Jump to content

Golf VI HL -> RLine


mike.

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

S-a pus praful pe topicul asta mai ceva decat pe masina :mop: .

Am avut placerea :sly: sa mai gasesc o zgarietura pe aripa stanga spate. E destul de fina, sper eu sa iasa la un viitor detailing. Da, interiorul farurilor (exceptand, bineinteles, oglinda) este negru la MK6 dar eu speram la ceva in genul a ceea ce a aratat George.

Se poate sa mi se fi parut sau sa fi fost din cauza drumului foarte prost, insa am avut oczaia sa aud cativa greierasi :eek: . Tot la capitolul zgomote, mergand azi cu geamul jos am auzit un fel de bataie regulata - banuiesc eu ca de la roti. Frecventa bataii se intensifica odata cu viteza. Din nou, se poate (si sper) sa fie doar imaginatia mea :tuktuk: .

As dori niste recomandari pentru anvelope de iarna - atat marca+model cat si eventual unele magazine de incredere.

Mi-am pus problema uleiului care, in conceptia mea, ar trebui schimbat iarna cu unul cu specificatii corespunzatoare sezonului rece.

In rest, OMV MaxxMotion (mai scumpa decat Cola - how's that even possible !?) si timp liber :Driver:

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Sunt din ce in ce mai stramtorat cu timpul, atat de stramtorat incat nici sa spal MikeMobilul nu am apucat. :mop:

Am primit un mail de la dealer-ul de la care am luat masina in care sunt anuntat ca pentru 313 Euro pot sa extind garantia la 4 ani / 120k km.

Credeti ca merita?

A inceput sa imi lipseasca (de parca as fi avut-o vreodata) functia Kessy. Am dat un search pe Google cu retrofit insa pentru Golf nu am gasit. Mai e cineva curios si s-a interesat de preturi?

Daca e cineva cu ETKA suficient de generos sa se uite dupa niste coduri de piese necesare, il rog sa ma ajute.

Am inceput pregatirea de iarna, revin cu detalii dupa ce se incheie metamorfoza.

Cheers!

Modificat de mike.
Link către comentariu

Eu zic ca ar merita garantia de 4 ani, dar o sa te limiteze la upgrade-uri ca sa ramana valabila. Sa iti zic ce nu-mi place la functia kessy la golf : butonul care e pus in locul unde oricum puneai cheia, e ridicol amplasat. La Audi e pus pe consola centrala, arata altfel, mai cu stil.

Pana la urma schimbi uleiul pt iarna? Eu nu cred ca este necesar. Pe ce cauciucuri ai mers?

Link către comentariu

Nu e vorba doar de upgrade-uri; va trebui sa fac toate reviziile la ei - nu stiu daca imi convine asta.

Nu ma deranjeaza pozitia butonului de start si mi se pare nepretuit sa nu scoti cheia din buzunar. E un pitic, aparut de curand :D.

Am luat roti de la dealer; da, cea mai proasta alegere, etc, etc. Conti Winter Contact (sau ceva de genu') 205 / 60 R16 daca imi amintesc bine - trebuie sa vina si sa mi le monteze. jante de aliaj Sima.

Nu am schimbat uleiul, mi-am revenit. Ar fi aberant sa il schimb la nici 6k km, zic eu.

Pe RNS 510 merge receiver TV? Eu asa stiu si ma intereseaza ce posturi se prind de obicei, cum se vede aude etc. Asta imi lipseste pe InCarEntertainment cel mai tare, sper eu in vara sa inlocuiesc RCDul.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am luat si eu roti de la dealer, jante de 16 de aliaj AZW Dolomit + anvelope Semperit. Am si depozitat jantele de vara la ei ca sa fie pachetul complet :))

205/60 e cam mult, parca ar fi de tiguan :-s

Link către comentariu

Am montat rotile* si parca e alta masina. Se vireaza cu gandul :D.

* = Sima pe 16" si Continental TS830.

Se pare ca o pisica (cel mai probabil mutanta) a incercat sa se urce pa masina si a reusit sa inlature, in cateva puncte, lacul si vopseaua. Banuiesc ca nu a reusit - motiv pentru care a incercat si pe far, pe care l-a zgariat destul de adanc, din fericire pe margine. Ma gandesc sa incerc sa rezolv cu casco - chiar daca sunt zgarieturi mici si in locuri diferite, in total sunt destul de multe (s-au adunat).

Nu stiu daca facea si pana acum si nu am remarcat - ma indoiesc, dar am observat ca la relanti cu/fara AC, la interval de ~3 secunde masina are un tremur - parca ar da missfire pe un cilindru. Daca turez, dispare fenomenul. E tare neplacut, eu atribuisem tremuratu' asta destul de enervant MPi-urilor pe GPL de la Loganuri. Astept raspunsuri de la alti posesori.

