Jump to content

Golf VI HL -> RLine


mike.

Postare recomandată

+1 fara led, fara ghirlande :))

L.E.: 300V miroase si a resoftare ulterior?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Cu sau fara leduri xenonul e bun. Plus ca arata bine. Abia astept sa le vad up and running.

 

Butonul + te poate scapa de foarte multe batai...de cap  :))

 

@Ego: hai ca ghirlandele merg cu vremea de afara ca parca vine iarna!

 

LE: mare + pentru resoftare. Fuck it ca tot e 7 lei litru de benzina :D .

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Putin probabil sa mai vina si o resoftare in curand: revizia asta sare de 1500 RON iar la coada urmeaza o escapada la mare, montarea (probizorie) farurilor si abia dupa stage 1 :).

Imi plac ledurile din xenoanele de pe MK6 in combinatie cu bara fata de GTd/i si o grila glossy black; insa eu am prins un pret bunicel si m-am ales cu unele non-led. Me still happy 'bout it :D.

Modificat de mike.
Link către comentariu

ATE Ceramic fata, spate = 570 lei;

4x NGK BKR6EIX = 180 lei;

4L Motul 300v 5w30 + curier = 360 lei;

manopera = 430 lei;

si mai am de schimbat filtrul de aer si polen in regie proprie.

Link către comentariu

288mm pe fata; oricum, placutele sunt la fel la discurile respective.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Sunt curios daca o sa-ti lase depuneri pe discuri placutele. Eu am avut, daca stiam ca vroiai ceramice ti le dadeau eu gratis pe ale mele cu toata carnea pe ele.

Link către comentariu

am ratat, robi - asta e. merci mult pentru initiativa; data viitoare o sa scriu clar ce vreau sa cumpar :D.

post-55088-14067501861755_thumb.jpg

post-55088-14067501946673_thumb.jpg

post-55088-14067502036956_thumb.jpg

fender screw mod:

post-55088-14067502455582_thumb.jpg

Modificat de mike.
Link către comentariu

martorul nu se aprinsese, dar dupa cum se vede in poza, placutele erau terminate (cele de pe spate erau chiar mai uzate); uneori huruiau cand franam..

Link către comentariu

am mai facut vreo 200 km de la revizie, am reusit un semi-bedding si placutele par sa se fi asezat ok - franeaza bine si se pare ca e pe bune treaba cu mai putine depuneri :D.

fender screw mod a rezolvat rubbing-issue partial, masina inca atinge cu 3 oameni in ea si viraje in care sunt denivelari, dar mult mai putin ca inainte, so I've got that going for me.

maine facem cateva sute de km :).

Link către comentariu

Ne-am intors dintr-o mini-vacanta la mare.

Consum la dus (este la "long term" pentru ca masina a fost oprita si "since start" s-a resetat; oricum, "long term" a fost resetat cand am plecat de acasa):

Consum la intors:

Am traversat Bucurestiul de fiecare data, si la cele 2-3 opriri la dus, respectiv la intors, am lasat motorul pornit cca 4-5 minute, pentru ca temperatura uleiului sa scada sub 100* Celsius.

Bilstein B14 + 225/35/R19 se simt placut de pe scaunul soferului, insa pasagerii (in special cele de pe locurile din spate) s-au plans de prea multa bataiala si de lipsa de confort; in plus, nu au apreciat deloc stabilitatea masinii pe viraje stranse. Aparent, nu am fost in starea dorita de pasageri; recunosc ca m-am plictisit si voiam sa ajung mai repede la destinatie :D.

4 persoane + bagaje, treapta 5 WOT, la deal scadea turatia si viteza (pe A2); se infiinteaza o pusculita pentru soft ASAP :(.

Heat soak-ul se simte ingrozitor - cred ca intre 30* si 24* temperatura exterioara, pe dyno ar iesi niste diferente foarte dramatice; eu, cel putin, asa le resimt (dramatic).

Drumuri bune sa aveti.

LE: Sper sa inteleaga @robi_zet de ce nu mai luam un TSi; pe hartie, la cheltuieli, avem deja macar 3/4 dintr-un 2.0T :)).

Modificat de mike.
Link către comentariu

Imi place ca tragi serios de ea :D.

Heat soak and nothing we can do.

Cand eu am zis ca se simte grav la urcat acest motor, fie si cu retrogradare intr-a 3a, nu am fost crezut :))

Link către comentariu

Depinde unde esti ca si turatie, daca esti peste 2400-2500 RPM, chiar si in treapta a patra, nu e nici o problema. Fac destul de des Dealul Negru si am tot experimentat, conteaza foarte mult si cate persoane sunt in masina, cu 2 persoane nu am absolut nici o problema, cu 3 sau 4 se schimba radical situatia. Oricum, din punctul meu de vedere, cu o racire ceva mai buna, motorul asta era perfect.

Link către comentariu
aurelian.paratu

Si eu am facut timp de un an naveta Bucuresti Valcea si motorul trage,ideea este cum il mentii in turatie. Cu 3 oameni si bagaj ,urca fara probleme. Pe colegul il penalizeaza si jantele pe 19,sunt mai grele.

Link către comentariu

Racire buna care nu se poate obtine la acest motor simplu.

Acum depinde cum urca :)). Pe dealul negru merge ok, dar pe urcare nu are cuplu suficient.

Link către comentariu

E drept, nu am specificat..eram pe la 5400rpm la baza rampei si in varf eram la 4600; in WOT, treapta 5..

@The_Ego: Nu am tras de ea, dar in configuratia actuala si cu 4 persoane + bagaje consuma cca 7 la 110 si vreo 8.4 la 130 :).

 

O poza mai veche:

 

DSC04579_2.jpg

Modificat de mike.
Link către comentariu

e foarte simplu sa obtii o racire eficienta pe motorul asta - important e sa vrei. :)

Link către comentariu

Vezi cum faci cu pusculita aia...poate se strange de un 2.0 tsi:-"

Link către comentariu

pai de la 2-300€ (cat e softul) pana la 15000€ (cat ar fi un GTi) e distanta mare :)).

cat despre racire..eu chiar vreau mult, dar tot nu se intampla :)). nu imi doresc suficient? :D

Modificat de mike.
Link către comentariu

Plus fonduri.

Ce bine ii sta cu Rotiform.

Mai poti sa cobori in parcarile subterane?

Link către comentariu

Multumesc.

Nu am apucat sa incerc parcari subterane, dar am urcat/coborat ceva rampe/pante abrupte si, abordate incet si la unghiul potrivit, nu atinge :D.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!