Jump to content

Cantitate motorina injectata


alinn
 Share

Postare recomandată

Buna ziua.In primul rand sper ca am postat unde trebuie, in al doilea rand va rog sa-mi spune-ti si mie care este cantitatea maxima de motorina pe care o poti citi cu VAG COM-ul la un 1.9 TDI ASV sau AHF, pe log.Mentionez ca masina in cauza e modificata, turbina si injectoare P764. Din soft se pare ca i cere 55 mg, dar pe log softul cere 51 mg si e drept, face 51 mg. E posibil ca VAG COM-ul sa vada doar atat, si de fapt sa dea mai multa motorina? La PD am vazut valori si peste 67 si chiar peste 70.Va multumesc anticipat.Cu stima RAO.

Modificat de alinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu cantitatea de motorina e in mg/stroke si este intre 3 si 9. Nu stiu ce valori ai pus tu acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la cantitatea totala de injectata pe toti 4 cilindrii. Nu ma refer la grupe pentru log, pentru ca ele difera de la soft la soft. Ma refer la cantitatea totala de motorina pe care o injecteaza pompa. Pe VAG nu stiu daca afiseaza mai mult de 51 mg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afiseaza, la mine e modificat si stiu ca odata am verificat si imi arata parc dc nu ma insel 56, dar nu sunt foarte sigur

Cum a spus si Al Bundy nu prea ar avea relevanta sa il vezi la full trotle, in majoritatea timpului il verifici la relanti si in functie de ce ai la relanti iti va da si in sarcina, am incercat eu

Initial aveam 1,1 masina mergea bine , dar cam trepida la relanti, am modificat din vag la 2,6, raspuns pe pedala de aceleratie era bun dar consumul era tot mare apx 8 inafara iar ddiferenta de bc era aproape dubla, am dus la 3,6 si raspunsul la pedala nu mai e asa nervos, trage masina bine de tot , consumul a scazut si revenit la normal , iar diferenta intre consumul reala la bc este intre 0,4-0,6 fata de cat arata

spune cat ai la relanti cu motorul cald si toti consumatorii opriti

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne intelegem. E vorba de o masina modificata si ma interesa, sa vad cata motorina injecteaza. De ce sa ma intereseze cantitatea de motorina injectata la relanti, ma intereseaza in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu ne intelegem

este influentata de ceea de la relanti si nu va baga mai mult decat e dat voie din harta de injectie, deci dc in principal tie iti arata 51 atat baga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din soft se pare ca i cere 55 mg, dar pe log softul cere 51 mg si e drept, face 51 mg.

Deci pe harta de injectie ai 55 mg la WOT, dar in logul de pe vag-com atat valoarea ceruta cat si cea actuala e de 51 mg, asta vrei sa spui, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vag-ul nu poti vedea cantitatea reala de motorina injectata pt. ca nu exista senzor in motor pt. asa ceva. El iti arata cat comanda ECU sa se injecteze.

Si colegii au dreptate, cu vag-ul poti modifica (prin adaptare pe canalul 1) cat sa comande ECU sa se injecteze, dar procedura implica verificarea rezultatului la relantiu (si se va reflecta implicit si la wot).

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=1528866

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Stiu despre modificarea cantitatii de motorina la relanti, dar daca softul cere 55 de ce pe VAG la valoarea ceruta indica tot 51? Din soft (modificat) i se cere 55.Va multumesc mult pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece este si o limitare, care in cazul tau este 51 mg, intreaba pe cel ce ti-a modificat softul, el ar trebui sa stie mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi o chestie. ECU nu citeste pur si simplu harta de injectie si la wot iti injecteaza cat are acolo. Daca presiunea in turbina, daca valorile citite de MAF sunt sub specificatii (sau mai stiu eu ce senzori nu funtioneaza), ECU nu iti va injecta (comanda) cantitatea maxima...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la asv ahf exista in interiorul softului limitare de IQ de max 51mg/str. deci poti sa modifici hartiile cu cat vrei tot la 51mg se va plafona.... si ca sa mai tragi un pic... mai modifici harta de la poma ca sa o pacalesti sa bage mai mult de 51mg... adica zice ca baga 51mg dar in realitate va injecta 60mg...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
MasinaPoporului

