Jump to content

Golf 3 2000 16V


highlife_xl
 Share

Postare recomandată

sunt in tratative sa imi cumpar un golf 3 motor 2000 16V GTI in 2 usi... as vrea sa stiu si eu de ce trebuie sa tin cont la cumparare, cam ce probleme au acest tip de motoare sau la ce sa fiu atent..Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt in tratative sa imi cumpar un golf 3 motor 2000 16V GTI in 2 usi... as vrea sa stiu si eu de ce trebuie sa tin cont la cumparare, cam ce probleme au acest tip de motoare sau la ce sa fiu atent..Multumesc

<{POST_SNAPBACK}>

de ce-ar trebui sa tii cont la cumparare? .... sa-l cunosti pe cel care-o vinde! :D

de obicei, cele mai multe probleme sunt la motor.

de ex. am un prieten care are un golf 3 de vreo 2-3 ani si nu-i da de cap la aprindere.. intrerupe, balbaie... nu stie ce sa-i mai faca!

da hai sa nu te sperii :D , poate e un caz izolat. cel mai bine e sa-ti iei un mecanic cu tine - el stie cel mai bine; sau, sa te duci cu masina la un service..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe vanzator nu il cunosc, mecanici nu prea cunosc asa ca de aia am cerut si eu sfaturi aici..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe vanzator nu il cunosc, mecanici nu prea cunosc asa ca de aia am cerut si eu sfaturi aici..

<{POST_SNAPBACK}>

atunci il iei pe proprietar si va duceti la un service si-l rogi pe unu de acolo sa se uite la ea. probabil k daca ti-ar spune cineva sa nu aiba aia, sa nu faca asa... nu e chiar "usor" pt tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, 2000 16v-ele face nazuri la aprindere cateodata si e greu de gasit buba

dar daca il duci la un electrician bun, nu se poate sa nu ti-o faca, nu e chiar asa

de complicata.

cauta zgomote ciudate in compartimentul motor (mai mult ca sigur ii bat tachetii etc) daca poti fa un test de compresie, altfel uita-te sa porneasca bine la rece si la cald, sa mearga rotund si sa se tureze ca nebunul pana in 6500 ture... sa nu scoata fum albastru, etc.

de tras trebuie sa traga foarte bine motorul, nu-ti fie frica sa-l turezi, dupa 4000 incepe distractia la motorul asta.

fa niste poze si la compartimentul motor :D

si citeste si tu 16V FAQ de pe vwvortex

http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=35

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si o poza cu motorul..merci de informatii ca eu chiar nu stiam nimic despre el.

am inteles ca la targ la vitan se fac teste specializate pentru masini second-hand si acolo iti pot spune ei cam tot ce au.dar e bine ca sa stiu si eu la ce sa fiu atent. sper sa nu fie probleme cu aprinderea,dar in caz ca ar fi, cunosc un electrician FFF bun de la mine din Pitesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mult prea probabil sa fie in 8V ...si mie m-i s-a parut cam ciudat adica arata cam uratel motorul...ma gandeam ca poate nu mai avea capacul acela la motor... motoarele in 8V sunt mai fiabile?si ele au problema cu aprinderea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mult prea probabil sa fie in 8V ...si mie m-i s-a parut cam ciudat adica arata cam uratel motorul...ma gandeam ca poate nu mai avea capacul acela la motor... motoarele in 8V sunt mai fiabile?si ele au problema cu aprinderea?

<{POST_SNAPBACK}>

habar n-am... eu am 1.8 8v deocamdata si aprinderea e banala, merge brici..

1.8 8v teoretic sunt mai simple si mai solide, dar la motoare de varsta asta...

n-ai ce concluzii sa tragi.

capacul acela e galeria de admisie pe care scrie VW DOHC 16v, plus chiulasa mai lata si capacul chiuloasei in plan orizontal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu am 2.0 8v pe ibiza si ce sa zic .... motorul din cat am citit eu despre el e ok (adica mai elastic decat 16v) probleme in schimb la partea electronica si la reglaje ... nu am reusit sa l fac sa mearga asa cum vreau eu (poate sunt prea pretentios pt un motor de 12 ani si 160.000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 2.0 8v pe ibiza si ce sa zic .... motorul din cat am citit eu despre el e ok (adica mai elastic decat 16v) probleme in schimb la partea electronica si la reglaje ... nu am reusit sa l fac sa mearga asa cum vreau eu (poate sunt prea pretentios pt un motor de 12 ani si 160.000 km)

elastic ? pana in 4500 ture, 8V are un mic avantaj, dupa aia... la revedere...

16v_vs_8v.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
am si o poza cu motorul..merci de informatii ca eu chiar nu stiam nimic despre el.

am inteles ca la targ la vitan se fac teste specializate pentru masini second-hand si acolo iti pot spune ei cam tot ce au.dar e bine ca sa stiu si eu la ce sa fiu atent. sper sa nu fie probleme cu aprinderea,dar in caz ca ar fi, cunosc un electrician FFF bun de la mine din Pitesti.

:stupid: Dupa poza pe care o ai eu as spune ca e un motor ADY de 2000 exact ca al meu. Daca nu ai cuparat-o pina acum poate nici nu te mai intereseaza dar...Eu pina acum nu am avut nici o problema majora cu el si nici cu masina. Daca mai vorbesti cu vinazatorul vezi ce indicativ de motor are. Daca e ADY benzina si ai cutie manuala poate iti mai scade ceva din consum dar la mine consuma cam mult ca am cutie automata. In rest numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!