Jump to content

Golf VI HL -> RLine


mike.

Postare recomandată

Eu acum am realizat ca nici macar nu a venit cu loc pt numar bara de R-line :P .

Link către comentariu

Asa e, de aia nici nu se preteaza sa mai pui suport de numar :D.

Maine fac 13.000 :).

Link către comentariu

:)) la mine sunt 12995km, dar nu o sa mai iasa din parcare cateva zile.

Link către comentariu

Link catre maturatorul de pietre R-Line :). Asadar, ceea ce am eu pe masina e in regula :D. Culmea, am platit mai putin pe el decat cer cei de la ECSTuning.

19062012239.jpg

19062012240.jpg

Modificat de mike.
Link către comentariu

Multi inainte! Daca erai in Bucuresti iti furam cluster-ul :P, dar iti lasam altul in loc ca sa fiu fairplay.

La numar de km sunt tot pe acolo, posibil mai putini asa ca iti intinereai masina :))

Link către comentariu

Cam ce viteza medie ai avut de ai scos consumul ala? As vrea sa ma pacalesc singur ca 1.4 TSI 122 CP nu consuma mai mult decat 1.4 MPI de pe Ibiza mea, adica 10-11 litri la 100 km, in Bucuresti.

Numarul ala de kilometri imi trezeste amintiri indepartate, astazi tocmai am facut ordine in facturile de intretinere si reparatii pe care le am de la cumpararea masinii, s-au cam adunat. Iti doresc sa te bucuri de masina cat m-am bucurat eu de Ibiza.

Modificat de cristian
Link către comentariu

@Cristian: Scoti cam 10-11%. Eu asa am avut azi pe la pranz, mers normal chiar la consum uneori cu a 6a la 60kmh pe tempomat, AC pornit la minim (nici nu am simtit nevoia de mai mult desi erau 38 de grade). Nu te pacalesti prea mult, doar daca dai de aglomeratie serioasa sare pana la 13-14

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Avand in vedere ca eu n-am computer de bord, singurul mod de a calcula consumul ramane cel prin metoda clasica, plin-plin. Daca in medie dupa un plin consumat doar in Bucuresti consumul real calculat prin metoda clasica nu sare de 12 litri la 100 km ma declar multumit. Totusi, chiar daca masina va fi mai grea, ar trebui sa compenseze la consum prin eficienta motorului, care e mai mare in cazul motorului cu turbina decat al celui aspirat.

Link către comentariu

@cristian, nu sare consumul de 12%. In mod normal nu pot compara Craiova cu Bucuresti dpdv al consmului, insa eu circul doar la orele cu traficul cel mai aglomerat care din cauza unor drumuri inchise, este aglomerat2. BC afiseaza 10.2 parca si e destul de adevarat din cate am estimat la pompa. Ma bucur ca nu crezi in basmele cu 7.x / maxim 8 in oras.

Nu stiu sa iti spun o viteza medie, ca si idee, am mers si bara la bara si am stat si la semafor. Daca mergi pe aceeasi motorizare cred ca o sa ai consum egal cu al meu :). A, da - A/C sta permanent pornit, 90% din timp pe auto.

Multi inainte!

Iti doresc sa te bucuri de masina cat m-am bucurat eu de Ibiza.

Multumesc la fel! Sunt sigur ca o sa fi multumit indiferent de alegerea pe care o vei face, cristian.

Ego, mie mi se pare exotic BC+ :D, m-am obisnuit cu colori. In schimb, sunt dezamagit ca nu merge activat staging :(.

Link către comentariu
Master_Blaster

Apropos de maturatorul de aer (ca daca ajunge la pietre ai imbulinat-o), nu se poate mota cel standard de golf asta e ciudat cu forma aia, evident rolul lui e sa lase mai mult aer pentru racirea cutiei, chiar si mini scutul din plastic are 2 deschideri pentru a raci cutia probabil ca unele cutii au nevoie de racire serioasa.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Poti sa te duci la Nord Service, servicul Hyundai in bariera Valcii sa rezolvi problema cu janta te costa 50 lei vopsitul si au toata gama vw de culori o sa iese ca noua!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

iti raspund eu gode, a fost plecat cu facultatea..... o sa vina vineri :icon_bounce: :icon_bounce:

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Vinerea asta merg acasa, deci nu am cum sa vin la vreo spontana nocturna.

Poze o sa pun in weekend cateva, insa in afara de un numar rotund de km nu am nimic nou :).

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pentru ca vine iarna, am inaltat putin suspensia :):

04112012318.jpg

04112012317.jpg

Am trecut la rotile de iarna si ma rasfat la un cu totul alt confort. Uitasem cum ar trebui sa NU se simta crapaturile din asfalt.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Ce bine arata in primele doua poze de la CP . Jantele+R-line+ trapa :emthup:

Poza cu cele de iarna de ce nu pui? :P

Link către comentariu

Multumesc, iepumare.

Am spalat masina dupa ce am schimbat rotile si aveam de gand sa ii fac poze cand ajung la Bucuresti, dar am uitat ca o sa fie intuneric.

Craiova - Bucuresti 6.4. Mers normal spre batraneste cu cateva iesiri de rupere a monotoniei pe serpentine si pe autostrada care singure au consumat ceva litri.

BC-ul arata consumuri mai mici la viteze de croaziera cu senilele actuale.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Masina intra de azi la hibernat, probabil pana la sfarsitul lui ianuarie.

08122012341.jpg

Vreo idee ce ar putea fi asta? Ceva asemanator se aude si in interior, doar ca in partea cealalta - langa torpedo.E ciudat ca nu se aude mereu si nu am reusit sa deduc niste conditii in care apare; practic, e aleator, face cand vrea. Am un clip si din interior dar nu e foarte folositor, aveam la indemana doar telefonul care nu e intocmai un state-of-the-art video camera.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!