Un subiect interesant...am si eu o nelamurire: in urma upgrade-ului ALH-ului meu caruia i-am pus niste injectoare de AHF(110 cp care deschid de la 190 bari)+ Soft...IQ-ul la relanti s-a schimbat si nu mai este ca la ALH-ul stock. Vreau sa stiu la ce valoare trebuie sa il tin pentru ca daca modific IQ mai mare sau mai mic...consumul de pe computerul de pord se modifica: daca ii dau IQ mic(2.2-2.5 mg/str)...am un consum pe bord destul de mic(in oras la mers normal 5.7 %) este exagerat...

La ALH era intre 3-9 (statea pe la 5 si ceva). Acum cu injectoarele de AHF la cat sa il pun?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am motorizarea AHF si cantitatea am setato la 3.6, mi se pare optim ca si consum cu toate ca softul isi spune cuvantul la wot, la fel claculul de pe bc acum e ca diferenta sub 1 litru inainte avea si 3 litri dar cantitatea era la 2.6, fugea mai bine dar si consuma mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Multumesc de raspuns...o sa incerc si eu cu 3.6 - 4 mg/stroke.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeasi problema o am si eu la Passat-ul meu!cantitatea de motorina injectata este de 8,8-9mg si nu stiu cum sa i-o scad!Am cod motor AVF.Din logurile facute pe canalele 3,10,11 rezulta ca este in parametri,dar mai rezulta ca este resoftata.Pe bord la relanti imi arata un consum de 1,1-1,2l/h si pe vag tot la fel.Injectoarele sunt in parametri,unul singur fiind pe 1,04mg.Imi puteti zice cum sa fac ca sa-i scad cantitatea de motorina?Este posibil ca resoftarea sa-i fi dereglat treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr avansul cum e ? Din aceeasi axa se regleaza atat avansul cat si cantitatea injectata ;la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul a fost pe 1,8-2,2 si l-am adus pe 0,0.Nu este nicio diferenta de consum.nu stiu ce sa-i mai fac ca sa vad si eu consum mai omenesc in computerul de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda de temperatura combustibil este OK? termostatul inchide? temperatura sta fix la 90 grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din logurile facute pe canalele 3,10,11 rezulta ca este in parametri,dar mai rezulta ca este resoftata.Pe bord la relanti imi arata un consum de 1,1-1,2l/h si pe vag tot la fel.Injectoarele sunt in parametri,unul singur fiind pe 1,04mg.Imi puteti zice cum sa fac ca sa-i scad cantitatea de motorina?Este posibil ca resoftarea sa-i fi dereglat treaba asta?

Pune logul, sa vedem ce presiune face, daca zici ca e resoftata. Daca nu e facuta bine si a modificat aiurea si ce harti nu trebuia, e posibil....dar ma indoiesc. Pentru a verifica asta, putem scrie o harta originala pentru ECU al tau, si vedem cum se comporta.

Poate sa fie si de la injectoare.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sondele sunt bune,termostatul este nou.Sonda de apa este a2a si tot la fel imi sta consumul.

Nu ma lasa sa fac upload la log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am vazut ca este un link despre cum sa modifici cantitatea de motorina injectata..merge la fel si la mn la non pd??

daca este altfel ma puteti ajuta cum sa fac sa ii dau putin mai multa motorina, poate se infinge ceva mai bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu asa se face sa traga mai bine.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare,

 

Am un amic,care-i pompagiu.Ne-am jucat la un surub de la pompa de motorina,care regleaza debitu de motorina,la 1.6D classic de VW.Omu mi-a zis ca se poate face asta si la motoarele de 1.9TDI mai noi.

Adevaru ca atunci cand ii dadea debit putin,ma depasea si dacia 1300 :).In functie de cum reglam surubu de debit,de la pompa de motorina,se simtea ca tragea mai bine,chiar de era 1.6 diesel classic.

La SDI-ul meu nu am incercat,insa nici nu ma tenteaza sa incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!