Jump to content

Golf VI HL -> RLine


mike.

Postare recomandată

Am tot amanat sa pornesc topicul din lipsa de poze. Nu, nici acum nu am poze blah_.gif, dar vor veni pe parcurs, promit.

Sa-l prezentam pe-asta micu', Golf mkVi HighLine cu urmatoarele plusuri:
 

  • UnitedGrey
  • trapa
  • stopuri LED
  • Premium BC
  • RCD 510
  • Pachet Lumini&Vizibilitate 2 (senzor ploaie/lumina, lumini la picioarele ocupantilor locurilor din fata, becuri sub oglinzi pentru a lumina accesul in / din masina, oglinda interioara helionmata)
  • Pachet Iarna (scaune incalzite, spalatoare faruri, duze stropitoare parbriz incalzite, senzor lichid de spalare)
  • Rear Camera
  • Orlando Rims 225/R17 & PrivacyGlass & senzor presiune roti & suspensii sport

si urmatoarele minusuri sad3.gif

  • faruri cu descarcare in Xenon
  • RNS 510

Da, eram constient de minusuri si cand am configurat masina, dar pretul devenea prea mare pentru un Golf; in plus, am incercat sa cuprind toate dotarile ce nu se puteau pune ulterior sau se puteau pune cu prea mult efort.

Printre primele idei ar fi:


  • Sticker vwForum dimensionat pentru a incapea intre firele de la incalzire luneta
  • Folie pe stopuri - decenta, cat sa fie Smoked, nu TYUNYNG$ blink.gif
  • Bineinteles, roti de iarna (va cer parerea in legatura cu Dunlop Winter Sport 3D la 205/R16 si sunt deschis la recomandari)
  • Evacuarea efectiv cerseste niste tips-uri cromate, dar la ce preturi se vehiculeaza pe internet, mai asteptam

pe termen lung, ma gandesc la

  • RNS 510
  • Xenon OEM
  • Pedalier GTI
  • Bara fata GTi/GTD cu grila actuala
  • poate folie pe geamuri daca chiar simte nevoia
  • probabil multe altele

Am ridicat masina pe 01.06 si are acum ~4400 km. Driver.gif

Bonus - teaser.

dsc04510o.jpg

dsc04513wd.jpg

Modificat de Bwwlan
Link către comentariu

Masina arata superb si e configurata excelent. Intr-adevar xenon-ul era un mare plus, RNS-ul nu neaparat :) Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea cat mai multi km de acum incolo, fara incidente!!

Link către comentariu

Finally, o prezintiicon_thumright.gif. Sa o alegi cu placere zeci de mii de km fara probleme de vreun felDriver.gif. Ai tot ce trebuie atat pentru vara - trapa- cat si pt iarna -scaune incalzite-. Stopurile LED arata foarte bine si pe cherry red. Chiar par mai agresive ca cele de R cand sunt stinsecool.gif

Dotari de exceptie si nu-ti fa griji pentru RNS. Il poti lua la un pret decent dupa.

Legat de xenon, retrofit original te cam rupe la bani, adica dai 1000de euro doar pentru faruri cu tot cu becuri, balast. Sa ii pui si autoleveling deja devine sick.gif. Eu unul am renuntat la idee.

O curiozitate am, de ce iti place trapa asa mult?smile.gif. De banii de trapa + ceva in plus puteai sa iti iei xenon.

Ai facut ceva km in 3 luni, cu siguranta nu te-a dezamagit motorulwink.gif.

Vezi ca pt bara fata trebuie sa schimbi si vasul ce tine apa de spalat parbrizul. Uite-te la o bara de R-lineicon_thumright.gif

Sa ii mai faci poze, le merita !

Modificat de George Mihail
Link către comentariu

Multumesc la fel @George si @Calin!

Trapa a fost un must-have, pur si simplu am vrut-o si are un mare efect de wow, atat pentru pasageri cat si pentru mine cand ma urc din alta masina inapoi in a mea. Pe ploaie e o experienta placuta, astept sa ninga . :rolleyes:

Da, puteam plati instalatia cu Xenon de banii de trapa si inca putin dar dupa cum am spus, am bifat (si) optiuni ce nu se pot adauga ulterior. Imi vine greu sa cred ca ma puneam cu drujba :RO flag: pe plafon ca sa ii pun trapa dupa ce o luam. Glumesc, desigur; probabil se poate monta trapa, dar imi inchipui ca e o prea mare bataie de cap.

