Jump to content

Golf VI HL -> RLine


mike.

Postare recomandată

Hai ca nu mai e mult de lucru  :lol:

 

Exista un singur controller bixenon (se monteaza in lateralul torpedoului - preia informatiile de la senzorul de autolevelling - printre altele). In faruri, intr-adevar, sunt doua module AFS (unul in fiecare far).

 

Daca pot sa te ajut cu ceva, da un semn.

 

Spor la treaba!

Link către comentariu

Multumesc frumos, @starchaser!

Da, sub/in faruri sunt modulele AFS - cate o cutiuta neagra la fiecare far; nelamurirea mea era legata de controller si a plecat de la poza aceasta: http://volksurf.blogspot.ro/2011/09/bi-xenon-led-retrofit-diy.html?m=1

(scriu de pe telefon, scuzati formatarea deficitara)

printre primele poze este una in care se prezinta toata piesele necesare, chipurile; ori acolo, chiar in centru sunt 2 (doua) bucati din piesa in discutie. Acum, insa, am inteles cum sta treaba :).

Mai este ceva de lucru si mai am cateva piese de cumparat (1 modul AFS, senzorul, controller-ul AFS si cablajul). Dar nu este graba :D.

De-as fi trait si eu la oras (Sibiu / Bucuresti)..

post-55088-0-47539900-1409395267_thumb.j

Modificat de mike.
Link către comentariu

:lol:  Nu stiu cum e-n Bucuresti, da' Sibiului eu "ii dau ocol" in vreo juma' de ora. Mergand in maini. Dupa ce le-am bagat in masina de tocat carne. Si-am turnat si-un kil de sare pe ele...

 

Nu uita sa iei si protectia de cauciuc pt. conectorul de la senzorul de autolevelling (nu am acces la ETKA acum sa iti spun codul - dar o sa verific).

Si nu folosi suruburile originale de prindere pe bratul suspensiei pt. senzor. Necesita o scula speciala de sertizat (ca sa zic asa) dupa introducerea in orificiul de pe brat. Foloseste surub si pilulita rezistente la rugina. 

Link către comentariu

Eu stiu ca nu se trage niciun fir in plus pt faza lunga, poate gresesc. Codat bi-xenon with shutter si high beam ceva. Modulele afs trebuie date jos pana instalezi tot sistemul altfel intra in avarie, aka maxim stanga sau dreapta. Controllerul central de xenon poti sa iei sh si de pe passat b6.

Link către comentariu

Nu, mai trebuie bagate niste cabluri in BCM, cabluri care sunt separate pe adaptoare. Merci pentru ponturi :D.

Se poate sa am becuri mai slabe pe pozitie si sa mearga unele mai puternice?

post-55088-0-48438500-1409397102_thumb.j

post-55088-0-49219400-1409397093_thumb.j

Modificat de mike.
Link către comentariu

Cand instalezi cablajul pt. shutter, instaleaza si firele CAN, pt. conexiunea ulterioara la controllerul xenon / magistrala drive train. Asta ca sa nu muncesti de doua ori.

 

Era mai simplu fara adaptoarele alea, daca vrei ca respectiva conversie halogen / bixenon sa fie permanenta.

Link către comentariu

Becurile de pozitie sunt cele cu care au venit farurile?

Mi se par f slabe. Cel mai bine unele galbene Philips :D

Link către comentariu

De la Norauto am luat eu becuri Phillips yw5w, unde y cred ca vine de la yellow.

20130220114227.jpg

Link către comentariu

ne plictisiram si pentru ca vreau faza lunga :)

post-55088-14094218570421_thumb.jpg

Modificat de mike.
Link către comentariu

Faptul ca nu am o interfata originala ma impiedica sa reusesc, fie si partial, sa fac retrofitul asta.

Pozitiile nu erau prea slabe din cauza becurilor, erau din codare.

Am faza lunga, insa doar daca am faza scurta pornita; stiu codarea buna, dar nu pot sa o aplic pentru ca nu am VAGCOM original.

La un moment dat am codat Byte 18 in asa fel incat mergeau pozitiile ok dar nu mai aveam ceasurile iluminate (erau aprinse doar acele), nici lumini la picioare si erori pe stopuri (sunt cu LED, echipare din fabrica). Am reusit cu greu sa codez Byte 18 la loc, dar pozitiile au dim ca in pozele postate mai sus, nu stau aprinse la intensitate maxima.

Ceva idei?

Multumesc!

Modificat de mike.
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

De cateva zile suntem la Brady, ne vopsim bara spate pe care "explodase" vopseaua; oamenii de acolo sunt rezervati, dar eu sunt optimist.

* Aparent, s-a produs ceva reactie chimica intre un strat de lac mai vechi si vopseaua data acum cateva luni.

Las o poza de cand ma bateam cu faza lunga. Actualmente, merge doar daca am faza scurta pornita (nu pot sa dau flash cu farurile stinse).

post-55088-14101751041913_thumb.jpg

Si asta din parcare de la Brady:

post-55088-14101751836872_thumb.jpg

LE: Ii multumesc si pe aceasta cale lu' proprietaru' de reiscar :).

Modificat de mike.
Link către comentariu

post-55088-14104407922294_thumb.jpg

post-55088-14104408005406_thumb.jpg

post-55088-14104408066998_thumb.jpg

Duminica dupa-amiaza (18-19:00) ne strangeam de-o intalneala la jr.?

Modificat de mike.
Link către comentariu

Noi oricum trebuie sa ne intalnim, weekend-ul asta am fost destul de ocupat si nici n-am avut masina mea de vineri pana marti (a fost la Brady).

post-55088-14104434056096_thumb.jpg

Vremea ar fi ok..in sensul ca nu cred sa ploua, ca la 8 seara or sa fie cca 18-20 grade :)

LE: Inca nu gasesc niste capacele centrale pentru jante - cele de plastic negru pe care le am acum au 62mm diametrul exterior si, aparent, asta e o dimensiune foarte exotica. Any help cu capacele cu VW sau rotiform?

Modificat de mike.
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!