O alta nelamurire - poate sunt eu neinitiat in ale TSi-ului, dar parca prea face zgomot sesizabil din interior. In continuare cred, ca si asta-vara, ca nu e ceva in regula. Refuz, deocamdata sa merg la dealer - am dezvoltat un sentiment de antipatie pentru firma, chiar daca unii oameni sunt seriosi si profesionisti.

@ Ego: Ai schimbat / completat lichidul de racire?

Link către comentariu

Au zis ca totul e bine, au verificat sistemul :(. Tremur nu am observat la pornire, daca nu vrei sa te duci la reprezentanta vezi un service serios sau un coleg forumist de prin zona ce iti poate face o diagnoza sa vezi concret ce e.

Nasol ca esti si tu patit cu zgarieturi, devine ceva inerent in ziua de azi.

Pune pozee sa o vedem echipata :icon_cheesygrin:, chiar sunt curios cum arata cu jantele cu ET42

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Salut! Masina arata superrr. Sa o stapanesti sanatos. Aceeasi problema (tremuratul usor la ralanti) o am si eu. Inca se investigheaza cauza.

Link către comentariu

Acelasi tremurat am inceput sa il am si eu cam cu 2 luni inainte de a avea probleme cu motorul. Eu zic sa te duci la dealer si sa faci o verificare. Daca iti mai si palpaie martorul de noxe din cand in cand, s'ar putea sa ai missfire intr'un cilindru cum am avut eu. In cazul asta, tine'te de capul lor si pune'i sa cerceteze mai indeaproape,acel cilindru, inclusiv sa faca eventual un test de compresie. De asemenea, din cate am citit pe net, la motoarele TSI, sunt bujiile foarte proaste si asta ar putea fi inca una din cauzele pentru missfire. Si te sfatuiesc si pe tine sa optezi pentru prelungirea garantiei. Vw nu mai e ce a fost odata si in plus, motoarele TSI sunt relativ noi si mai pot avea hibe ascunse.

Link către comentariu

Eu am sesizat alta chestie dar pana acum nimeni nu mi-a confirmat-o clar: la accelerare usoara, cand se ajunge pe la 2500 rot creste usor zgomotul, dar brusc si apoi scade...Eu am tsi de 122 cp. Verificati chestia asta.

Link către comentariu

Am stat sa observ problema si o pot confirma, usor tremurat, dar foarte usor la relanti cand e motorul rece. Am testat doar cu AC on, pe vremea asta nici nu pot altfel. Adevarat ce zici ca Loganurile MPi erau asa (nu o sa uit prea repede masina de scoala :)) ).

Link către comentariu

Nu cred ca e vorba de vreo problema neaparat, incep sa cred ca o iau eu razna :icon_redface: .

Intr-adevar, se comporta ca un missfire dar ma-ndoiesc ca ar fi asta buba (my fingers are crossed). Mi se pare ca e la un interval de cateva secunde. Nu e deranjant - pana nu explic pasagerilor ce si cum, nu sesizeaza, dar e un pitic de-al meu; am tot mers ca pasager in Logan-uri MPi-uri pe GPL si am ajuns sa am groaza de tremuraturi.

Incerc sa ma linistesc punand vina pe programatorii de la VW care au scris ECU in asa fel incat sa obtina un consum minim la relanti. Sau poate ca bujiile nu sunt chiar cele mai bune.

@Ego: Cand spui ca ai probat cu AC on ma gandesc ca nu aveai compresorul pornit, nu? Caldura baga de la motor; eu nu am pornit compresorul de ceva vreme..

Erori nu am avut pana acum, cel putin nu in bord (o sa se aplice si o scanare VAGCOM in curand), in afara de TirePressure iar de palpait, palpaie doar ASR-ul, uneori:d.

@ady75: Multumesc! Astept un topic si cu masina ta :emthup:

@laur_vd: Nu stiu daca vorbesti despre zgomotul la care ma gandesc eu, insa mie imi place. In jur de 2500-3000 rpm, la accelerari usoare, sunetul evacuarii capata o nuanta sportiva dar apoi se pierde in fundal/zgomotul motorului. Fii mai explicit, da-ne mai multe detalii.

Am pornit astazi, dupa mult timp, compresorul de A/C. Eram stationat, apa era ~70grade, masina statuse in parcare ~1 ora jumate si cand am pornit compresorul a inceput sa tremure si se auzea ceva urat sub capota. Astept feedback de la voi, mi-e teama sa nu am probleme cu distributia sau compresorul, de asta-vara mi se pare ca nu merge in regula. :dry: Sau poate ma asteptam eu la prea mult.

