Jump to content

Golf VI HL -> RLine


mike.

Postare recomandată

Fonduri.. Un FMIC universal si teava custom. Probabil iesi sub 300€.

Link către comentariu

Remap pentru lag :D (+300€) :))

Modificat de mike.
Link către comentariu

Easy fix! Cand mergi tare oricum ai masina sus in ture, asa ca nu scazi in zona de lag, si cand mergi incet, oricum nu conteaza. win - win!

Link către comentariu

Lag.. Turbina face spool foarte repede, a mea deja pe la 2500 incepe sa se simta ca trage de ea, la 3000 e deja in full boost. Just sayin'..

Link către comentariu

Cand merg tare nu mai conteaza asa mult cate grade sunt afara, fuge de rupe oricum :)

In turatii joase e problema.

Link către comentariu

Ai twincharger, in turatii joase trage compresorul. Si oricum, nu e ok sa-i dai wot in turatii mici. My2cents..

Link către comentariu

Pai eu ce ziceam? Daca ai ture putine inseamna ca mergi incet, asa ca n-ar trebui sa te intereseze cum/cat trage. Daca vrei sa mergi tare trebuie sa schimbi viteza, si atunci brusc ajungi sus in ture si devine irelevant lag-ul.

Cel putin pana ajungi pe un circuit undeva...

Link către comentariu

tot pe tema lag-ului, se pare ca masina mea iar s-a hotarat sa nu mai bage aer rece pe partea soferului; in fond, de ce as vrea racoare acolo, no!? in 10 minute cat am asteptat, a bagat aer rece pe partea pasagerului, dar la mine e doar ventilatie..

asta la nici juma de an dupa ce a fost la Brady cu aceeasi problema si s-a rezolvat cu un refill la freon.

Link către comentariu
JohnnyCiorobea

schimba compresorul....Nu face presiune cat trebuie...daca nu ti-a pierdut freonul inseamna ca este din cauza lui.Si eu am o problema asemanatoare(imi intarzie cu 10 minute aerul rece)asta cand las masina peste noapte in garaj si o pornesc dimineata.Am inlocuit freonul dar degeaba.Problema asta o am de 2ani!!:-))

MI S-A SPUS CA AM DEFECT COMPRESORUL!!

Link către comentariu
micuzzu_marius

Posibil sa fie doar electrovalva, e o problema comuna la VAG si sa nu trebuiasca inlocuit compresorul, electrovalva se schimba destul de usor fara a da compresorul jos. Oricum trebuie investigat mai bine inainte sa stii sigur ce e.

Link către comentariu

Si eu am aceeasi problema la Tiguan. Setezi temperatura si ori dureaza vreo 10 minute pana baga, ori nu baga deloc rece, ci doar face ventilatie. Si eu i-am facut reincarcare cu freon si verificat instalatia in doua locuri... nimeni nu a fost in stare sa rezolve. La inceput, aparea pe scan ca sunt defecte acele flapsuri pe unde iese caldura din motor, le-am inlocuit si degeaba. Ai incercat sa faci un scan?

Link către comentariu

bagat freon si totul este ok acum; saptamana viitoare mergem sa vedem daca apare ceva din substanta de contrast pe care au bagat-o baietii.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!