Jump to content

Nu m-am despartit de gama VAG


barzone

Postare recomandată

Dupa cum unii stiu am fost posesorul unui G3 o perioada de 3 ani.A venit vremea sa mai cresc sa prind aripi si cum puteam altfel decat achizitionand un Passat B5.

Masina se prezinta astfel:

Passat 1,9TDI an fab. 2003, 74kw, 101 cai,prima inmatriculare in tara in 2004,( de atunci a avut un singur proprietar)

Km reali verificati 140.000

Ca dotari are ABS, ESP , 4 AIR BAG, GEAMURI EL fata,faruri regl. el, oglinzi heliomate, el. si incalzite, pachet nichel int si ext, climatronic si cam atat cred.Daca mai gasesc ceva pe parcurs mai scriu.Masina este intr-o stare mai mult decat buna de functionare, iar interiorul este ireprosabil( in afara faptului ca ii trebuie o cozmetizare, de care ma voi ocupa personal in concediu)

De la primii km parcursi m-a cucerit, eu nefiind adeptul dieselului( dar datorita faptului ca o sa fac naveta cta- mang.)motorul nu se aude mai tare decat un benzinar( in interior) iar de demaraj, invit pe oricine sa o incerce.

Am schimbat ulei( castrol 5w40 full sintetic) filtrele toate si placutele pe fata.In rest, la o verificare amanuntita nu a mai fost nevoie de nimic.In pretul de 5800 e am mai primit si un set de jante cu cauciucuri de iarna buna.

Urmeaza niste jante de aliaj, folie omologata pe toate geamurile, poate niste incalzire in scaune( ca si asa aveam la vanzare) poate si altele care nu imi vin in minte acum( astept sugestii)

Intr-un cuvant masina m-a cucerit, nu regret nici o clipa ca am ramas fidel marcii VW.

Modificat de barzone
Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos ! Nu o sa te dezamageasca. E facuta sa reziste...sa reziste....sa reziste,....

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos. Are dreptate florin, cred ca e ultimul model de passat care chiar e facut sa reziste. Asteptam pozele cu noua achizitie

Link către comentariu

Multumesc pentru urari, azi am pus-o pe tester :icon_thumleft: am avut o surpriza placuta: nici o eroare( doar la o clapeta climatronic, care s-a sters), motorul merge ceas( timp de 3 min. turatia a stat la 816 rotatii, la fel cum era cand a iesit de pe poarta fabricii)La fel si injectia, nici o scapare( la asta am uitat valorile) si cilindrii sunt in parametrii.Intr-un cuvant, ii multumesc fostului proprietar ca a avut grija de masina.

Ca sa nu mai deschid alt topic, cer o indrumare unde gasesc un MANUAL DE REPARATIE pentru masina( nu ca m-as apuca eu sa o repar dar macar sa am habar cu ce se mananca, tinand cont ca e prima diesel pe care o posed)

Link către comentariu

Daca vrei sa te delectezi putin cu mecanica incepe cu un curtat de EGR, sigur nu zboara dupa aceea dar motorului va fi fericit ca i-ai suflat nasul.

Pentru femei incalzirea scaunelor e mai importanta decat jantele, patit si eu, dar te-ai gandit vreodata la incalzirea volanului, in sezonul de iarna e un lucru fantastic.

Bafta.

Link către comentariu

timp de 3 min. turatia a stat la 816 rotatii, la fel cum era cand a iesit de pe poarta fabricii

ca idee .... 903 rpm e valoarea de fabrica.

Link către comentariu
  • 6 months later...
  • 3 months later...

Multi km fara probleme, nu prea am avut timp sa stam mai mult la taifas, imi cer scuze, dar am vazut-o si eu azi

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!