Jump to content

Golf VI HL -> RLine


mike.

Postare recomandată

Am avut si eu problema ta cu drop-ul la 3500 si dupa aia a evoluat in ce zici ca face acum intre 2000 si 3500. Ai avea de verificat N75, N249(DV) si furtune pe la turbina in prima faza, cel mai probabil pe acolo e problema. 

Link către comentariu

Nu am umblat la furtunele respective, nu ar trebui sa faca ele probleme, dar o sa arunc un ochii si pe acolo. Am citit despre problema ta.

Eu tot sper ca e request prea mare si da afara presiunea. Saptamana asta nu am timp, dar de saptamana viitoare ma ocup de asta.

Link către comentariu

II dai 3 spire la "surup" sa vezi atunci scandal pe esapament :)) .

 

Lasand gluma la o parte, ai grija cat mergi cu masina in stadiul actual pentru ca s-ar putea sa te obisnuiesti asa si sa o lasi in pace. Iti spun pentru ca asa am patit si eu,  :blah_:

Link către comentariu

apropo de dyno! La stage 1 nu prea ai ce sa calibrezi! Fa-i stage2 si o s-o calibrezi! cu mici modificari la motor!

Link către comentariu

La 1.4 se poate calibra in limite mici ce-i drept prin tija de la actuator, dar cam atat. Stage 2 (admisie+ TBE) pt motorul asta nu exista sau e mai degraba un stage 1+ pt ca e limitat sever de turbina.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

La multi ani!

Nimic nou (si de bine) legat de masina. ~62670km.

Aveam o ciobitura provocata de o piatra in coltul din dreapta jos al parbrizului (POV de pe scaunul soferului) care a rezistat eroic peste un an..si inca rezista; insa putin mai jos si mai aproape de stalpul A am luat o alta piatra care in cateva zile a provocat ditamai crapatura. O sa astept pana in primavara sa-l schimb - nu ma incurca dpdv al practicalitatii, ci doar estetic. V-as fi recunoscator pentru ceva sfaturi - stiu ca sunt colegi care au schimbat de cateva ori parbrizul si sunt sigur ca pot oferi feedback folositor.

Nu am reglat tija buclucasa si masina in continuare are o cadere de presiune undeva intre 3000 si 4000 rpm; uneori, are mai multe caderi de presiune. O sa rezolv cand ajung cu masina in capitala, poate chiar mai devreme daca gasesc timp si oamenii potriviti.

Au reinviat zgomotele la virajele pe loc / la viteze mici (<20km/h); alaturi de ele, sunt si ceva cloncaneli ce se aud din spate. Am mai facut vorbire despre ele, dar din motive obiective (lipsa de timp, urmata de lene) nu am golit portbagajul ca sa vad daca se mai aud, dar sunt aproape convins ca se vor auzi si atunci - sunt mereu la fel ca tonalitate, intensitate si frecventa si apar pe drumuri denivelate.

Ah, era sa uit: candva, "anul trecut" - in ultima saptamana, cand ninsese, dupa ce am derapat *involuntar* de cateva ori s-a deschis trapa (nu in sus, ci s-a retras in plafon) singura; cu comutatorul neatins. Si-a revenit dupa ce am luat contactul de vreo 3 ori, pana atunci pozitia 0 (inchis) comanda, de fapt, retragerea trapei in plafon la treapta 1 si puteam sa o inchid doar din cheie cu comfort close. Dubios.

S-a intamplat asta intr-o parcare a unui supermarket, dupa o ninsoare ca-n povesti: post-55088-14204979173438_thumb.jpg

Si o poza de vreo 2 saptamani, ca sa marcam pragul de 62k km:

post-55088-14204973346841_thumb.jpg

S-aveti boost!

Modificat de mike.
Link către comentariu

La multi ani !

Legat de "cloncaneli" si eu aud ceva, poate avem aceleasi zgomote. La mine parca se aude in spate in stanga cum te uiti din fata. :)))

Link către comentariu

Legat de parbriz daca ai casco cel mai bine il schimbi la reprezentanta.

Link către comentariu

Eu l-am schimbat de doua ori pana acum, ambele dati pe Casco si la Avia. E 1.750 de lei, fara manopera, un parbriz, indiferent daca e cu sau fara senzor, asa ca nu merita sa-l faci pe banii tai.

Si aftermarket nu as pune, daca iau in calcul ce ziceau ei cu parbriz dublunustiuce pus pe Golf 6.

