Jump to content

carburatoare pe 1.8 16v PL


beast_iosif
 Share

Postare recomandată

Salutare

Imi tot alearga o idee prin minte si anume sa pun carburatoare pe 1.8-u meu

Are cineva ideee ce carburatoare pot folosi? si daca aveti sfaturi va rog sa le impartasiti

Nu m-am hotarata dar as vrea sa stiu ce e de luat in calcul la o asemenea modificare ce trebuie sa schimb la masina, ce pompa imi trebuie in rezervor, care va fi consumul, cat de greu sunt de reglat si daca RAR-ul ma va lua la suturi daca ma duc cu asa ceva la itp

Modificat de beast_iosif
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carburatoare ideale ar fi dellorto de 40, pompa o sa iti trebuiasca una electrica pt carburi si itp dc sa faci la rar? oricum nu o sa iti iasa la gaze pe carburator ca pe injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carburi orizontale de minim 40 si daca te dau banii afara din casa pui de 45 - dellhoitu' :) weber, solex

alta varianta ar fi cu carburi individuale de motocicleta si aici ai mai multe variante (alea de fzr is cele mai uzitate).

O sa trebuiasca sa faci galerie de admisie (sau cumperi de la firma specializata ca oricum nu poti face la meserias asa de bine cum o fac aia care stiu cu ce se haleste afacerea asta), modificat sa mearga cablul de acceleratie (asta e inventie simpla si iti trebuie o conserva de pateu - goala desigur :) ), ceva jiglere si venturi ca sa le schimbi pana pici pe jetarea corecta (aci e baiu mare) si pompa - recomand ceva pompa mecanica sau de presiune mica - carburile merg pe debit si nu presiune. Nu stiu la altele, dar la vecinii opelisti pompele care se folosesc pentue carburi de genul asta au undeva la 0.25bari si sper sa nu gresesc prea mult.

Gasesti pe multe forumuri info legate de chestia asta.

Aaa, sa nu uit - musai "trompetzele" la carburi ca sa "ademeneasca" mai bine aerul inauntru.

Sunet misto, ceva cai in plus, consum mai mare (nu ai ce face, aia e) - asta daca pici pe reglajul (jetarea) corecta. Carburile astea nu stiu sa aiba corector altimetric sau cum dreaq ii mai zice asa ca daca urci la munte o sa mearga altfel motorul :) mai bine, mai rau ..... de cele mai multe ori mai rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau mergi pe un stand alone si niste ITB-uri de motocicleta :) si consumul nu va mai fi asa mare in zonele de cruise :P

acelasi sunet agresiv, cai putere in plus si multa rezolutie la modificari :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

f corect ce zice Izo, f corect.

Investitia e cam pe acolo la urma urmei (poate oleak mai mare dar merita) - reglajul la un stand alone e mai simplu decat la carburi duble. Mia ales daca se face fara sonda sau mai stiu eu ce .....numai ca la carburi se mai pricepe lumea cat de cat. La stand "aloane" sau megaspritzuri mai putin (la spritzuri simmple sigur se baga multi - la alea mega insa mai putini :) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

f corect ce zice Izo, f corect.

Investitia e cam pe acolo la urma urmei (poate oleak mai mare dar merita) - reglajul la un stand alone e mai simplu decat la carburi duble. Mia ales daca se face fara sonda sau mai stiu eu ce .....numai ca la carburi se mai pricepe lumea cat de cat. La stand "aloane" sau megaspritzuri mai putin (la spritzuri simmple sigur se baga multi - la alea mega insa mai putini :) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ce draq sunt alea megaspritzuri :eek: ca suna tare interesant

si daca e sa pun stand alone ce modele trebuie sa caut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) nu le mai pociti bre ca bagati in ceata omul

Megasquirt

Se poate face si cu piese "de acasa" (Ro) se poate si comanda....se poate folosi si alt tip de standalone mai simplult/ieftin pt aplicatia de ITB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci cypor pt link . cam multa elecronica pentru capu meu .

am inteles care e faza cu megasquirt-ul si avand in vedere ca am o mare problema cu firaraiele ( adica nu le sufar ) cred ca tot la carburatoare raman.

am vorbit cu un prieten sa imi faca rost de carburaatoare de afara si dupa ce le am si in functie de ce gaseste vreau sa imi adun toate cele si sa fac motorul cap coada din primavara.

Acu vine alta intrebare :

Avand in vedere ca masinuta mea o vreau sa fie daily driver ce carburatoare sa il rog pe om sa imi caute pentru un consum cat mai decent .

SI aici ma intereseaza ce producator sau ce model a mai folosit lumea si stie ca da rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!