Jump to content

Golf VI HL -> RLine


mike.

Postare recomandată

:)) dezamagirea asta am avut-o aseara cu dusterul nou. Esp nu se poate dezactiva complet :grrrrrr:

 

Tocmai ce iesisem la joaca...of of.  

 

Ps: imi place la nebunie ca BKD-ul e luat drept etalon  :D .

Modificat de cristi511
Link către comentariu

@cristi: e singura masina pe care o cunosc binisor si e apropiata (relativ) ca cifre de ce am eu :).

@pruna: macar sa fiu cu zambetul pe buze cand o fi :)).

LE: Nu va mutati tips-urile pe mijloc daca aveti camera :/.

Modificat de mike.
Link către comentariu

http://youtu.be/NeyIBU8-Z_s

Citisem pe aici ca e foarte accesibila desfacerea tijei actuatorului: ei bine, nu e!

Momentan, face 0.8 bari constant*, 0.9 uneori, 1.0 rar si spike-uri de 1.1 - foarte rar.

* = Pe la ~3500rpm are un drop 1-2 secunde (0.8/0.9 -> 0.6/0.7 -> 0.8/0.9), dupa care isi revine; am vorbit cu altii cu CAX stage 1 si se pare ca desfacerea tijei e solutia.

Sper maine sa reusim (cu @prunaboy).

Drumuri bune!

LE: Filmuletul nu e cu cel mai fericit run :).

Modificat de mike.
Link către comentariu

Maine sper sa o rezolvam, ca asta seara..

In fine, masina face boost ok cand e incalzita cum trebuie, dar dupa cateva(destul de multe) run-uri isi limiteaza presiunea.

Daca reusim sa desfacem tija maine cred ca reusim un 0.9-1.0 pe 2k de ture.

Dpmdv s-a vazut diferenta comparativ cu caxa stock, pe a 3-a era la 1-1.5 masini in fata.

Link către comentariu

Ce va mai place si voua sa va "murdariti" pe maini :D

 

Ionut, lasa-l putin sa se chinuie si apoi ii propui lui Mike un k03  :)) ca doar poate beneficia de experinta ta :icon_thumleft: .

Link către comentariu

Cine stie, o fi cu tendinte sado-maso  :))

@Mike: pune un "surup" mai mare la tija, nu de alta dar tot ce e sub 1bar = not funny!!! :D

Link către comentariu

Atinge si 1.1 dar destul de rar.. Eu zic ca daca desface piulita aia o tura e destul.

Link către comentariu

Din cate stiu eu ecu are afr-ul setat si in functie de ce scoate turbo ajusteaza parametri motorului.

Link către comentariu

Am auzit persoana care mi-a facut mie modificarea ca a setat ecu sa "ceara" un anume boost ( 0.8 sau 0.9 la mine parca ) . Daca ecu e setat la 0.8 spre exemplu , nu o sa dea pe weastegate excesul in incercarea lui de a mentine presiunea maxima la cea setata din ecu ? Adica practic ... e posibil ca ajustarea tijei sa nu aiba sens daca weastegate-ul e controlat electronic de catre ECU ? 

Link către comentariu

Limitarea este acea tija. Spre exemplu daca e prea desfacuta elibereaza boost-ul prea devreme. Lucru care nu e cerut de ecu.

Link către comentariu

Inca nu am umblat la tija, atat din lipsa de timp, cat si din lipsa de accesibilitate (a se citi scule care sa ma ajute sa fac operatiunea).

Intre timp, o sa las un video cu consumul pe Craiova - Bucuresti si niste poze mai vechi.

http://youtu.be/JW33Y23jM1M

post-55088-14184097314038_thumb.jpg

post-55088-14184097511474_thumb.jpg

Modificat de mike.
Link către comentariu

Nu e un pic cam mult 11,2%? Inteleg ca nu e diesel dar totusi...

Link către comentariu

Pai daca la 130 Km/h media consumului pe un asa drum e de 7 l/100Km si el are medie de 11 l/100 km... poti sa intelegi ce vrei! :))

Link către comentariu

1) Cu prima ocazie o sa schimb suportii de motor, se simte (si pentru mine, se si aude) groaznic.

2) Odata cu temperaturile putin mai ridicate si vremea mai uscata din ultima saptamana, au revenit pocniturile la viraje pe loc/la viteza mica. Si, ca sa nu se simta stinghere, am si un cloncanit in spate, la trecerea peste denivelari scurte - inca nu am avut timp sa golesc portbagajul si sa verific daca se mai aude, dar mie imi pare ca e de la trenul de rulare.

3) Intre 2000 si 3500 rpm, in WOT, nu trage deloc liniar (cade presiunea de cel putin 3 ori); nu am simtit-o la fel cand am monitorizat boost-ul - atunci avea un singur drop, in jurul 3500rpm. Sper sa fie tija de vina. Idei?

Dar benzina e cu 1 leu mai ieftina fata de acum cateva luni, so I've got that going for me, which is nice..right?!*

* = doar in romgleza imi suna bine.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Sa nu fie N75 crapat si din cauza lui sa faca figuri intre 2-3.5k

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
MosCraciunRevine

Cat are masina stock?122 hp? si am citit cateva pagini,am vazut ceva de turbo si soft:),cat ar trebui sa aiba dupa turbo acela si soft?

 

Frumoasa masina:)!Sper sa fac si eu la G5 un R32 Back,dar ma bate tata daca scot cuiu :tuktuk: :)))

Link către comentariu

@ShadoWzZ: Doar benzina cu CO 98+ bag, nu imi amintesc sa fi bagat vreodata 95. In ultimul timp merg cu efixS, dar mai bag si MaxxMotion100 si Evo.

@prunaionutz: Nu m-am uitat atent la N75, dar ma gandesc ca o observam; o sa verific si asta.

@MosCraciunRevine: E CAXA masina, 122cp; recent, a suferit o remapare. Nu am schimbat piese cu altele mai bune, cel putin nu care sa imbunatateasca performantele. Nu am facut dyno si masina nu e calibrata dupa gusturile mele inca, dar sunt multumit de cum trage.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!