Jump to content

Golf VI HL -> RLine


mike.

Postare recomandată

+1 pentru compresor, are prostul obicei de a pica.

@Ego Eu nu il aud dar baga aer rece...

Link către comentariu

se pare ca baga rece doar prin cele 2 guri de aerisire din dreapta. am vazut exact aceeasi problema dar cu aer rece la un mk5..

Link către comentariu

zgomot face de noua. ieri mi s-a parut ca nu mai baga rece ok, dar nu am dat importanta..astazi am sesizat mai bine. sa ii rog pe cei de la brady sa investigheze?

Link către comentariu

Daca freonul era insuficient, nu mai baga aer rece deloc, sub un anumit nivel compresorul nu mai vrea sa functioneze ca masura de siguranta. Daca totusi nivelul de freon este undeva intre limita de siguranta si maxim, vei avea zgomote ca cele de aici: 

 

Ciudat e ca iti baga pe 2 guri de aerisire si pe restul nu.. aer iese pe celelalte guri?

Link către comentariu

Daca setezi sa iti bage pe gurile de ventilatie de sus, tot doar prin dreapta?

 

Compresorul poate sa scoata zgomote mult timp si sa nu pice sau sa tocmai invers.

Link către comentariu

am directionat aerul doar catre picioare si baga si pe gurile din bord, spre sofer si pasager, la o intensitate mai mica;

ca sa pun ideile intr-o ordine logica:

- ieri am observat ca nu mai prea baga aer rece;

- astazi am constatat ca nu mai baga deloc aer rece pe LO; pus pe Auto si la 22 grade baga aer rece pe gura de aerisire de la pasager si cea de deasupra RCD-ului dinspre pasager, pe celelalte (inclusiv in spate) baga aer cald (tind sa cred ca de afara).

- compresorul nu scoate sunete diferit de cum o facea pana acum.

Link către comentariu

Salut. Poate sunt motorasele de la "flaps"-urile care directioneaza aerul? Si alea obisnuiesc sa se strice.

Link către comentariu

daca directionez aerul doar spre parbriz, pe jumatatea dreapta baga rece si pe stanga baga aer de afara, cald.

nu am acum posibilitatea sa pun un VCDS pe ea, o sa ii rog la Brady sa investigheze problema cred.

multumesc pentru raspunsuri tuturor.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Te-am vazut azi prin Buc, era trecut de ora 13:00 pe centru ( erai in sensul giratoriu la arcul de triumf) Am trecut racheta pe langa tine in a 2a cu 4000rpm+ cu un golf 5 aceasi culoare cu al tau nr de MM. Te-am recunoscut usor dupa numar :)).

Modificat de deenman
Link către comentariu
Publicat (modificat)

deenman, ai mers spre piata presei libere apoi? imi amintesc de un mkv parca tot united grey care a calcat-o pe kiseleff si m-am dus dupa el, dar nu m-am uitat la numere :D.

vad ca nu am mai scris de mult pe aici; problema cu AC-ul am rezolvat-o completand cu freon; momentan, trebuie sa intre iar in service pentru vopsire bara spate si schimbare un stop; o sa detaliez dupa ce se termina tot circul.

drumuri bune sa aveti!

LE: inca o confirmare ca numarul atrage atentia :) ceeeeea ce nu e tot timpul bine :D

Modificat de mike.
Link către comentariu

eu am fost, ma recunoasteti usor in trafic cand auziti motorul, prin bucuresti merge des la 3000-4000-4500rpm. :)) Eu locuiesc putin mai la nord de piata presei.

Link către comentariu
JohnnyCiorobea

si eu am problema cu clima...imi porneste mai greu.adica gen dupa 5 minute imi baga aer rece..

o sa ii verific freonul sa vad..

Link către comentariu

Multumesc, George!

Am lasat-o ieri; marti sau miercuri e gata. Cu jantele e o intreaga telenovela pe care o s-o spun cand aflu si eu finalul.

