Jump to content

Cum se conduce un DSG?


alex_passat
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca HHC tine masina din cutie, ci placutele de frana preseaza in continuare pe discuri cateva secunde. Sunt decuplate de acceleratie:

"Hill Hold Control

The Hill Hold Control allows easy starting up the hill without the risk of unwanted rolling backwards or using the handbrake. It is activated automatically when hill grade is higher than 5%, both when driving forward or in reverse.

When driver releases the brake pedal after stopping on the hill, the HHC keeps the pressure in the brake system for 1 or 2 seconds. In this interval, you can launch easily without rolling."

Detalii: http://new.skoda-auto.com/en/models/HotspotDetail?HotspotName=C18%20-%20Asistent%20rozjezdu%20do%20kopce%20%5BFabia%2CRoomster%2C%20Octavia%2C%20Yeti%2C%20Superb%5D&WebID=1dd4dab9-ae6c-4a36-a123-9b1844cd4225&Page=technology

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

As dori sa-mi iau un passat cutie dsg tdi si nu stiu ce an este mai recomandat detin suma de 8000 de euro.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...
Dragoș Pahonțu
On 6/4/2013 at 3:51 PM, codz said:

@Deepradu, manualul e sfant, totusi lasa loc la unele interpretari, se intelege ca nu trebuie sa pui in N la orice stop, dar da de inteles ca la stat pe loc mai mult este bine sa pui in N, din discutiile pe care le-am citit pe forumuri (aici si in afara), N protejeaza cutia pentru ca in D cand stai pe loc ambele ambreiaje sunt cuplate, in N nu e nimic cuplat

 

Referitor la HHC (hill hold control) si auto-hold, sunt lucruri diferite, HHC tine masina 3 secunde din cutie (deci o uzura suplimentara), iar AutoHold este doar pe masinile cu frana de parcare pe buton si care pune frana cand masina se opreste si poti ridica piciorul de pe frana chiar si in D, franele se deblocheaza cand apesi din nou pe acceleratie.

@codz ambreiaje se decuplează când stai pe loc și preselectează viteaza 1 sau R.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, se decupleaza doar in N (si P). Se si simte ca motorul "munceste" mai mult cand o pui in D/S/R, de altfel si consumul instant creste.  In concluzie ambreiajele sunt partial actionate (de fapt doar unul din ele corespunzator trepei in care urmeaza sa pleci) si patineaza continuu cand stai in D/S/R, masina e tinuta pe loc de frane. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cum folosesti corect combinatia Pedala frana + DSG atunci cand vrei sa lasi masina parcata in panta cat mai aproape de usa garajului sa zicem? Mai precis, cum lasi masina "sa curga" folosindu-te de pedala de frana, pana ajunge aproape de obstacolul iminent, astfel incat sa nu tot apesi pe rand frana (care pune masina in autohold), apoi acceleratia ca sa te apropii?

Modificat de calin_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decuplezi Atohold...simplu 😉

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu DSG in ce pozitie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cea pentru deplasare. (R/D)

Alte pozitii ale selectorului se folosesc pentru stat pe loc.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drive, ca altfel nu se misca masina daca o pui in  N, doar daca e terenul in panta dar nici atunci nu e bine s o tii in N

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e terenul in panta si folosesti N de ce nu este ok? Intreb deoarece daca mergi la spalatorie selectorul tot in N trebuie sa il lasi cat timp banda transportoare misca masina prin spalatorie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"N" e facut sa fie ulilizat oricand ai nevoie de el, nu specifica nici un fabricant de cutii automate indiferent de firma constructoare ca folosirea lui duce la vreo uzura semnificativa. Eu l-am folosit frecvent la BMW si avea 290k. fara cea mai mica problema. ar fi culmea sa stai cu piciorul pe frana cand stationezi mai mult de 1 min.De ce mai ai franare asistata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, calin_vw a scris:

cu DSG in ce pozitie ?

ce conteaza in ce pozitie este cutia?...autohold il poti dezactiva cand doresti.

Dar ce nu inteleg eu, de ce nu lasi masina "sa curga" atata timp cat esti in drive, te apropi usor de obstacol pana consideri ca este ok, nu este nevoie sa apesi frana atat de tare incat sa iti intre autohold.

cand parchezi (oriunde) cum procedezi? se presupune ca si acolo ai masini/obstacole in fata...

daca ai piciorul asa greu evita sa folosesti autohold :)) ce sa zic

Modificat de Bogdan.TM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
Cosmin-Daniel

https://www.store365.ro/blog/cutia-automata-dsg-de-ce-este-atat-de-revolutionara-si-cum-functioneaza.html

 

Sfatul meu pt a nu distruge cutiile dsg si a nu-i face uzura prematura este sa nu o treceti in N pt cei care aveti AutoHold , masina sta singura infranata la semafor. 

Astea sunt si sfaturile mecanicilor.

Toate bune si drum intins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!