Jump to content

Uzura prematura la axa cu came a motoarelor BXE - gripare motor


dac_ian
 Share

Go to solution Solved by C o s m i n,

Postare recomandată

Multumesc pt raspunsuri, Problema e ca in zona unde stau din Italia nu se baga nimeni la desfacut motorul . Toti mecanici mi-au zis sa-mi iau alt motor socond hand sau nou .

O sa incerc sa o fortez putin zilele astea putin mai mult sa vad daca o sa se auda mai tare bataia.

Am facut un video azi dimineata inainte sa plec la munca, 

IMG_3215_xvid.avi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

hmm, suna a tacheti. da jos capacul de la axul cu came si fa o verificare vizuala la came/tacheti.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja am inceput sa cred ca problema ar fi de la turbina

este vreo modalitate sa verific axul turbinei ,fara sa o desfac ??

am observat ca dac merg cu ea turata (in viteza) dar fara sa accelerez nu se aude mai deloc;

bataia incepe din nou cand accelerez 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are ce sa bata asa in turbina,problema e de la axa came,tacheti,presiune ulei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana in iunie o sa merg cu ea asa si in iunie o sa ma risc sa merg cu ea in Romania 

acolo o sa ma duc la un mecanic sa vad ce are si o sa va tin la curent

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e indicat sa mai mergi cu ea,posibil sa te lase in drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta un motor sh si il schimbi in italia,eventual la vreun mecanic roman,poate e mai ieftin

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajunge 2000 de euro cu tot cu manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa ramai cu ea in drum, sa spargi motorul, mai bine o trimiti pe platforma in Romania nu te duce mai mult de 4-500 euro. o  repari aici cap coada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, robertalyen said:

ma ajunge 2000 de euro cu tot cu manopera

motorul cam 5-600 de euro ar ajunge....daca aveai un minim de cunostinte in mecanica il puteai schimba si tu

eu zic sa dai capacul jos de la chiulasa si faci o constatare la cuzineti si axa cu came....dupa aia te uita la turbina sa vezi daca are joc in ax,si in functie de ce gasesti in motor te pui sau nu la drum...dar sa ai contact cu cineva cu platforma din romania,in caz ca cazi in pana la unguri sa vina platforma sa te ia

esti membru de mult timp,trebuia sa stii chestiile astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ilegal(daca schimbi si blocul motor)...legal trebuie schimbat in service autorizat rar apoi se face reomologare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Si la noi cred ca e,dar asta nu inseamna ca nu trebuie trecut in carte sau ma înșel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La nou trebuie mers la rar ....baietii sunt afara si acolo il pot inlocui ca pe o bujie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Posesor de Passat 1.9 TDI BXE, aprox 130k km reali, am ramas cu el in drum acum 2 zile. Eram in oras la turatie mica intr-o intersectie si dintr-o data am auzit un tacanit de metal foarte zgomotos. Am tras rapid pe margine, scos din viteza si oprit motorul. Fara eroare in bord, contact ok, am incercat sa-l repornesc dar nimic. L-am dus la service pe platforma si acum astept verdictul. Distributia este schimbata de vreo 2 ani si era la locul ei.
Mecanicul mi-o zis ca s-ar putea sa se fi rupt ceva in motor, un piston sau ceva :(.

Modificat de ovidiu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil biela rupta de obicei iese prin bloc,sa ne tii la curent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Vad in descriere ca ai 140 cp. Ai soft? daca da, de la cati km si de cine e facut? Il ai de nou? Ce ulei folosesti si la ce interval de km il schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-ul l-am luat de la un prieten activ pe forum si da are chip facut dupa prima revizie din cate imi aduc eu aminte, la Voinea. Eu uleiul il schimb la 10K pe care nu-i prind si il schimb la 1an. Ultima data am bagat ulei Motorex, mecanicul unde imi fac service-ul lucrand si recomandand acest ulei. Am mai bagat in trecut Castrol si Havoline. Motorul mananca inca de la primul proprietar cam 1l la schimb. Acum sunt la peste 7k km de la ultimul schimb si am completat de 2 ori cand mi s-o aprins becul, in vara avand anul.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma constatarii la mecanic, situatia ii tragica. S-o rupt biela la cilindrul 4 si o ramas intepenita intre vilbrochen si blocul motor. Blocul motor nu-i spart dar practic poate fi deformat si compromis. Acum trebuie sa ma gandesc la ce solutii am. Varianta unui motor SH parerea mea este ca prezinta riscuri. Ma gandesc sa caut un bloc motor OK si sa pun totul nou in el. Nu am idee cam care ar fi costurile. O alta varianta ar fi sa renunt la Passat si sa-l dau la dezmembrari.
Mecanicul mi-o zis ca motorul la km pe care ii are arata destul de uzat totul prin el. Nu inteleg care ar fi putut fi cauzele unei asemenea uzuri si sa ajung sa-l rup.

Modificat de ovidiu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, ovidiu82 a scris:

Motorul mananca inca de la primul proprietar cam 1l la schimb. Acum sunt la peste 7k km de la ultimul schimb si am completat de 2 ori cand mi s-o aprins becul, in vara avand anul.

Eu am 178 k cu BXE si nu completez mai mult de 200g 10 k.

Pune niste poze cu, cuzinetii!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Romy! Cati din 178 mii km au fost facuti cu ulei castrol ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ssalut Catalin!!

Primii 65 k(schimb in reprezentanta de catre fostul proprietar, trecuti in cartea service/4 schimburi mai exact), eu am cumparat o la 68 k si de atunci schimb la MAX .10 k cu ulei Repsol Elite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai scapat ieftin ca sa zic asa ,de obicei cand se rupe biela pe cil 4 strica si cutia de viteze in zona demarorului

ca solutii iti recomand un bloc motor cu putini km...

eu am 280 kkm si nu pun mai mult de 500 g de ulei intre schimburi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut cate motoare ai vazut care au distrus biela cutia de viteza?? 

Eu am poze cu cateva motoare ce le am avut cu biele care au spart blocul dar nici una nu a distrus si cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai poze cu biele rupte pe cil 4?

eu pe un bxe am vazut ca a iesit biela prin bloc pe cil 4 si a spart si cutia in zona demarorului,ca altfel nu vorbeam

daca nu ma insel pe aici prin franta pe unde sunt eu,daca in romania nu strica cutia nu mai stiu

oricum daca gasesc pun link ul sa vedem toti minunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!