Link către comentariu

Si eu tot la avia am schimbat si a fost ok, doar sa fii atent sa nu ti-l puna cu buza prea mare sus(vezi dupa fereastra cu vin-ul), culmea e ca celor de la casco le cer mai putin (vreo 1200).

Pe mine ma cam tenteaza sa pun Saint Gobain(adica AM) urmatorul deoarece asta care vin pe original parca e din mamaliga(AGC).

Link către comentariu

Da, la mine l-au pus cam jos de data asta dar nu stiu cat conteaza asta. De spart oricum se sparge 90% la noroc si 10% calitate slaba / montaj deficitar.

Link către comentariu

Eu ma gandeam  la infiltratii de apa(etanseaza mai prost daca chederul ala de sus sta prea departat) si posibil aerodinamica mai proasta.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Pentru ca zeul cu cap de unicorn al masinilor a decis, zgomotele de la trenul de rulare au revenit la masina mea dupa cum urmeaza:

http://youtu.be/roJSXqnT9tI

Nu aveam frana apasata, in mod evident.

Idei?

Alalteieri am schimbat uleiul si filtrul de ulei, am bagat tot Motul 300v.

Urmeaza, in functie de cum am timp liber si se gaseste timp liber si la service, sa schimb lichidul de frana, suport cutie viteze, rulment presiune ambreiaj, filtru benzina, filtru polen, curatat filtru aer si mai tarziu putin, cand se incalzeste vremea, parbriz.

KM se vad in filmare.

Nota: Am postat acum cateva zile un clip cu aceste zgomote in "aria dedicata" si nu am primit raspuns; avand in vedere ca e vorba despre MASINA MEA, sunt de parere ca discutiile despre zgomotele respective pot fi purtate in acest topic, in masura in care solutiile sugerate nu sunt date de oameni calificati astfel incat sa putem cataloga discutiile ca fiine "TEHNICE".

Link către comentariu

Flansele. La mine se frecasera asa de tare incat lipsea aproape jumatate din plasticul ala ce tine bilele.

Cica ar fi fost din cauza arcurilor H&R, altfel nu le-as fi schimbat la doar 40.000 km...

Link către comentariu

La mine se auzea cu intermitente acelasi sunet, adica nu in continuu ca la tine, dar acelasi tip si aceeasi tonalitate. Am schimbat amortizoarele fata si rulmentii flanselor. Tot nu am scapat. Saptamana trecuta am schimbat un cap de planetara care imi facea zgomot de mult timp si sunetul momentan a disparut.. nu stiu daca asta a fost cauza sau este ceva temporar

Link către comentariu

Ideea este ca eu am schimbat flansele acum cca 18-20.000 km cu unele Lemforder, insa dupa cateva ore zgomotele au reaparut.

Link către comentariu

Rulmentul presiune ambreiaj se poate schimba fara a da cutia jos ? Te pot deranja cu o intrebare in legatura cu pretul piesei daca ai idee ? Multumesc

Link către comentariu

Rulementul e foarte ieftin (sub 100 lei), insa trebuie data cutia (sau motorul) jos pentru acces, motiv pentru care manopera e destul de costisitoare.

Link către comentariu

Acelasi sunet il aveam si eu cand am avut suspensia H&R reglabila...e un zgomot de arc coprimat care scapa putin cate putin intre ele, ala mic si ala mare ( pune pe cineva sa vireze si tu sa te uiti la arc si ai sa vezi cum scapa putin cate putin ai produce zgomotu ala )

Cred ca este de la plasticu/guma aia care despart arcurile, cel mic de cel mare...banuiesc ca nu a mai facut asa deoarece a mai avut umezeala acolo, fiind cu iarna asta si cu ploile, iar acum de cand sa mai uscat a reaparut...

Nu stiu cat de indicat ar fi sa incerci sa dai cu putina vasilina acolo intre cele 2 arcuri pe guma/plastic dar cred ca s-ar strange mizerie mai multa...dar incearca si vezi daca mai face si in functie de rezultat lasi asa sau dai un jet de apa si ai curatat tot.

Eu nu am mai incercat metoda asta ca am vandut suspensia fiind prea dura pt drumurile noastre.

Link către comentariu

Eu nu am doua arcuri pe telescop..nici pe fata si nici pe spate.

M-am gandit si eu la fenomenul de spring binding..

Astazi, spre exemplu, a plouat de dimineata si cu tot cu umezeala, tot s-a auzit..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!