Link către comentariu

He he..ti am vazut masina. Iesea din decor la skoda in parcare si mi am adus aminte ca ziceai ceva de ei. Sa auzim de bine. Sunt curios ce ai la ac ca si eu sufar de aceleasi simptome :d.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

am scris mai sus cristi :d

Modificat de mike.
Link către comentariu

Am inteles asta. Asa s a intamplat si la mine dupa ce am schimbat freonul dar problema nu e rezolvata 100%. Tot are o intarziere considerabila pana cand incepe si baga aer rece. Asa ca sunt curios daca iti zic baietii de la brady ceva:d

Link către comentariu

Asta e a doua oara cand o duc la Brady :). Ei mi-au rezolvat AC-ul; au pus VAS-ul pe ea, nu au gasit erori si au constatat ca nivelul freonului e scazut, asa ca au completat :D

Link către comentariu

Se apropie revizia si eram hotarat sa pun ulei RedLine. "Problema" a aparut cand am aflat ca nu are aprobare VWAG si, prin urmare, pierd posibilitatea de a folosi kulanza vreodata. Ce ziceti, merita? Sa caut alternative cu aprobarea VW?

Link către comentariu

Eu nu cred ca merita deranju pentru o masina cvasi-stoc. El e facut pentru alt tip de uz. E ca si cum ai pune benzina de curse ca sa mergi cu ea prin oras si pe autostrada. Nu neg ca ar merge mai bine, dar daca nu o folosesti la adevaratul potential sunt cam multi bani irositi si ceva mai normal ar face fata la fel de bine.

 

Faptul ca ajunge uleiul la peste 100 de grade la mers tare nu cred ca e o problema, atata timp cat a fost gandit sa functioneze asa. 

Link către comentariu

+1. Plus ca poate sa fie mama uleiului daca racirea e deficitara tot va sta la temperaturi mari.

Pe masini care nu sunt modificate serios, efectul unui ulei ca Millers, Redline este placebo. Nu aduc beneficii vs Mobil 1 sa zicem. 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Pai masina e stock 100% deocamdata, dar pe mine si asa ma ingrijoreaza temperaturile la care ajunge uleiul. De fapt, ma ingrijoreaza ca nu-si mai pastreaza nicio proprietate si e degeaba in motor.

LE: Pai aduc beneficii, tocmai asta e unul dintre principalele atuuri ale lor, isi pastreaza proprietatile pana la temperaturi mai mari decat cele de duzina..

Modificat de mike.
Link către comentariu

Poti sa studiezi la cateva marci vascozitatea la 100°C (212°F) si Sulfated ash. Prima evident sa fie cat mai mare si a doua cat mai mica.

 

Spre exemplu trecerea de la 5w30 la 5w40, ambele Motul Specific aduce o crestere a vascozitatii la 100 de grade de 2.2mm2/s.  O crestere de 1/5-1/6 din vascozitatea celui 5w30.

 

Mai degraba iei ceva 5w40 si schimbi 9-10k decat Millers sau Redline. Daca mergeai pe circuit si/sau rulezi constant la 4000-5000rpm pt perioade mai lungi de timp atunci sa zicem, insa tot cred ca fara o racire buna nu exista minuni.

 

Ce nu prea stiu este cum se impaca o vascozitatea mai mare la 40 de grade si o densitate crescuta cu lantul, in speta cu pornirile la rece si armarea lantului.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

doar ca sa mai sterg praful pe aici, NU s-a mai intamplat nimic deosebit cu masina; am schimbat stopul stanga de pe aripa, am revopsit bara spate si...asteptam :); de 3 luni si 2 saptamani, asteptam. sunt pe punctul de a-mi lua banii inapoi si a pune interlagos-uri sau altceva, am incercat si incerc sa trec peste unele..neglijente, dar mai e putin si da peste paharul.

operatiunile descrise mai sus le-am facut la Brady Trade din Militari; vopsesc ok si consilierii de service sunt de treaba, insa stopul l-am schimbat pe casco din vina lor - dupa prina revopsire a barii spate, cand au montat stopurile de pe aripi, la cel din stanga au indoit garnitura care previne intrarea apei in blocul optic..si a intrat apa acolo. Nu le-am facut circ pentru ca nu aveam timpul si nici dispozitia necesare. Totul s-a terminat acum si, cu exceptia eveninentului de mai sus, ma declar multumit de serviciile celor de acolo.

drumuri bune si parteneri de business seriosi va doresc!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!