Jump to content

Inrerupere curent casetofon auto


guttuso
 Share

Postare recomandată

Vă salut!

Am și eu o problemă și sper, ca alții înainte mea, să-i găsesc rezolvarea aici.

De curând, am întâmpinat niște probleme cu pornirea mașinii motiv pentru care am dus-o-ntr-un service unde au stabilit că rezolvarea ar fi resoftarea CPU.

într-adevăr, de la resoftare nu am mai avut probleme cu pornirea însă au apărut probleme în ceea ce privește navigația:

- pornește normal la punerea contactului (de regulă. a mai avut și niște scăpări) însă, după fix 10 minute se stinge și nu mai poate fi aprinsă nici de la buton, în ciuda faptului că mașina este cu motorul pornit. singura metodă este oprirea/repornirea motorului, când ciclul de 10 minute de funcționare se repetă.

- înainte de resoftare,navigația se oprea fie la scoaterea cheii din contact, fie dacă motorul era oprit dar cheia încă în contact, la deschiderea uneia dintre portiere. acum, uneori se oprește în parametri normali, alteori scot cheia din contact, deschid portiera, o închid, aigur și mașina și aceasta continuă să funcționeze pentru alte cateva minute până se oprește.

L-am contactat pe electronist pentru a-i raporta aceste probleme care nu existau inainte iar acesta mi-a spus ca el a resoftat doar motorul și că aceste manifestari nu au cum sa fie ca urmare a activitatii sale.

Eu unul sunt convins ca problema tine de codare, dar am nevoie și de opinia unora care, spre deosebire de mine, stiu cu ce se  mananca treburile astea.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    45

  • Al Bundy

    23

  • Razzzvan

    13

  • Vlad_bt

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce treaba ao avea oprirea masinii cu resoftarea?

Si chiar si asa, nu are legatura cu navigatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/9/2016 at 4:29 PM, Radius said:

Vă salut!

Am și eu o problemă și sper, ca alții înainte mea, să-i găsesc rezolvarea aici.

De curând, am întâmpinat niște probleme cu pornirea mașinii motiv pentru care am dus-o-ntr-un service unde au stabilit că rezolvarea ar fi resoftarea CPU.

într-adevăr, de la resoftare nu am mai avut probleme cu pornirea însă au apărut probleme în ceea ce privește navigația:

- pornește normal la punerea contactului (de regulă. a mai avut și niște scăpări) însă, după fix 10 minute se stinge și nu mai poate fi aprinsă nici de la buton, în ciuda faptului că mașina este cu motorul pornit. singura metodă este oprirea/repornirea motorului, când ciclul de 10 minute de funcționare se repetă.

- înainte de resoftare,navigația se oprea fie la scoaterea cheii din contact, fie dacă motorul era oprit dar cheia încă în contact, la deschiderea uneia dintre portiere. acum, uneori se oprește în parametri normali, alteori scot cheia din contact, deschid portiera, o închid, aigur și mașina și aceasta continuă să funcționeze pentru alte cateva minute până se oprește.

L-am contactat pe electronist pentru a-i raporta aceste probleme care nu existau inainte iar acesta mi-a spus ca el a resoftat doar motorul și că aceste manifestari nu au cum sa fie ca urmare a activitatii sale.

Eu unul sunt convins ca problema tine de codare, dar am nevoie și de opinia unora care, spre deosebire de mine, stiu cu ce se  mananca treburile astea.

Va multumesc.

Nu au legatura.

Scoate borna de la baterie pentru cateva minute, pune borna si vezi daca isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

De cateva zile radioul masinii (AEG CS MP 530 IR) e pe modul disco ?:

https://streamable.com/ajvp2

Il aprind, face precum in video, dupa care se stinge de tot si nu il mai pot porni, nu mai merge deloc butonul de ON/OFF. L-am dat jos, firele din spate nu sunt rupte, l-am pus la loc si tot asa face. De la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tensiunile în mufa, etc. Dacă totul este ok, atunci problema este în unitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit sa inteleg ca , daca pui pe G4 ,Bora ,Skoda ,Audi mp3 auto aftermarket trebuie inversate cablurile Rosu cu Galben sa nu fie mufate culoare la culoare si daca ai avut RNS pe ea G5 , Skoda nu ai acea alimentare permanenta si trebuie trasa din panoul de sigurante , corect ? Am inteles bine ? 

Intreb daca am inteles pentru eu pe Bora am Radio Gamma cu 8 difuzoare si vreau sa il dau jos sa ii montez un Pioneer DEH-S100UBB pentru ca e asemantor si vine bine in consola aia ( are ilumarea rosu cu albastru ) si vreau sa il montez eu ... Fara sa ii mai cumpar mufe adaptoare si prostii ( asta daca va merge asa cu mufa cu care vine el ) .... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor 

La mufa de alimentare la golf 4 am curent doar când pun contactul pe pinul 4(galben cu roșu). Pe pinul 7 (roșu cu alb)ar trebui să am curent continuu, dar nu am.Are cumva siguranță alimentarea acestui fir? Sau știți cumva traseul lui ? Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am și eu o problemă dar nu pot deschide un topic.

