Jump to content

Golf VI HL -> RLine


mike.

Postare recomandată

Guilty as charged :).

Daca tot dam putin praf jos de aici, o sa notez ca duminica, 05.01, am scos iar masina pentru putina dezmortire. Lantul nu s-a facut auzit nici de data asta :d.

Am ajuns intr-un impas in ceea ce priveste jantele, parca totusi nu as vrea 19", but then again, BBS-urile pe 18" par mici.

Parca imi fac iar cu ochiul Bilbao, mai ales ca oferta s-a diversificat si se gasesc mai usor acum.

De fapt, imi plac si Rotiform, dar vorbim de alta liga deja ^^.

Drumuri bune si liniste in trafic va doresc!

Modificat de mike.
Link către comentariu

Best buy  :icon_thumleft: .

 

Buza face sa para mai mici majoritatea BBS-urilor. Daca o cobori mult nu mai este evident.

Vezi ca sunt niste preturi foarte bune la SR (jantele lor de iarna). Un model care nu are buza este CK si da tare bine pe 18:

dscn0366q.jpg

Sa nu regreti ET-ul si latimea la majoritatea jantelor oem de 51 cu 7.5

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

@Rave: Da

@The_Ego: Multumesc. Dupa CK pe 19" m-am uitat foarte mult :). Asteptam sa treaca sesiunea si sa se apropie primavara si atunci cautam mai serios.

Link către comentariu

Multumesc, George. Am toate anunturile cu Bilbao de pe classfields salvate :). Din pacate, foarte putini raspund la mesaje..

@Bogdan: Nu am vazut modelul pana acum.

@George & Ionut: Ce a postat @Bogdan nu cred ca sunt Lugano. Imi plac foarte mult Lugano, dar au ET 41 si e prea mic.

Link către comentariu

Pe Variant sunt Sagitta, asemanatoare dar Lugano sunt mai frumoase.

ET-ul e ok cu un fender screw mod si B14, cu cat cobori mai mult cu atat cresti si camber-ul, inevitabil, si asta iti aduce jantele fix unde trebuie.

Link către comentariu

Pe fata nu ai cum sa modifici camberul si acolo sunt probleme fiind si mai iesite. Era pe golfmk6.com cineva cu jante de scirocco si 235/35 care atingea la damburi sau cu 2 pers in spate cu suspensia stock. Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Mi-ai luat de sub nas B14-le :D

Sa o stapanesti sanatos!

Rotiform ar fi ceva extraordinar de deosebit, ar fi de Wothersee direct :))

Link către comentariu

post-55088-13899680716523_thumb.jpg

Pentru ca eroare bec placuta inmatriculare ars.

Cred ca va trebui sa ajung la cineva cu experienta sa o monteze.

Arata putin diferit fata de cea de pe CS; daca totul e ok, revin cu feedback.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Doar pt eroarea de led la numar ai luat-o? :P

 

Ce noua e, de abia are 45 de zile.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Vreau pareri, sugestii si argumente pro si contra jantelor de 19".

Altfel spus, vreau sa ma ajutati sa ma hotarasc intre 18" si 19". Acum inclin spre 19", dar B14-le si balon de 225/35 nu suna tocmai incurajator, desi merg 90% din timp pe drumuri europene si autostrada cu asfalt bun, mai trebuie sa circul si intraurban unde sunt si suprafete neplacute.

Mi-ar placea sa-mi faceti recomandari concrete de modele de jante :D.

Multumesc!

Modificat de mike.
Link către comentariu

18 claro pt Golf asta e dimensiunea ideala, 19 arata un pic aiurea plus costurile suplimentare al rotilor si anvelopelor. Si din punct de vedere al performantelor cresterea stabilitatii este marginala si pierzi la demaraj pt ca jantele vor fi mai grele.

Link către comentariu

Concret daca vrei sa iti faci de cap, Vossen 8.5x19 et45 la pret de 1600$ si cu transport ar fi 2000$.

