Jump to content

Golf VI HL -> RLine


mike.

Postare recomandată

Articolul ala se refera exclusiv la cum sa obtii puterea maxima mai repede. Daca vorbeam de masini de curse sau liniute sau doar de dragul cifrelor pe dyno era ideal dar o masina de oras nu functioneaza doar in boost si are nevoie de un picut de ajutor in ture joase alea pe care le folosesti cand mergi prin oras ;). Mai mult nu mai comentez ca m-am plictisit de subiectul asta. 

Link către comentariu

Pe langa asta daca pui traseu de 70mm vs 50mm cat era stock (vorbesc de tot traseul) atunci o sa fie pierderi de cuplu. Asta in ideea ca ramane aceeasi turbina.

 

Se face azi masina la tcm prin bootmode?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

My bad. Am vazut ca a zis Voinea ca bootmode se fac joi si obd vineri. Stiam de caxa ca merge doar cu bootmode.

Link către comentariu

La mine pentru ca am facut nu stiu ce update de soft la vw ( update-ul in care a aparut si treapta de viteza si sugestia de schimbare de treapta ), a trebuit scos ecu de tot si desfacut pentru a putea face resoftarea. Asta inseamna bootmode ?

Link către comentariu

Nu am apucat sa fac prea multi km, dar primele impresii sunt ok; e cam cum ma asteptam, putin mai bine poate: in jur de 2000rpm e mai diesel, masina se simte mai usoara, si accelerarile se fac cu mai mult suflu dupa 4000rpm.

Am rezolvat si cu faza lunga, pot da flash cu faza scurta oprita in sfarsit :).

Link către comentariu

Nu stiu cum se numeste domnul care m-a ajutat cu codarea farurilor, dar ii multumesc si pe aceasta cale si ii raman dator :).

Remap-ul e ceva basic, fara vreo setare specifica; chiar daca nu vor urma update-uri hardware, in primavara-vara voi merge la update + desfacut tija actuatorului.

Dpmdv, daca o desfac acum, nu se va intampla nimic mai bun - gresesc? Daca nu cumva ECU cere mai mult decat face turbo, nu stiu cum m-ar ajuta; daca ma poate lamuri cineva, as fi recunoscator :D.

Link către comentariu

Nu tija e limitarea. Ci faptul ca notorul nu are intercooler si nimeni nu se risca la mai mult. Cel putin asa mi-a zis mie :)

Link către comentariu

Tija e prea infiletatea si limiteaza boost-ul, daca o cere ECU evident. Prea desfacuta si va elibera presiunea prea repede. Trebuie gasit un sweet spot.

Cum sa nu aiba intercooler? Atat doar ca e racit cu apa si este integrat in admisie. Fiind limitat in upgrade acest chargecooler.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Atunci o sa desfac singur tija putin, sper sa nu luam foc dupa :d.

FMIC e relativ usor de pus, dar nu va veni curand pentru mine :).

Link către comentariu

Nu cred ca are rost FMIC. Plusul de putere se simte din plin, mai ales dupa ce te re-obisnuiesti cu masina, si Stage 1 e mai mult decat safe la orice fel de mers "normal". Poate daca te duci pe circuit sa se simta nevoia de racire suplimentara pentru ca altfel nu prea cred...

Eu am intrat in al 3-lea an de TSI+ si e unul din cele mai bune lucruri pe care le-am facut la masina. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Am mai facut cativa km; masina se simte mai usoara si banuiesc ca acum curba cuplului inceteaza urcarea mai tarziu (asa o deseneaza dyno-ul din fundul meu). Fata de BKD-ul langa care inainte stateam pana pe la 140-150, acum nu mai am niciun dezavantaj pe 3 si 4.

Se simte o ezitare in jurul a 3000rpm (in weekend fac un log basic), ca si cum request-ul ar fi mai mare - tot in weekend cred ca o sa incerc sa gasesc punctul..dulge al tijei actuatorului.

Masina e super murdara acum si efectiv ma indispune asta, dar nu am ce sa fac in aceasta privinta.

A, da, nu mai am turatia limitata (in mers); asa am auzit, nu am incercat :).

Inca o data, suspensia e un deliciu, in special cu 205/55/R16 - daca se trece cu vederea ruliul dat de talonul anvelopelor, masina e super fun si foarte controlabila pe franare, mid-cornering, etc; compar cu suspensia sport OEM.

Drumuri bune si distractive va doresc!

Link către comentariu

Urca mai repede in viteza, cu mai multa usurinta; pentru accelerare, rareori plec de la 2000rpm - folosind doar primele 4 trepte, ajunge mai repede la vitezele alea; azi credeam ca am 120km/h si ajunsesem la 140, de fapt; imi displac exprimarile astea, dar sunt plastice si expresive.

Stiam de actuatorul de la Forge si, pe langa pretul prea mare, nu am inteles cum e cu arcurile; dar asta e o problema pentru setup-uri agresive si tuning avansat fata de un banal stage 1 :).

Link către comentariu

Arcuri mai tari pt boost mai mare presupun.. Dar asta combinat cu hybrid, altfel nu vad cum

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!