Cat despre costul retrofit-ului pentru faruri, am citit si eu niste numere prea lungi, insa arata demential si, cred, lumineaza mai bine.

Da, am facut atatia kilometri pentru ca sunt in situatia in care esti si tu in spatele volanului, numai ca la mine e si entuziasmul varstei (fragede) si pasiunea nemarginita pentru masini, tehnologie si tot ce poseda un motor termic. :wub:

Modificat de mike.
Link către comentariu

We are on the same page, eu chiar nu am mai putut astepta 3 luni sa dau comanda si sa o fac dupa cum vroiam eu. Am luat ce era deja in vama si a venit intr-o sapt. In septembrie mi-am luat carnetul, in noiembrie si masinuta.

Xenon-ul face o diferenta uriasa, as zice ca face din noapte zi, mai ales ca e bi-xenon. Mie imi placeau mai mult farurile fara LED-uri, nu imi place design-ul pe care a mers VW.Pe Audi in schimb e alta povesteicon_thumright.gif.

Tips-uri gasesti cam la 370ron originale si au impact major asupra posteriorului. smile.gif

O sa te ia boala cu modificarile incet incet. Eleron, praguri, dar nu-ti mai zic, enjoy it asa cum e, pt ca superba!biggrin.gif

Modificat de George Mihail
Link către comentariu

Sper sa se ierte OffTopicul :rolleyes:.

@George: Eu am luat dovada pe 1 iunie si am mers sa ridic masina. Imi facusem calculele cu muuult timp in urma astfel incat sa ajunga in apropierea perioadei in care o sa am permisul in mana :Driver:.

Vreau totul OEM pe masina, dar asta nu inseamna ca nu as vrea sa o schimb putin. Putin. :lol:

Bara fata GTi, Tips-uri, schimbator, pedalier, etc etc etc :blah_: .

Modificat de mike.
Link către comentariu

Deci masina arata excelent, culoarea, stopurile sunt bestiale ca sa nu mai zic de trapa :rolleyes:

Km multi fara incidente.

P.S:Asa spun toti la inceput ca modific putin iar apoi devine boala grea. :icon_cool:

Link către comentariu

Arata demential masinuta si stai linistit ca si eu as fi pus trapa in loc de xenon. :))) In alta ordine de idei, sa o stapanesti sanatos, fara incidente si km fara limite! Si mai pune poze cu ea. :D

Link către comentariu

KM cat mai multi fara incidente,sa fiti fericiti impreuna,she\s a beauty :)

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Multumesc tuturor :rolleyes: !

Poze recente vor veni in curand, dezvaluind si parti mai putin fericite :lol:. Detalii la momentul potrivit :blah_:.

Stiu ca se fac(eau) intalniri in Craiova - primiti si incepatori :Driver: ?

Link către comentariu

Am promis poze, dar nu avem si cu defectele.

Din moment ce nu m-am tinut de cuvant, o sa explic pataniile si o sa le arat ulterior.

1. Am avut in masina odorizant CWS Frutto si daca stiti cum arata, o sa intelegeti usor. Sugativa aia s-a saturat si a inceput sa picure odorizant, care topeste plasticul. Il aveam in cupholder, tinut in loc de desfacatorul de sticle si cand am observat ca picura am pus, preventiv si temporar, un servetel sub el. MARE greseala :( . A trecut prin servetel, a topit plasticul de pe lateralul cupholderului si s-a impregnat servetelul in plastic. Noroc ca l-am gasit ca piesa de schimb.

2. Parcare laterala pe stanga UK Style. Incepator :Driver: . Atent sa nu zgarii janta stanga fata, am lasat masina sa curga (era putin panta) si s-a oprit in masina din spate. Am reusit sa jdrelesc bara spate - s-a luat vopseaua pana la plastic - pe ~ 2 cm. Am avut noroc ca am dat cu partea proeminenta in numarul celui din spate.

LE: Mai exact --> auuu.th.jpg

Deocamdata atat ca experiente neplacute.

