Jump to content

Golf VI HL -> RLine


mike.

Postare recomandată

Pai poti sa o pui langa rezervor, nu sub bara, e loc acolo cacalau pentru o finala, sau pui 2 intermediare una dupa alta ca si pentru ele e loc in tunel. ;)

 

Optiuni sunt daca vrei sa se auda misto (fara drone ca ala e foarte enervant la drum lung) si sa nu se vada finala sub bara. 

Link către comentariu

Pornire fara lant dupa 7 zile si 12h :). Incepusem sa il aud cam o data pe saptamana, adeseori la semi-cald.

Am gasit o poza pe facebook:

post-55088-14168227308184_thumb.jpg

Am trecut de 60.000 km saptamana trecuta:

post-55088-14168228328764_thumb.jpg

Modificat de mike.
Link către comentariu

E singur acolo martorul de bec ars. Se rezolva cu turboback !

Abia astept impresii dupa soft. Vezi daca poate umbla Voinea si la tija de la actuator for more powaaa!

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

More powaaaa....poate scuipa suzeta, ah pardon turbina :)) , pe turboback si pe "fundul" ala de r32 !

Link către comentariu

BKD stock si CAXA stock nu sunt atat de diferite cat ti-ai inchipui, s-ar putea chiar sa ai o surpriza :).

Treaba cu TB s-ar putea sa pice, din pacate :(.

Nu am asteptari mari dupa soft, tocmai ca sa nu fiu dezamagit :d.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Diferenta e destul de mare, BKD-ul este pur "tractoresc" in esenta ( chiar daca e dohc)  in schimb ce CAXA este...vb aia, de generatie noua, fite figuri, optimizare de arbore, frecari minime, bloc de aluminiu, una alta, injectoare cu 6 "gauri".  :))

 

Dar este foarte bine ca faci soft, go full banana! :icon_thumleft:

Link către comentariu

Nu vorbeam de constructie, ci de cum stau 2 masini echipate cu motoarele astea una langa alta pe strada :d. Nu pretind ca bormasina ar fugi mai iute, insa se tine respectabil de bine :).

LE: Decat k03, mai bine CDL-ul ala care era la vanzare :)).

Modificat de mike.
Link către comentariu

Aaaaaaa....pai spune asa fratele "meleu", vorba aia :)) . Stai linistit ca mi-am furat-o intrun mare stil de la un g5 twincharged de 140 de cai( asa mintea proprietarul) in urcare pe podul baneasa. Deci...greutatea e intotdeauna un factor de luat in calcul! 

 

(eram stock, cu roti pe 17)

 

Lasa ca masina ta e firstly looks and then vrruuuuummmmm :wub:

 

@tdr: am citit prost. E cast grey iron! imi cer scuze pentru greseala. nu aruncati cu pietre :blah:

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Un turbo back ar face minuni. Si daca nu ai face soft ai simti o crestere de putere. Dar incoronata si cu un soft va fi foarte bine. Puterea nu o sa fie mult mai mare dar vei observa ca turbina o sa presiune considerabil mai rapid si zgomotul de boost ... o doamne .. zgomotul de boost :))

Link către comentariu

Dar o sa piarda un picut de low end, acum depinde cum conduce, dar o evacuare mai rapida pierde un picut de cuplu la ture joase (nu o sa mai faca back pressure), pana intra turbina in boost.

 

Oricum ar fi un upgrade misto chiar si o evacuare cat back buna, ar fi de vis. :D

Link către comentariu

La turbo eu stiu ca nu mai conteaza back pressure. Cu cat e downpipe-ul mai mare ( intr-o limita desigur ) cu atat face turbine boost mai rapid.

Link către comentariu

La turbo CONTEAZA back pressure tocmai pentru a tine axul in echilibru. La turbinele de perfomanta, cu rulmenti raciti cu apa si facute din aliaje pretentioase ( titan) vorbim de altceva, dar la o turbina de duzina presiunea pe evacuare( back pressure) are un rol bine determinat si important. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Eu nu stiu asa ceva. 

Backpressure este foarte important la motoarele aspirate si mai putin spre deloc la cele turbo.

Incerc sa inteleg de ce toti cei care au motoare supra-alimentate la curse fac evacuarea cat mai scurta si cat mai goala ( unii scot o teava din turbina direct prin lateralul barii fata ).

 

" N/A cars: As most of you know, the design of turbo exhaust systems runs counter to exhaust design for n/a vehicles. N/A cars utilize exhaust velocity (not backpressure) in the collector to aid in scavenging other cylinders during the blowdown process. It just so happens that to get the appropriate velocity, you have to squeeze down the diameter of the discharge of the collector (aka the exhaust), which also induces backpressure. The backpressure is an undesirable byproduct of the desire to have a certain degree of exhaust velocity. Go too big, and you lose velocity and its associated beneficial scavenging effect. Too small and the backpressure skyrockets, more than offsetting any gain made by scavenging. There is a happy medium here. 


     For turbo cars, you throw all that out the window. You want the exhaust velocity to be high upstream of the turbine (i.e. in the header). You'll notice that primaries of turbo headers are smaller diameter than those of an n/a car of two-thirds the horsepower. The idea is to get the exhaust velocity up quickly, to get the turbo spooling as early as possible. Here, getting the boost up early is a much more effective way to torque than playing with tuned primary lengths and scavenging. The scavenging effects are small compared to what you'd get if you just got boost sooner instead. You have a turbo; you want boost. Just don't go so small on the header's primary diameter that you choke off the high end. 



     Downstream of the turbine (aka the turboback exhaust), you want the least backpressure possible. No ifs, ands, or buts. Stick a Hoover on the tailpipe if you can. The general rule of "larger is better" (to the point of diminishing returns) of turboback exhausts is valid. Here, the idea is to minimize the pressure downstream of the turbine in order to make the most effective use of the pressure that is being generated upstream of the turbine. Remember, a turbine operates via a pressure ratio. For a given turbine inlet pressure, you will get the highest pressure ratio across the turbine when you have the lowest possible discharge pressure. This means the turbine is able to do the most amount of work possible (i.e. drive the compressor and make boost) with the available inlet pressure. "

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!