Oricum 18 sunt mai bune, dar reglabila, R-line merge 19 de show.

Si asa daca o cobori 45mm, bara vine la vreo 9cm de sol si maturatorul de pietre la7cm asa ca prea repede nu poti merge.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am avut 19 pe Seat cateva saptamani, acum pot sa spun doar ca nu o sa mai iau niciodata cauciucuri mai mici de 40.

Pe de o parte mi-a trecut de "show" si pun pe primul loc functionalitatea masinii si pe cealalta nu au absolut nici-un aport benefic la nimic in afara de aspect. O sa mergi mai incet cu masina pe orice fel de drum in afara de DN-urile foarte bune. Pana si A1 o sa o simti cam peticita fata de 17".

Pentru aspect, da, merita! Dar trebuie sa treci binisor de -30 ca sa arate wow si nu doar stoc-ish. Adica trebuie sa ajungi pe la limita inferioara a B14-lui, care oricum nu coboara foarte mult.

In ce priveste modelul jantelor... nu lua Vossen. Jantele ieftine(ca tehnologie de fabricatie), turnate, tind sa faca multe figuri(si nu ma refer doar la indreptat, sunt pe net destule jante sparte), mai ales prin gropile noastre. Acum, asta e un lucru la care trebuie sa te astepti cand pui cauciucuri subtiri pe jante foarte mari, pe o suspensie dura si mai iei o groapa, doua, ceea ce e inevitabil pe drumurile noastre. Dar as accepta lucrul asta de la niste replici, nu de la niste jante de 2.000 de euro...

Modificat de Rave
Link către comentariu

Cum spuneam, eu inclin spre 19". La dimensiunea asta m-am hotarat deja la model - exista si pe 18" dar parca nu sunt la fel de frumoase, nu ies detaliile in evidenta la fel.

Si in afara de Bilbao si alte cateva jante OEM, nu prea ma incanta nimic in mod deosebit..poate TD Pro Race 1.2 pentru functionalitate...

Modificat de mike.
Link către comentariu

Atunci asteapta-te ca imediat cum le-ai cumparat, sa pierzi 1.000 de euro. Fara discutii! Atat jantele cat si cauciucurile sunt foarte scumpe pe dimensiunea asta, si la revanzare o sa le dai la pret de 18" sau chiar mai jos, pentru ca mai nimeni nu vrea sa puna 19" pe masina. Si cum ET-ul, sau poate chiar si modelul, nu e prietenos pentru alte masini care poate s-ar preta la 19" (Tiguan, Passat, A4 ) nu prea gasesti cumparator la alte modele, asa ca ramai cu ele si pierzi bani pana gasesti pe altcineva cu Golf/Octavia/Leon sa le cumpere.

 

Sfat prietenos, sunt niste replici de LM-uri la vanzare, ieftin, pe forum. Ia-le, daca nu au cauciucuri ia niste sh-uri care sa te tina o luna - doua, vezi cum arata si cum merg 19, cum te intelegi cu ele, si abia apoi fa o investitie de vreo 1.500-2.500 de euro in jante si cauciucuri!

Link către comentariu

Strici masina cu TD-uri.

Anvelopele la 19 nu sunt 235/35?

Inafara de iarna, banuiesc ca masina e daily drive si destul prin oras.

Iti dau setul meu de vara cu anvelope xl sa vezi cum se simte.

Oricum eu la 18 si peste recomand anvelope cu peretele ranforsat.

Link către comentariu

daca pun 235 pe 8,5J si ET 45 cred ca nici fender screw mod nu ma ajuta si ajung sa roluiesc aripile.

peretele ranforsat ma gandesc ca ar transfera mai multe socuri in janta si articulatii, gresesc?

Link către comentariu

E mai dur e adevarat, insa te salveaza de galme si chiar sfasieri.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ai pus xenon pe ea?Ca la inceputul topicului il aveai ca fiind unul din principalele minusuri ...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!