Jump to content

Inrerupere curent casetofon auto


guttuso
 Share

Postare recomandată

Dioda se alege în funcţie de curentul maxim consumat de unitate, iar condensatorul în funcţie doi factori:  de curentul consumat de unitate în momentul pornirii şi de timpul cât este nevoie să menţină tensiunea.

De exemplu utilizând calculatorul de AICI sau AICI pentru un condensator de 1F, dacă consumul ar fi de 3A, tensiunea ar scădea de la 12V la 11V în 4 secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    45

  • Al Bundy

    23

  • Razzzvan

    13

  • Vlad_bt

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 12/2/2012 at 3:00 AM, barcea_mare said:

dupa aproximativ o luna,revin cu vechea mea problema...am incercat sa explic unui alt electrician ce anume cred eu ca nu functioneaza intocmai cum trebuie,dar din pacate nici acesta nu a putut sa remedieze situatia. ideea e ca nu ma deranjeaza ca trebuie sa opresc si sa pornesc casetofonul de fiecare data cand ma urc/cobor din masina, ci mai mult ma deranjeaza faptul ca am inteles de aici de pe site ca se poate face treaba aceasta si automat ca la vechiul stream doar ca nu gasesc la mine in oras o persoana care sa se mai fi intalnit cu aceasta problema si care sa imi faca modificarile de care am nevoie.neavand alte optiuni nu mi-a ramas decat sa caut singur pe net sa vad daca gasesc ceva cazuri similare.pe briskoda am dat peste topicul acesta unde am impresia ca e adusa in discutie tocmai problema mea.pe deoparte m-am bucurat cand am citit tot ce scrie pe acolo,dar pe de alta parte am dat de un nou hop.sunt postate 2 variante:in prima se precizeaza ca se poate folosi un conectorpost-30503-0-26991600-1354409272_thumb.j de tip IGNI-GEN iar ca si cea de-a doua optiune un conectorpost-30503-0-61710000-1354409272_thumb.j 'piggyback' fuse holder.dilema e ca nu stiu care e varianta optima ce ar trebui sa o aleg pentru a putea avea curent la sistemul multimedia atat pe cheie,cat si fara contact :( as fi recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva chiar si cu un simplu raspuns,de genul prima varianta sau cea de-a doua.

Salutare!..:) stiu ca a trecut mult timp..dar... ai mai rezolvat problema?...sunt si eu interesat..ms..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat radio original cu un player JVC si as vrea sa stiu daca pot face ceva ca si acesta sa porneasca la contact si sa se inchida cand iau contactul, ca cel original. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, doar ca trebuie sa îți aduci un fir de plus contact, in mufa acestuia. Acum nu ai asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu aiba fir cu plus dupa contact la golf 4 ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat partial problema..si anume...porneste si se opreste la contact pus/luat dar nu mai porneste fara contact. Atasez o poza cu schema player-ului...ce am gresit..sau ce ar trebui sa mai fac. 

Legatura este: - plus contact legat la rosu 

                            - plus continuu la galben

am si inversat cele doua fire de la player dar tot nu porneste fara contact.  

inainte de asta cele doua fire rosu si galben erau legate ambele pe plus continuu si mergea deschis si inchis manual. acum merge doar pe contact

jvc.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa lucreze altfel. Unitățile AM nu lucrează ca cele OEM. Ori pe direct... Ori pe contact

Am avut senzația ca vb despre Golf 5. Golf 4 are plus contact în mufa radio, după cum ai constatat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
On 5/27/2019 at 4:04 PM, Emy D said:

Intrebare pentru cei mai cu experienta: se poate face cumva ca un headunit (Aftermarket/OEM) sa nu-si dea restart in timpul pornirii motorului? La cele OEM, nu e asa mare problema deoarece pornesc repede, insa la o Navi cu Android, dureaza ceva pana reporneste device-ul. 

Ceva idei? 

Multumesc. 

Salutare tuturor!

Pe acest subiect, ai rezolvat aceasta problema? intreb ca si eu am de  cand am montat pe masina o navigatie AM, la pornirea motorului, unitatea reporneste. Am urmarit si la alte masini, unitatile AM radio-cd raman functionale si pe parcursul pornirii motorului. Sunt momente (rare) cand unitatea nu reporneste atunci cand pornesc motorul, iar in sensul asta am crezut ca pot avea probleme cu partea electrica de la contactul de pornire, pe care l-am schimbat dar degeaba, fara niciun rezultat si am abandonat investigatiile, crezand ca poate fi o setare de baza a masinii, sa taie alimentarea celorlalti consumatori in momentul pornirii motorului. 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o schimbare de turbina navigatia nu cea originală, nu se mai opreste la scoaterea contactului.Mentionez că funcționa normal inainte de schimbarea tuturbine.Nu sa umblat la navigatie pur si simplu nu mai vrea.Acuma opresc navigatia dar statia de amplificare ramane sub tensiune ,Ce este de facut ceva păreri???

Masina este un passat b6 din 2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i un reset, sa vedem daca isi revine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat reset ,la fel.Am scos borna nimic,nu vrea .il opresc din buton dar tot ramane tensiune si statia ramane si ea sub tensiune pt moment am deconectato dar nu stiu ce sa ii mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

La mufa mașini nu am plus de contact doar doua plusuri continu cum fac sa leg Navigația aftermarket sa se aprindă și sa se stingă doar când pun sau iau contactul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauti un plus contact,  de la panou sigurante,  etc. Asta daca unitatea cumparata nu comunica pe can cu masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua , recent am pierdut cheia de la mașina , și mi sa decodat Pinul pentru a configura cipul pentru noua cheie , dar de atunci casetofonul a rămas aprins și nu mai Răspunde la nici o comanda , ce este de făcut . Plus ca USA șoferului nu se mai blochează 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cod casetofon, etc ..cu cel de login, pt scriere cip cheie. Fa o diagnoza,  sa vedem ce erori ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!