---------------------------------------------------------------

img1020q.th.jpg

img1019u.th.jpg

img1027i.th.jpg

img1030o.th.jpg

img1034t.th.jpg

img1051sn.th.jpg

Ceva ce am uitat sa precizez:

img1046au.th.jpg

Cam atat pentru moment. Cand o sa fac curat la interior, pun cateva si de acolo :rolleyes:

P.S: Maine realimentez :lol:.

05092011030.th.jpg

Modificat de mike.
Link către comentariu

Imi pare rau sa aud de patanii d'asteasad3.gif. Ma bucur ca totusi nu este ceva gravsmile.gif. De abia se observa pe bara ceva, oricum nu ai intrat cu viteza sau ceva sa creeze pagube. Daca doamne fereste era mai rau , o schimbai cu o bara+spoiler de GTD, pe principiul tot raul spre bine.wink.gif

offtopic.gifRear view mi se pare goldenrolleyes.gif, la inceput cel putin o foloseam la absolut tot ce insemna parcare cu spatele, acum folosesc ca pe senzori, doar ca sa vad distanta,

Back on topic: coolpics.gifarata de exceptie masinuta din toate unghiurile. Observ ca ai optat pt neinscriptionare cilindree, arata mai clean asa.

Acum chiar devin gelos pe Dynaudio-ul pe care il aitongue.gif. Ca fidelitate a sunetului e mult peste dotarea standard.biggrin.gif

Link către comentariu

Mersi, George!

Dynaudio a fost tot ceva ce voiam neaparat, pentru ca imi displacea ideea de a investi in sunet AM. :rolleyes:

Intr-adevar, RearView face fiecare cent - apropo de asta, ma mir ca e asa ieftin comparativ cu senzorii de parcare spre exemplu.

Primul gand pe care l-am avut cand am simtit masina ca se opreste in cea din spate, a fost ca voi schimba bara cu ceva mai frumos :lol:. Naughty me :screwy:

LE: In poza cu bordul am consum instant 0.7 si aveam aerul la temperatura de afara + 1 grad parca. Totusi, in general nici cu AC OFF nu vad sub 0.8, chiar daca motorul e cald. Cu AC ON sta intre 0.9 si 1.5, depinde de diferenta de temperatura ceruta.

A mai observat cineva un zgomot destul de ciudat facut de compresorul de ac (?) cand e pornit? Daca il opresc, se aude doar motorul, daca il pornesc parca nu functioneaza ceva ok. :blink:

Modificat de mike.
Link către comentariu

Eu am 0.6 instant, uneori si 0.5 fara AC, iar cu 1-1,2 (nu am bagat niciodata AC la maxim). Ce stiu eu, de pe vechiurile climatronice este ca temperatura economica e de 22, fie iarna fie vara. I might be wrong, dar asa imi aduc aminte. smile.gif

E normal sa se auda compresorul de ac mai tare sau tu te referi ca scoate un zgomot straniu? Cand nu e ac pornit si masina e la relanti nici nu iti dai seama ca e pornitalaugh.gif.

Pe mine ma bagase in boala in primele saptamani sunetul pe care il are motorul in primele cateva minute de la pornire, suna a dieselblink.gif, nu e deranjant totusi. Ce mai fac uneori cu masina de abia pornita si la relanti este sa apas usor acceleratia si se aude zgomotul turbinei, discret dar se auderolleyes.gif

Link către comentariu

Cred ca se refera la zgomotul pe care il am si eu cand pornesc AC-ul, si pentru care am tot fost pe la Porsche cu ea.Compresorul este destul de zgomotos (mai ales in trepte inferioare de ventilatie si in special dupa ce a functionat la viteza mare si apoi reduci puterea ventilatiei).Este asa?

Apoi, suplimentar, la mine se mai aude uneori si cand pornesc sau opresc AC-ul, pentru cateva secunde, un fasait (se aude efectiv o miscare a freonului pe acolo destul de tare...)

Problema la mine a fost ca m-am trezit ca nu mai baga aer rece la un moment dat, in plina vara, dupa nici 9 luni de cand am masina si s-a constatat o lipsa de freon (desi in urma testului s-a constatat ca nu exista pierderi...wtf?! , cei de la service sustinand ca de aici aparusera si zgomotele).S-a completat freonul, cateva zile a fost ok, insa acum au reaparut problemele, atat fasaitul de la pornire/oprire AC cat si zgomotul compresorului (se aude ca un motoras mai uzat asa...).Atata timp cat nu o sa raman iarasi fara freon...il las asa, daca nu...o sa revin iar la service..

