesa a fost luata dintr-un service de unde locuiesc (am sters numele serviceului deoarece nu vreau sa le fac reclama, pentru ca mi-au rupt un T-eu cu vreo 5 iesiri meltenii si s-au ars si cu antigel pe fata la cat de profi sunt), a trebuit comandata de la producator, problema este ca va trebui curatata foarte bine galeria de admisie pentru ca tija cu voletii sa se miste liber, din pacate la mine sunt 100% convins ca i-au durut fix in p*** cand mi-au facut montarea, deci am plecat cu aceeasi eroare am si asa a ramas, si probabil ca mi s-a rupt tija de noua pompa din moment ce nu functioneaza. Consumul tau este normal pentru 1.6 FSI, spun asta pentru ca mai am un prieten cu 1.6 FSI si are acelasi consum deci daca as fi eu nu m-as ingrijora (am citit pe forum oameni care circula de ani de zile cu ea asa). Cam greu gasesti FSI la dezmebrari, si pe deasupra asta e o problema comuna la FSI-uri, deci probabil ca va fi rupta, sau luata deja.

Modificat de pcp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa rezolv chestia asta ca ma cam streseaza de un an. Vreau check-u ala sa dispara din bord ca nu-l mai suport! :)

 

Sper sa fie asta problema.

 

LE : Ma gandesc ca tot din cauza asta n-au putut aia la RAR sa citeasca noxele. A trebuit sa vin iarasi in alta zi cu problema "rezolvata" ca sa zic asa.

Modificat de Mutulix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea valva e nr 17 din poza.Din pacate e o problema des intalnita la FSI-uri...Din cauza depunerilor de pe clapete,se intepenesc,iar tija acelei valve vacumatice se rupe.Io am schimbat-o de doua ori in 7 ani!Vine doar pe original si costa in jur de 6-700 de ron.Io am platit 122 de euro pe ea....Ai grija cand o schimbi,sa cureti clapetele alea destul de bine,ca altfel o sa ai aceeasi problema nu dupa multa vreme!

post-17538-0-66299200-1392332356_thumb.p

Modificat de stevee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat este ca m-am uitat acum la ea cu flashul de la telefon, nu pare sa fie rupt bratul respectiv. Cel putin din cat am vazut eu. O sa ma uit maine pe zi mai bine.

Ar trebuii sa se vada daca e rupt sau nu fara sa o scot de acolo? Si cum anume ii zice la piesa respectiva pentru a o cauta pe net?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mutulix, nu e obligatoriu sa-ti fie rupt bratul respectiv, poate sa fie pur si simplu blocata tija cu voletii, care de altfel duce la ruperea bratului respectiv. Codul piesei este 036 129 061 A (in caz ca mai are si alt cineva nevoie de ea), iar pe unde am fost eu in service-uri ii se spunea 'pompa vacuum', si dupa cum ti-a spus si stevee aceasta pompa vine strict pe original si sunt sanse foarte slabe s-o gasesti pe net, o comanzi de la un service sau de pe la dezmembrari. Dar din nou, e posibil sa nu-ti fie rupta, si sa trebuiasca curatata doar galeria.

Modificat de pcp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa suna al meu Golf.

Vi se pare normal? Asa e si la voi?

Am un feeling ca ceva nu e bine..

(Scuze de calitatea video-ului dar de pe 3G nu urca HD.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se aud toate.Nu stiu daca poti sa-ti dai seama daca te uiti doar la ea...Din exterior tija pare sa fie ok dar daca tragi un pic de ea,iti poti da seama.Ar trebui sa aiba joc destul de mare in cazul in care e rupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se aude si la mine, banuiesc ca e sunetul normal al acestui motor, comparativ cu un 1.6 normal este foarte zgomotos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am facut un test cu tester VAG, mi-a dat eroarea asta: 17439 - Manifold over valve (N136) SetPoint Not Reached.

 

Am mers la mecanic, mi-a curatit clapeta de acceleratie, am sters eroarea cu ajutorul testerului, dar a doua zi, check engine-ul a ramas tot aprins.

 

Probabil trebuie un control mai amanuntit la 'pompa vacuum'. 

 

Scrieti si voi daca ati facut rost, si de unde...

 

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tofunky, chiar 3 post-uri mai sus am scris ce si cum. Pompa vine strict pe comanda (cam orice service ti-o poate aduce, eu am dat 650RON pe ea parca - sau poate o gasesti la dezmembrari, dar nu-ti recomand) pentru ca nu se produce decat de VW.

 

Pompa vacuum este vizibila, si te poti uita daca este rupta, sau nu, daca functioneaza sau nu, daca dai capacul de la motor jos, este exact langa joja de ulei, vei vedea ca are o tija, pui pe cineva sa se uite la ea daca in momentul in care pornesti motorul ea face vacuum sau nu.

 

Problema asta este foarte des intalnita la 1.6 FSI, eu am schimbat pompa, pare sa actioneze insa tot am eroarea, am fost cu ea la reprezentanta si au zis ca trebuie o verificare mult mai amanuntita, si este posibil sa trebuiasca sa schimb chiar galeria de admisie (pentru ca unul din senzori nu vine separat). Eu personal am renuntat sa-mi mai bat capul cu eroarea respectiva (cel putin pentru moment), atata timp cat nu am probleme cu ea, gen trepidatii, consum ridicat sau altceva, n-o sa-i fac nimic in privinta asta.

Modificat de pcp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne cine m-a pus sa iau FSi! Nu schimb nimic la ea pana nu stiu sigur ce e. Din ce am vazut la prima vedere, pompa vacuum nu este rupta. Aceasi 17438 setpoint not reached eroare o am si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms "PCP" de raspuns. O las asa, nu mai stau sa bag banii degeaba in ea. Poate am sa incerc sa o vand, sa imi iau un 1.6 normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.la mine la motor 1.6 fsi am schimbat pompa de apa...termostat.....garnitura de chiulosa..si am o problema pe care momentan nu poate nimeni sa-mi spuna o cauza...lichidul de racire din borcan cu motorul pornit la telanti imi creste in borcan pana la maxim iar cumotorul turat scade pana intre semnul de max si minim cum las la relanti cum urca antigelu in borcan. Am verificat furtunurile toate am babat apa cu presiune si nu par infundate radiatorul mare se incalzeste dar ce am observat ca furtunul gros de retur ce intra in termostat e rece...la bord apa imi arata 90° nu stiu ce sai mai fac. Daca a mai patit cinava la fel astept o sugestie ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!