Jump to content

Golf VI HL -> RLine


mike.

Postare recomandată

de fapt, la top gear mi-au dat cam cel mai mic pret dintre toate; in fond, e vorba doar de schimbat evacuarile intre ele - daca aveam 2 elevatoare si chei, le faceam si noi..

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

67ABC km in momentul de fata.

 

Am schimbat, in sfarsit, si suportul cutiei de viteze - este cu totul alta masina, mult mai inchegata. Acum se simte ca si suportul motorului este putin slabit, dar nu cum era cel pe care l-am inlocuit.

 

TBE este amanata putin. 

 

Saptamana trecuta, joi, am pornit masina cu eroare de airbag. Am sters-o si nu a mai aparut. Ciudat.

 

Am dat jos si lichidul de frana care a indurat multe iarna aceasta si am pus Motul RBF660; cred ca nu am aerisit bine franele pentru ca pedala este putin moale la prima apasare, insa franarea este mult imbunatatita (compar cu vechiul lichid care arata oribil, avand cca 1 an si jumatate si care a fost supus la rele tratamente).

 

Inca ma bat cu setarea masinii sa traga corespunzator. O sa pun un log in aria dedicata.

 

post-55088-0-24033300-1427729574_thumb.j

 

Numai bine!

 

 

LE: Ah, uitasem cel mai important amanunt: am aflat ce trosneste la viraje pe loc.

Stie cineva germana ca sa imi spuna ce se discuta in comentarii?

 

Multumesc.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Hai ca incerc eu cu traducerea (cu un pic de ajutor):

 

Knacken von den Domlager bei einem V50 mit Bilstein B14 Gewindefahrwerk
(Vorderachse Rechts)

Trosnituri ale flansei la  V50 cu coilover Bilstein B14. (dreapta fata)

 

Habe das gleiche Problem bei meinem Golf 6. Vor allem im Stand bei Lenkbewegungen.

Am aceeasi problema la G6-le meu. Mai ales pe loc la miscarea volanului.

 

Was hast du dagegen unternommen?
Cum ai rezolvat?
 
Gerne auch email an sportscar@me.com Sorry für das 3-fach Post. Komme immer auf Eingabe. Bin die Kommentarfunktion bei Youtube nicht gewohnt. Gruss Chris
Rog mail (?) la sportscar@me.com. Scuze pentru triplul post. Apas mereu Enter. Nu sunt obisnuit cu messangerul de YT.
 
Din ce inteleg, tot de la flanse zice autorul ca ar fi. Stiu ca ti-au mai sugerat colegii acelasi lucru, sincer si eu tot pe asta as merge. Stiu ca au fost schimbate, dar... :)
Link către comentariu

Oricum aveam de gand sa pun flanse febi-bilstein :). Multumesc frumos pentru traducere si interpretare, dau o cafea la Jr. cu prima ocazie.

Link către comentariu

Altii ziceau ca au rezolvat cu flansele de TT, nu doar la B14, ca problema nu e de la suspensie, ci de la flanse.

Link către comentariu

Am discutat cu @Acidutzul care stia de problema si mi-a impartasit experientele sale si ale lui @fuscobal; din cate am inteles, nici macar flansele de RS3 nu rezolva complet problema, insa cele de la Febi Bilstein ar fi solutia.

Link către comentariu

Cred ca difera de la masina la masina. Fiecare se rezolva cu altceva. Sper sa mearga astea la tine...

Link către comentariu

Stai usor... pana la caseta mai sunt bielete / capte de bara, cine stie, mai bine mergi la un mecanic pentru o verificare. Trebuie eliminate mai intai lucrurile mai putin costisitoare, caseta e ultima pe lista si sper sa nu ajungi pana acolo.

Link către comentariu

Ah, am uitat sa mentionez: acum 2-3 saptamani am verificat toate articulatiile si se prezinta ok.

In plus, vara trecuta, in timp ce investigam cloncanitul flanselor, un mecanic mi-a spus despre crucea cardanica de la coloana de directie ca are putin joc; piesa respectiva nu se poate cumpara separat, din ce m-am interesat pe atunci.

Link către comentariu

@Mike: si la mine se manifesta cam la fel, doar ca trebuie sa misc foarte tare si brusc si se aude ceva mai incet. Am cercetat si intr-adevar de la caseta pare a fi. Cel putin pe forumuri cam asta am gasit. Ideea este ca nu are nimic caseta, doar trebuie stranse doua elemente care fixeaza bratele casetei in interior. Popular am vazut ca se numeste 'strangerea casetei'  Se pune o vaselina de foarte buna calitate si se strang acei tacheti. Si pe youtube era un filmulet cu asa ceva. Tine-ma la curent daca reusesti sa faci asta in Bucuresti undeva...ziceau ca nici nu ar trebui data caseta jos.

Link către comentariu

Crucea cardanica probabil ar avea mai mult sens. Dar aia vine impreuna cu coloana de directie, nu cu caseta, ma insel?

Poate are dreptate colegul, oricum trebuie investigat. Ar fi bine sa scapi doar cu " strangerea" a casetei.

Modificat de cris.g
Link către comentariu

@cris.g: cred ca ai dreptate, e vorba de coloana de directie, nu de caseta. mea culpa.

@catalinmiti: in urmatoarele 2-3 luni sunt slabe sansele sa apuc sa rezolv ceva din lipsa de timp si bani, resurse ce vor fi investite in chestiuni putin mai importante la momentul actual :).

Link către comentariu

Am inteles...spor atunci la alte treburi si da un semn cand vrei sa te ocupi ca poate mergem la pachet cu ambele casete sa primim discount :))

Link către comentariu

Am reusit iar consumuri cum da lumea pe alte topic-uri, de data asta si cu viteza medie ok, dar am mers seara si pe asfalt superb; doar ultimii 10 km au fost tratati exclusiv in treptele 1 si 2. La intoarcere, am mers aproape la fel, viteza medie e afectata de cei 10km pe care i-am parcurs foarte incet. Am fost singur in masina, cu bagaje pentru o seara (capac motor, scut termic turbina, o plasa de haine, ornamente praguri, usual stuff).

http://youtu.be/OM-bQkhb8OA

http://youtu.be/lBvxon-28Dk

Sarbatori fericite :)!

Modificat de mike.
Link către comentariu
  • 1 month later...

O intermediara ceva ca sa se mai duca din sunetul de spart :))

Link către comentariu

iPhone-ul nu e cel mai stralucit camcorder pentru astfel de situatii, nefiind in stare sa inregistreze sunetul precis.

in tot cazul, am intermediara si o sa o pun, dar probabil peste 1.5 - 2 luni.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!