Scuze pentru off-topic, insa sunt curios daca te referi la aceeasi problema...

Cat despre masinuta..ai facut o alegere excelenta atat in privinta variantei cat si a optionalelor, sa o stapanesti sanatos ! Din pacate, bugetul meu nu mi-a permis sa aleg tot ceea ce as fi vrut..

Link către comentariu

Nu cred ca suntem OffTopic, discutam despre masina mea. Asta ca disclaimer pentru moderatori.

Nu stiu daca sa il descriu ca pe un fasait, cert e ca daca opresc muzica si ascult atent se aude ceva si mie nu-mi suna OK. Daca opresc A/C totul e normal, dar imediat cum il pornesc se aude iar. Mi s-a intamplat ca dupa ~20 secunde de acceleratie in gol sa dispara sunetul. Asta pana la repetarea manevrei A/C Off -> A/C On cand iar a inceput.

Tot la capitolul zgomote, am reusit de putine ori sa bag in marsarier fara sa caraie. In trafic nu am timp sa opresc complet masina, sa misc levierul inceeeet spre R, etc. Ca sa nu mai zic de trecerea din tr. 2 in tr. 1.

Am un prieten in oras cu o masina foarte asemanatoare cu a mea si cand o sa am ocazia, o sa verific daca se aude si la el compresorul asa.

@ George: Rar am vazut 0.6 (la valoarea asta sta cealalta VAG din familie - 1.9 TDi / 105cp), in rest si mie imi oscileaza in general intre 1.0 si 1.2.

@ Nevermind: Multumesc la fel! Optionalele le putem adauga ulterior, usor usor sa o aducem fiecare unde am vrut-o de la inceput. Asa cum am spus, si eu as mai fi vrut cate ceva :rolleyes: . Nu am mers la service sa asculte cum face AC-ul, pentru ca sunt patit ca atunci cand ajung la ei masina sa se comporte impecabil.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Minunat arata masina. Si eu am avut o mica surpriza ieri sa gasesc bara spate fara vopsea pe ea pe o lungime de vreo 3cm cam 1mm latime. :( Dar asta e, merge masina si cu bara asa :D

Multi km fara probleme si cati mai multi km cu cati mai putini litri de benzina.

Legat de consum la 1.9TDi 105cp fara clima pornita la mine sta intre 0,5 si 0,7 iar cu clima pornita intre 0,7 si 0,9 functie de cat de mare e diferenta de temperatura. :)

Link către comentariu

Revin cu o intrebare referitoare la AC-ul tau.Spune-mi daca zgomotul respectiv creste in intensitate cand turezi motorul la relanti (adica tinde sa fie similar modului de accelerare sau ramane constant cand apesi acceleratia).Si la mine se aude tot cand apas butonul de AC..

Link către comentariu

off topic: Ma cam speriasem de zgomotul pe care il aveti voisad3.gif, la acelasi motor, acelasi model si am ascultat cu atentie azi sa vad daca face in vreun fel la pornire/oprire. Raspunsul e nusmile.gif.

On topic: Mie imi plac foarte mult stopurile tale, vin bine cu griul biggrin.gif siicon_thumright.gif pt avatar

Modificat de George Mihail
Link către comentariu

Am verificat de mai multe ori, sunetul (bataia) prezenta cand pornesc compresorul de AC nu se intensifica atunci cand accelerez, dimpotriva - dispare. Dat fiind faptul ca la relanti daca pornesc AC, se cunoaste o vibratie, tind sa cred ca e din cauza cilindreei mici, atat zgomotul cat si vibratia.

Multumesc @George. Si mie imi place foarte mult cum arata stopurile tale smoked cu culoarea masinii. Probabil acesetea sunt combinatiile cele mai reusite.

Incerc sa imi imaginez cum ar arata masina cu interiorul farurilor vopsit negru. Pareri? Pe net nu am gasit faruri OEM cu interior negru, decat niste chestii AM care nu arata bine deloc, dupa parerea mea.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!