Am schimbat casetofonul original cu un sony dsx-A410BT, nu îmi reținea setările și l-am legat pe 12v permanent, când am vrut să îl pun înapoi pe contact am observat că nu mai primește curent pe firul de 12v pe contact. Nu se aprinde nici plafoniera când scot cheia și casetofonul vechi îmi cere codul deși înainte nu o făcea (nu mai pornește nici el când pun contactul)

Am verificat și toate siguranțele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Vezi ce ai făcut la cablaje și la partea electrica a contactului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi ce să le fac? Din câte țin minte s-a atins puțin de carcasa casetofonului firul și a făcut scurt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o siguranta arsa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce siguranță? Le-am verificat pe toate, pe direct funcționează. Cum am spus și mai sus cel original îmi cere codul dar înainte nu îl cerea și nu mai funcționează nici acela pe contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Eduard47 te rog insistent sa citesti regulamentul si sa nu mai folosesti quote/citeaza postul anterior. Este interzis prin regulament.
Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
11 hours ago, Eduard47 said:

Ce siguranță? Le-am verificat pe toate, pe direct funcționează. Cum am spus și mai sus cel original îmi cere codul dar înainte nu îl cerea și nu mai funcționează nici acela pe contact

ai doua plusuri. Unul contact si unul pe direct. Ti-am atasat pinout mufa casetofon Gamma.

U+ = plus permanent

S kont = plus contact

SAFE = trebuie sa ai plus si aici.

Verifica cu aparatul de masura, care iti lipseste.

gamma.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Eduard47 said:

Ce siguranță? Le-am verificat pe toate, pe direct funcționează. Cum am spus și mai sus cel original îmi cere codul dar înainte nu îl cerea și nu mai funcționează nici acela pe contact

Cum ai verificat sigurantele ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S kont îmi lipsește, în rest primesc curent pe toate, la iluminare și pe cele două plus continuu pentru că am două de continuu. Cum am mai spus, mi-a funcționat înainte pe contact, aveam curent pe firul acela

 

în urmă cu 1 oră, Al Bundy a scris:

Cum ai verificat sigurantele ?

Le-am scos pe fiecare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

verifica in siguranta 10 (chiar daca e buna), daca ai 12v - contactul pus

daca da, verifica continuitatea intre pinul din slotul acesteia si S kont, in mufa radio

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n am rezolvat, am schimbat siguranța aia și am încercat cum ai spus tu și merge. Mersi mult pentru ajutor

@Aerofan scuze că am postat din nou quote dar am văzut prea târziu postul tău, nu o să se mai întâmple data viitoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele se verifica cu o lampa de control, nu altfel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pentru cei mai cu experienta: se poate face cumva ca un headunit (Aftermarket/OEM) sa nu-si dea restart in timpul pornirii motorului? La cele OEM, nu e asa mare problema deoarece pornesc repede, insa la o Navi cu Android, dureaza ceva pana reporneste device-ul. 

Ceva idei? 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la tine e ca ca pornesti motorul si in timp ce invarte electromotorul unitatea ramane fara curent, ma rog un 9-10V care e destul cat sa o faca sa se inchida. Altceva in afara sa ii pui o baterie separata care sa-i dea curent cand pornesti nu cred ca te ajuta dar asta nu-si are rostul pentru ca atunci inchizi unitatea manual.
eventual verifica bateria, poate e pe duca si scade sub 9 V la pornire poate sa fie si asta o cauza in cazul in care unitatea stie sa nu se inchida cand pornesti masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate că ar merge încercat cu un condesator electrolitic de capacitate mai mare pus chiar pe headunit şi o diodă pusă pe plus care să împiedice descărcarea condensatorului pe ceilalţi consumatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv, Cred ca ar fi cea mai buna varianta. Caut sa imi fac un modul unde sa integrez totul sa nu stau cu ele aiurea prin bord. 

On 27.05.2019 at 18:31, Aerofan a scris:

problema la tine e ca ca pornesti motorul si in timp ce invarte electromotorul unitatea ramane fara curent, ma rog un 9-10V care e destul cat sa o faca sa se inchida. Altceva in afara sa ii pui o baterie separata care sa-i dea curent cand pornesti nu cred ca te ajuta dar asta nu-si are rostul pentru ca atunci inchizi unitatea manual.
eventual verifica bateria, poate e pe duca si scade sub 9 V la pornire poate sa fie si asta o cauza in cazul in care unitatea stie sa nu se inchida cand pornesti masina.

Face la fel si cu baterie noua. Am vazut asta pe toate masinile , Cel putin la alea pana in 2005. Poate dupaia au schimbat ceva, dar din ce stiu, e normal. Sau...gresesc eu? 

Varianta cu baterie aditionala nu-mi place. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face la fel.

Eu cred ca asa e gandit, ca sa taie toti consumatorii (faruri, ventilatie, etc.) iar tot curentul sa se duca la electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, lupo_bv a scris:

condesator electrolitic de capacitate mai mare pus chiar pe headunit şi o diodă pusă pe plus care să împiedice descărcarea condensatorului pe ceilalţi consumatori

Cred ca solutia e varianta propusa de Lupo_bv. Acuma trebuie calculat marimea condensatorului si a diodei incat sa duca head-unit-ul si sa tina suficient cat porneste motorul. E vorba de pornirile normale, nu alea lungi cand nu mai ai baterie, etc... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!