Ah, da: m-a agatat, culmea, un MK5 1.4 TSi / 90kW in parcare. A lasat numar de telefon in parbriz, felicitari si multumiri baiatului. Avarii: aripa fata stanga indoita si constata inlocuirea si spoiler fata zgariat, constatat ca necesar a fi vopsit. Sper sa iasa ok. :mop:

LE: @corad0: Dar si mai frumos si mai legendary al tau :D. Multumesc!

Modificat de mike.
Link către comentariu

De apreciat ce-l care ti-a lasat numarul. Nu credeam sa mai existe asa ceva. La mine in fata blocului, "una" a luat curba asa de stras cu ditamai hardughia de Jeep, incat pur si simplu i-a smuls bara fata celui parcat pe colt. N-a schitat nici un gest desi a vazut ce a facut...

Repartie usoara :icon_thumleft:

Link către comentariu

Macar s-a intamplat in cadrul familiei VAG, ba mai mult si Golf cu acelasi motor. Bine ca ti-a lasat numarul, cinstit omul. Aici intr-o dimineata am vazut un golf 4 si alte cateva masini lovite, dar numar in geam, proprietarul masinii ce a produs pagubele? Nimic evident.

Deci ai deviz de inlocuire aripa, dar doar vopsire de bara fata?

Legat de compresor, cred ca era pornit pentru nu era setat sa bage de la motor, pentru ca motorul era rece. Vibratiile se simt pe schimbator putin, parca vin in salve la intervale mici de timp. Masina mea a fost pe tester la PBN la sfarsitul lui octombrie pentru a se verifica consumul (aparent se face prin teste de noxe), fara probleme, iar missfire s-ar vedea inclusiv la noxe cica.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • 1 month later...

In afara de depasirea pragului de 8000 de km, nimic nou.

De fapt, din lipsa de timp nu am detaliat rezolvarea pagubei; asa cum am scris, MikeMobilul a fost agatat in parcare de un MK5 alb. Eveniment nefericit, dar macar vinovatul a lasat un numar de telefon, am luat legatura si am mers la asigurator (aveam amandoi asigurare la aceeasi firma). Am completat formularul de intelegere amiabila si am cerut ca interventia service sa se faca la reprezentanta din oras. Totul ok pana cand am coborat in curte pentru pozele necesare dosarului de constatare. Daunele constau in aripa fata stanga zgariata si putin infundata chiar pe linia de deasupra rotii (nu se putea repara decat cu chit) si bara fata zgariata pe stanga, in continuarea aripei (baiatul cu MK5 m-a agatat incercand sa faca parcare laterala cu fata); din pacate, nu am facut poze. Ideea este ca eu speram sa primesc ordin de inlocuire si la bara si la aripa, in cel mai rau caz doar la aripa; nu ma impacam deloc cu ideea de a avea chit pe masina. Problema a aparut cand, foarte linistit, domnul inspector constatator a spus ca e ok si se repara amandoua elementele. Am ramas mut :sly:. In final, din fericire :emthup: , am semnat pentru vopsire bara fata si inlocuire aripa. :icon_cheesygrin:

Odata cu intrarea in service, am schimbat si 2 repere de plastic negru de sub bara fata - maturator de pietre stanga (eu cred ca e mai degraba deflector de vant - e in fata rotilor si banuiesc ca e pus in ideea de a devia fluxul de aer si a reduce consumul) si bucata de plastic negru de sub bara, care se cam jdrelise din cauza bordurilor prea inalte :icon_redface: . Astea au fost platite de mine, nu de asigurator.

Mi-a fost recomandat sa nu mai opresc compresorul de AC pentru ca exista un risc de a se defecta si e mai bine sa fie pornit pentru ca usuca aerul care intra in habitaclu (cred ca asta e motivul pentru care porneste singur cand activez recircularea).

In rest, ma bucur ca am scaune incalzite si per total imi place masina mai mult pe zi ce trece. Deocamdata e super murdara si duce dorul rotilor pe 17".

Modificat de mike.
Link către comentariu
  • 1 month later...

Scaunele incalzite sunt excelente pe vremea asta ca si spalatoarele de faruri.

Uite aici aceeasi culoare, stopuri si motor (la secunda 6 se vede TSI) de aceea rezista asa mult :D. Are potential mare de R-line, eventual jante Mallory de 18".

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Multumesc, @The_Ego.

Sunt sub presiune acum si nu am timp de nimic legat de masina, din pacate. Dar, dupa cum spune imaginea...

210497700bv1.jpg

Modificat de mike.
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!