Jump to content

Golf 6 - Cameleonul 2


GabiB77

Postare recomandată

eu as zice ca e universala, o sa incerc sa le testez si pe Opel, dar sigur sunt si pentru Golf 5 si Golf 4, in mare par aceeasi marime toate

Link către comentariu

@Circoloco: cele din poza au prindere dedicata (posibil sa mearga si la g5)

la golf 4 (poate si la bora) acele capacele se prind in 2 suruburi.

neavand atentionare de eroare la becurile de la nr,cred ca la golf 4 merg puse niste leduri in soclul existent si alimentate direct.

Link către comentariu

Par mai cool astea. Stiu de suruburi dar poate rama aia acoperea gaurile si avea prindere pe clipsuri ca si plafonierele din spare de la MK4

Link către comentariu

este undercover aici.

sunt curios daca se potrivesc desi momentan sunt multumit de modificarea lampilor mele. au cate 3 smd fiecare si mi se pare de ajuns.

ale tale deja sunt lanterne cu 18 smd :P

Link către comentariu

Stau in Buc. Constanta e locul natal :). Vorbim cand ma intorc. Ms mult

Link către comentariu

Azi am avut ceva timp liber si am reusit sa ajung pe un traseu adecvat pentru a pune accelerometru in functiune, dupa remap... daca inainte "scoteam" 0-100 km/h in 10.4 s, acum am reusit performanta de 8.0-8.1 (din 5 incercari), iar ca si caluti mi-au iesit cam 155Cp, (avand in vedere eroare, probabil sunt cei promisi, adica 150, cu toate ca as tinde spre mai mult...), prima data mi-a afisat 174CP si eram cam "speriat", dar imediat mi-am dat seama ca nu setatsem corect greutatea masinii (era setatata pe 1400kg)

In privinta calutilor, cand o sa am ceva bani de aruncat pe fereastra, o sa merg si la un rest dyno ;)

Link către comentariu

8.1 scoate GTD-ul cu 170 cp ,ori ai mancat o secunda ori sunt 170 de cai

Care este diferenta fizica intre versiunea ta si cea de 140cp,turbina?

Link către comentariu

Ti-am vazut azi masina pe str. Eforie, vis a vis de Cinema Eforie. A mea era mai jos tot pe trotuarul ala, cocotata. Arata chiar ok stopurile... Sa te bucuri de ea si noua herghelie.

Link către comentariu

nu am mancat nicio secunda, din 5 incercari nu a fost niciuna peste 8,3 secunde (optsecundesitreizecimi)... si vorbesc de accelerometru special creat pentru asa ceva, nu e vorba de o greseala de stop cronometru

GTD unde scoate 8,1? In carte sau testat de cineva? Intreb asta pentru ca vechea mea masina, un Opel Astra GTC remapat la 150CP scotea 8,2 dar avea 1380 kg, iar varinta de 150CP stock, avand aceeasi greutate aparea cu valoare de 8,7 in carte (0-100km/h)

GTD-ul ce greutate are? La a mea apare 1339 in talon?

Diferenta intre 2,0 CR TDI de 88kw-110CP si varinata CR TDI de 140CP nu cred ca este numai turbina, nu stiu exact, dar o sa ma interesez

Ti-am vazut azi masina pe str. Eforie, vis a vis de Cinema Eforie. A mea era mai jos tot pe trotuarul ala, cocotata. Arata chiar ok stopurile... Sa te bucuri de ea si noua herghelie.

Multumesc, eram chiar grabit cand am plecat si nu am observat-o pe a ta... parchezi cu regularitate prin zona sau a fost intamplare?

Modificat de GabiB77
Link către comentariu

In fiecare luni si miercuri dimineata :D Dar de obicei nu gasesc loc unde am gasit azi, asa ca parchez catre paracarea platita care da in Splai`. Poate ne intersectam sa vad lampile de la numar daca nu facem cumva sa ne intalnim :emthup:

Link către comentariu

sigur... situatia e la fel ca la tine, numai ca eu ma chinui zilnic... de obicei gasesc loc in colt la Cismigiu, vis-a-vis de fostul sediu al Primariei Capitalei...

Merci George, incepusem sa caut si sa cred ca mi-am transformat Golf-ul in avion :D
Pai GTD, dupa detaliile din link-ul tau are intre 1404 si 1534 kg si scoate 8.0 in carte... ca orice date din carte, sunt convins in viata reala ca se poate scoate cu 3-4 zecimi mai putin

Mi-a spus Dragos ca au mai fost clienti la dyno si au scos chiar 160 CP, dar nici chiar 170

Cum spunea cineva: "vorbim discutii"... E clar ca numar calutilor sunt estimati de accelerometru si depind foarte mult de greutate declarata in setari, insa timpul e real, "jucaria" am testat-o in decursul a 3 ani pe aprox. 20 de masini si nu da gres ;) - are o oscilatie normala de 3-4 zecimi dar nu mai mult, totul depinde de plecarea de pe loc, nu de pendul

Modificat de GabiB77
Link către comentariu

Tre sa ne gasim noi cumva :)). Eu sunt la Stomatologie, in cladirea Eforie. Gata off-topicul.

