Jump to content

Golf VI HL -> RLine


mike.

Postare recomandată

Let it be light! Thanks si...spor la treaba. Hobby mai costisitor nu ne gaseam si noi :))) :d.

Link către comentariu

da..mai trebuie cateva amanunte care sunt destul de costisitoare, insa

Link către comentariu

cu xenon o sa fie completa. Banuiesc ca ai ales farurile fara drl-urile cu led-uri?

Multumesc :D.

Mai am de schimbat 2 grile (cele centrale) ca sa termin R-Line Exterieur.

 

Cand dai jos grila centrala inferioara sa imi dai un semn ca te scap eu de ea. vreau sa mai bifez si eu o componenta in procesul de highlinizare:)

Link către comentariu

am prins ceva la super pret si sunt fara led-uri, desi mi-ar fi placut sa aiba.

nu stiu daca o sa o dau jos sau o sa o colantez, deocamdata ramane asa ca parca completeaza look-ul jantelor :D

Link către comentariu

In opinia mea arata mult mai bine fara leduri pe fata, mult mai curat, daca era banda de leduri era altceva dar asa mi se par pom de craciun(prea mare distanta intre ele).

Link către comentariu

Lasa grilele care sunt pt mega cunoscatori si poti mai simplu si ieftin sa colantezi.

 

Xenon e ultimul lucru care ii lipseste masinii.

Link către comentariu

Vazusem poza pe fb si chiar ma intrebam daca sunt sau nu ale tale farurile alea, e bine ca s-au rezolvat.  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Problem is where?

Poate ai si tu o asimetrie de asezare a caroseriei. In rest mi se pare normal sa fie destul de iesite. Sunt cu 5mm mai in exterior fata de ce aveam eu. Cu 2 mm mai mult decat Interlagos :D.

Daca erau toate valorile pe verde n-ai ce sa-i faci.

Link către comentariu

inainte de geometrie stateau la fel stanga-dreapta; acum dreapta e mai in afara. mi-a lasat o valoare pe rosu dar nu am intrebat nimic..

Link către comentariu

Unde ti-am zis eu pe Jiului 95 daca mai esti prin zona e 50-70 ron o geometrie, poti merge pana acolo sa vezi ce zice meseriasul. II poti cere doar o parere.

Link către comentariu

sunt in drum spre craiova, din pacate...altfel ma duceam peste ei sa le cer explicatii

Link către comentariu

Si la George si la mine sta asa de la caroserie, esti sigur ca nu statea la fel inainte?

Nu ti-au dat raportul tiparit?Din cate stiu parca caderea pe fata nu se poate regla. Eu am facut la mai multe masini, de mai multe ori, la ei si a fost ok in schimb la autosoft baneasa mi-au zgariat o janta de 1000km  vechime , imi cereau sa indrepte jante care le-am testat in alta parte si erau OK, vroiau sa imi schimbe ventilele vechi de 6 luni etc.

Oricum ai garantia lucrarii si daca te intorci si e ceva in neregula sigur te rezolva.

Link către comentariu

pozele sunt cu rotile de pe spate.

m-am uitat special la asta dupa montaj si cativa km, inclusiv inainte de a da jos rotile pentru a le echilibra..

nu mai ajung foarte curand in Bucuresti, daca gasesc deschisa o vulcanizare mai de Doamne-ajuta, ma duc in seara asta sa vad ce se poate face.

Link către comentariu

Am refacut aseara geometria; aparent, in Bucuresti imi lasasera un surub de la reglajele de pe spate destul de slab si aveam cateva valori pe rosu mult. Nici acum nu sta perfect simetric, dar asta e pentru ca pe stanga am - 1.46 iar pe dreapta - 1.25 (nu am hartia cu mine, cifrele sunt din memorie), asadar e o diferenta de 2-3 mm la cat intra cauciucul sub aripa in stanga, respectiv in dreapta. Insa asa a cerut aparatul ca sa ruleze masina ok.

Cu 3 persoane in masina (in medie 80kg), la giratorii mai grabite, roata din fata de pe exteriorul virajului atinge putin in contra aripa, din cate imi dau seama ar fi suficient fender screw mod.

Sper sa nu uit aparatul deseara si sa facem cateva pozne :).

Drumuri bune sa aveti!

post-55088-0-15825200-1404553277_thumb.j

Modificat de mike.
Link către comentariu

Diferentele sunt infime si nu sesizezi la pozitia rotii reglajele asa fine de pana in 0.10.

Important e sa nu ai uzura excesiva, dinti de fierastrau si sa mearga bine.

Link către comentariu
Master_Blaster

Poti sa verifici daca atinge in surubul de la contra aripa, se vede f clar ca acesta se lustruieste daca il atingi cu cauciucul.

Link către comentariu

post-55088-14045918609958_thumb.jpg

se pare ca nu in surub atinge, si nici pe contraaripa nu am vazut urme, dar undeva atinge cand fortez in viraje si se lasa masina pe exterior sau cand trec peste damburi in curbe.

Modificat de mike.
Link către comentariu

C0@y3, masina asta arata de parca ai dat cu pietre de pe bloc in ea.

C0@y3, masina asta arata de parca ai dat cu pietre de pe bloc in ea.

Link către comentariu

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1404591864.641198.jpg

se pare ca nu in surub atinge, si nici pe contraaripa nu am vazut urme, dar undeva atinge cand fortez in viraje si se lasa masina pe exterior sau cand trec peste damburi in curbe.

fitment by pake :)

 

masina arata grozav, pacat ca e dusa pe mana unor oameni de genul asta..

pe spate nu atinge la virajele in forta ?

Link către comentariu

Nu c-as vrea sa-i iau apararea lui pache, dar... Cu 4 oameni in masina, suspensia atat de jos si jante atat de agresive... e cam normal sa atinga in viraje luate tare...

 

Zic si io...!

Link către comentariu

N-am nimic cu nimeni, dar ma asteptam sa atinga, pana la urma setup-ul e destul de agresiv.

Solutiile pentru "problema" vor fi aplicate, probabil, tot la pache, atunci cand mai ajung in Bucuresti.

Pe spate nu a atins cu 4 oameni in masina si o cutie de vreo 10kg in portbagaj.

@prunaionutz: ba, inceteaza, ca chem politia!!1

LE: multumesc, dani3llll

Modificat de mike.
Link către comentariu

N-am nimic cu nimeni, dar ma asteptam sa atinga, pana la urma setup-ul e destul de agresiv.

Solutiile pentru "problema" vor fi aplicate, probabil, tot la pache, atunci cand mai ajung in Bucuresti.

Pe spate nu a atins cu 4 oameni in masina si o cutie de vreo 10kg in portbagaj.

@prunaionutz: ba, inceteaza, ca chem politia!!1

LE: multumesc, dani3llll

vezi sa nu ajungi sa iti frece in amortizor, cum imi frecau mie dupa acest setup by pake :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!