Jump to content

Rugina aripi Golf 4


airbase
 Share

Postare recomandată

:))  pragul vine cu tot cu rama de la usi si pana sus la plafon.

Pretul ultima data cand am verificat era 2800-3500ron. Asa ca sa o lasam mai moale cu preturile astea pe golf 4. Masinile astea nu mai valoreaza asa mult sa justifici investitia a 1000-2000euro in ele.

Pe golf 5 am cumparat aripa aftermarket poloneza, a fost vopsita la cineva in Buc, are 4 ani si nu are nici un pic de rugina, asa ca sa lasam povestile de bau bau. Pragul l-am schimbat cu unul aftermarket in 2014, a costat mult lucrarea pt ca s-a lucrat cu tinichigiu si apoi cu alt vopsitor. S-a aplicat ceara in el, teroson pe exterior, a iesit ca din fabrica. Nici o problema din 2014 pana in 2019, zero rugina.

Aripa poloneza, la 4 ani dupa vopsire.

IMG_20170319_094638.jpg

IMG_20170318_124225.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comanzi aripa de 105 lei Klokkerholm si iti vine chinezarie Simyi (Shanghai Simyi Auto Parts Industry Co.,Ltd.). Nasol. macar pragul Klokkerholm are eticheta Klokkerholm pe el. Sper sa se imbine macar.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
On 8/6/2019 at 1:32 PM, GABIVVX said:

Stii cum arata un prag nou original la golf 4 si cat costa ?

Ce vorba e asta sa ia prag din dezmembrari cand poate lua unul af care pica destul de bine.Ce draq carpeala lasinata este asta sa iei un prag sh ?

Habar nu am cat costa, piese de carosierie nu pun aftermarket. Nu stiu ce sa aiba prag sh...are ceva? ca si cum ai lua o masina sh, doar ca te rezumi doar la prag :D

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Nenciu Victor

Salut, la mine la Bora de la cricul pus de nea caisa in timp a rezultat o gaurica de toata frumusetea :)) Bine si anii isi spun cuvantul ... Am curatat cat am putut zona, inclusiv la contra aripa dupa care am luat din Dedeman, Teroson Gri si am aplicat peste ... Si ca sa acopar gaura sa nu intre mizerie pana o repar, am acoperit cu folie de antifon pentru difuzoare auto, pe exterior. 

Vopsitorul mi-a spus ca ar trebui schimbat jumatate de prag sau chiar tot, depinde pana unde este rugina. Rugina din ce am inteles de la el, vine din interior ... Sub prag sunt niste dopuri care nu lasa apa sa intre in prag, dar cum noi avem 4 anotimpuri, de la inghet dezghet se face condens si rugineste din interior, mai ales daca nu a fost tratat bine pe interior ... Acum au trecut si aproape 20 de ani ... Un prag bun din material bun de la ce firma as putea cumpara, nu cred ca la dezmembrari ar taia chiar daca e mai ok OEM dar cine stie cum o fi la interior :-? Am inteles de la vopsitor ca se face din nou intaritura pentru cric daca cea dupa masina nu se mai poate salva ... Sau sa cumpar niste profile din otel sau fier si sa refaca acea zona ? Ma gandesc ca este sub masina si nu se vede, pe exterior din lateralul masinii nu are pic de rugina .... Bineinteles curatat si pragul pe interior, dar cu ceara sau teroson si dupa ceara ... 

Intreba cineva cum se baga ceara in praguri ... pe la acele dopuri dar mare grija ca dupa atatia ani s-au copt ... daca le scoateti intregi dupa ce ati dat ceara in prag puneti dopul la loc si sigilati cu teroson pe deasupra :) 

Va multumesc si astept parerile voastre :)

2.jpg

1.jpg

Modificat de Nenciu Victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna ziua ! Am o problema cu masina  Vw Bora, la praguri si aripi față  am 10 cm rugină, ideea îi  că  tinichigii vor  sa schimb aripile si pragurile. Ce solutii mai știți  voi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Rugina aripi Golf 4

Cea mai bună soluţie este să le schimbi. Chiar dacă remediezi local nu o să ţină prea mult şi în timp te costă mai mult. Chiar dacă elementul este ruginit numai pe o parte fii sigur că este şi pe partea cealaltă (unde de obicei nu prea aia acces să remediezi cum este la prag) şi o să reapară şi în alte părţi. Plus că remedierea locală se va vedea dacă nu vopseşti tot elementul. Dacă schimbi elementele tratează-le pe spate cu ceară pentru cavităţi (găseşti la spray la magazinele de piese) şi nu o să mai ai treabă. Ca să ieşi mai ieftin vezi dacă găseşti în dezmembrări aripi la culoarea maşinii neatinse de rugină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flavian GSM

Reinviu topicul, apropo de aripi ca tot sunt o groaza de variante, cine a mai avut de-a face cu astea imi puteti spune care este diferenta intre cele vandute noi pe OLX la preturi marisoare 400-550 lei, site-ul AutoSEMA care vinde la pret aproape in jumate si cele din dezmembrari? Or fi mai slab calitative, subtiri ori nu se potrivesc? Acum sunt intr-o bucla incercand sa caut niste aripi ca cele de pe masina au ruginit si variantele astea m-au bagat in ceata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele de pe OLX sunt aripi AM vopsite in diferite coduri de culoare caracteristice Golf-ului 4. Calitatea tablei celor AM e discutabila, e posibil sa nu se aseze la fel de bine pe masina, sa fie diferenta la luft-uri, dar pregatite bine inainte de a le vopsi(atat fata exterioara, cat si cea interioara) ar trebui sa tina. Cele din dezmembrari, daca sunt OE au alta calitate a tablei, dar e destul de dificil sa mai gasesti aripi originale in stare buna avand in vedere varsta masinilor astea. Ca idee, pe cele originale o sa gasesti sigla VW pe zona unde vine fixata sina de care se prinde bara. Asta ca sa nu iti iei teapa cu aripi din dezmembrari AM vandute ca originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221
30 minutes ago, Alex265 said:

Calitatea tablei celor AM e discutabila, e posibil sa nu se aseze la fel de bine pe masina

garantat nu se aseaza bine pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90% din aripi sunt facute in Taiwan.
Mai ai restul de marci care sunt doar ambalatori cu denumiri ''germane'' dar aripile sunt tot Taiwan.(PRASCO, VAN WEZEL, ORAN, PLATINUM PLUS, etc)
Din punctul meu de vedere KLOKKERHOLM este cea mai buna solutie pe elemente de caroserie aftermerket.
Pragul se ciufuleste in partea anterioara si se poate repara daca restul nu este afectat foarte rau.

WhatsApp Image 2024-06-06 at 08.29.57.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!