Link către comentariu

Tre sa ne gasim noi cumva :)). Eu sunt la Stomatologie, in cladirea Eforie. Gata off-topicul.

Care off-topic, nu exista asa ceva aici, avand in vedere ca cineva vrea sa-mi vada masina live ;)

Mi-ai luat vorba din gura, banuiam ca acolo ai treaba, daca era vorba numai de 2 zile... am vazut si varsta si mi-am dat seama

Pai cand mai esti prin zona, salveaza-mi numarul de telefon in agenda si cobor eu 5-10 minute...

Frumoase numere avand in vedere ca a plecat de la 110 :)

Ai dreptate, sunt foarte mandru, cred ca si "el" este de cum se misca acum

8.1 scoate GTD-ul cu 170 cp

Scoate 8.0 in carte, a mea, conform datelor tehnice de aici, e trecuta cu 11,2s iar eu "am scos" 10,4s deci... sunt convins ca si GTD scoate mai putin de 8.0

In concluzie ramn cu picioarele pe pamant, nu am mai mult de 150-155 CP, avand in vedere si probabila diferneta de greutate dintre variante

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Diferenta intre 2,0 CR TDI de 88kw-110CP si varinata CR TDI de 140CP nu cred ca este numai turbina, nu stiu exact, dar o sa ma interesez

Nu stiu cum de au luat in calcul si varianta de <u>doar</u> 110CP pt.<strong>2.0</strong>L mai ales in vremurile noastre cand taxele sunt asa cum sunt; desigur cuplul are tandretea lui si tare curios as fi fost de un grafic(curba cuplu) comparativ intre varianta de 110 ~ 140 si echivalentul pe benzina. Din acest pct. de vedere (<u>doar 110</u>) te-am inteles in privinta upgrade-ului dar ce consecinte are pe termen lung in privinta fiabilitatii? De asemenea, in cazul in care o vei vinde vei reveni la setarile initiale sau vei convinge viitorul proprietar de extazul ce te-a coplesit?

Sunt un necunoscator intr-ale modificarilor..n-o lua in nume de rau.

Modificat de Designer
Link către comentariu

Este a 3-a masina care o detin si este remapata... Nu am avut probleme cu niciun model pana acum, depinde care e motivul acestei modificari... in cazul meu doresc sa am putere atunci cand am nevoie de ea, nu obisnuiesc sa merg non-stop cu pedala lipita de podea ;)

Daca aveam astfel de intentii (revenirea la "calutii" din fabrica), nu postam pe un forum modificarile aduse masinii, nu ? (la fel cum am procedat si cu ultimele 2 autoturisme remapate, masinile au fost vandute pe forum, fara alte explicatii decat un link catre istoria masinii de cand e la mine)

Modificat de GabiB77
Link către comentariu

Nu e obligatoriu sa o vinzi pe forum sau cel ce o va cumpara sa ia la puricat toate forum-urile ce au tangenta cu domeniul auto si sa si depisteze relatarile tale. De asta as fi curios ca si TDR "Care este diferenta fizica intre versiunea ta si cea de 140cp sau cea de 170 daca nu ma insel?" caci daca se rezuma la soft cum am inteles(nu bag insa mana in foc) ca a fost vorba si la vechea varianta de 1.9 te consider oarecum castigat. Vizavi de perceptii recunosc ca si pe mine m-ar fi usturat doar cei 110CP(valabili teoretic pt. editiile ~ 1.6 benzina) pt. 2L stiind ca pt. aceleasi "impozite" exista si un spor la capitolul adrenalina.

Modificat de Designer
Link către comentariu

Nu e obligatoriu sa o vinzi pe forum...

NU a zis nimeni ca e obligatoriu, eu am zis cum procedez eu ;)

Link către comentariu

m-ar fi usturat doar cei 110CP(valabili teoretic pt. editiile ~ 1.6 benzina) pt. 2L stiind ca pt. aceleasi "impozite" exista si un spor la capitolul adrenalina.

Aceleasi impozite dar si un alt pret de achizitie...

Link către comentariu

atat timp cat am 3000 de turatii la 170 km/h intr-a 5-a, de ce ar cere-o? ;)

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
  • Ex member a închis acest topic
  • Ex member unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!