Jump to content

Bora V6 4Motion


borav64motion

Postare recomandată

Unge bine cu vaselina cand pui distantieri, si eu am patit alfel, era sa nu-l mai scot! Sunt unele distantiere care prea fixe pe butuc si cand e de scos nu prea poti sa le mai dai jos!

Link către comentariu
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • borav64motion

    24

  • Muraru Dan

    6

  • Deadly

    3

  • Muale

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

folositi o vaselina cu cupru, sa reziste la temperatura.

una normala curge (poate ajunge si pe placute) 

Link către comentariu

Si curatati butucele inainte de montaj, sigur sunt pline de rugine, de aceea si intra greu distantierul :)

Link către comentariu
borav64motion

Am probat separatoarele si intra fara probleme.Numai ca trebuie sa fac rost de prezoane mai lungi acum.Si asta nu cred ca o sa fie usor.Saptamina asta investighez.

Muale,eu intentionam sa pun si lampile rosii,insa nu incap in usile spate(cel putin la Bora).

Link către comentariu
vali_devill

Ce et ai la jante,si cat le scoti in afara cu distantierele astea?sa ai parte de masina,are un motor de vis!

Brgds

Link către comentariu
borav64motion

Separatorii sint de 20mm,deci cu atit o sa iasa janta in afara.Multumesc de urare!

Link către comentariu
borav64motion

Nu gasesc deloc prezoane lungi......

Link către comentariu
  • 8 months later...

Citeva poze mai noi, dupa un nou drum de 1600km. Pentru cei care le pare greu de crezut consumul...post-93744-0-72946900-1393020990_thumb.jpost-93744-0-71305600-1393021001_thumb.jpost-93744-0-76507000-1393021014_thumb.jpost-93744-0-49178800-1393021027_thumb.jpost-93744-0-57816100-1393021040_thumb.j

Link către comentariu

E super consumul :)

Eu am scos un consum asemanator cu un vw Passat b5.5 ,motor 1.6 i ,pe un drum mult mai scurt si cu 2 persoane in masina, intr-adevar passat-ul e mai greu ,dar si diferenta de 1200 cmc nu se reflecta in plus la consum.

Pacat ca in Ro nu prea ai cum sa intretii o astfel de masina din cauza asigurarilor/timbru medium/impozit . Acolo ce taxe ai la ea ?

Mai vrei sa faci upgrade la R32 ,stiu ca ai spus ca iti doresti pe topicul unui coleg :) gasesti asa ceva pe acolo la preturi rezonabile ? In Germania ajung undeva pe la 8500 e ,iar un 2.8 4 motion undeva pe la 5000 e. Consumul / pretul carburantului ii cam face pe proprietari sa renunte la ele,din pacate.

Link către comentariu

Pai consumul nu mi se pare asa mare pentru 2.8 ...ca al meu consuma atata, si e 2.0..

Link către comentariu

Super consumul pt motor.

Insa conteaza f mult liniaritatea mersului.

Si cu al meu azd daca merg frumos, fara bruscaris i accelerari aiurea scot fara pbme 5.5. Daca in schimb prind ceva ambuteiaje si deja treb sa ma joc mai mult cu acceleratia, nu neaparat viteza mai mare, deja pun 1-1.5 L in plus.

 

Ai mai gasit prezoane pana la urma?

Link către comentariu

De asta spun, in afara ( scrie el ca e din Braila insa locuieste in Spania ) se circula mult mai constant si de aici si consumuri mai bune fata de drumurile noastre marea lor in 2 benzi.

Eu ce am observat si imi cer scuze de oftopic, daca ma pune naiba sa fac o depasire in forta, asta insemnand talpa nu gluma, chiar si daca am parcusri pana atunci peste 100 km, in nici un km mers in forta imi creste consumul mediu cu 0.2 L. Ei, daca apoi merg iarasi calm, abia daca ajung inapoi de unde am plecat si asta dupa iarasi aproape 100 km.

Experimentat pe acelasi traseu de multe ori fiecare regim.

De asta spun, penalizarile date de mersul haotic in special depasirile ridica consumul mai mult decat va imaginati.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
borav64motion

Aici (Spania)  impozitul este 175€ pe an, iar asigurarea este 250€ pe an (are responsabilitate civila, asistenta 24h in toata Europa, geamuri, si nu mai stiu ce..).

Sint taxe mult mai mici fata de Romania.

Spuneam ca R32 ar fi urmatorul pas, in sensul ca vreau sa o vand pe asta si sa cumpar un R32. Nu ma gindeam la modificari la ea.

Apropo de greutate, raspund  colegului Cosmin ZKG, ca e un pic invers, Bora e mai grea cu 50Kg cred decit Passatul (stiu ca passatul are 1400kg, iar asta are 1455kg). Asta e un mare dezavantaj pentru Bora. Cred ca e pretul platit pentru 4Motion.

Insa Muraru Dan are dreptate, influenteaza foarte mult calitatea drumului. Chiar daca "te dai la ae" in multe ocazii (depasiri, iesiri pe autostrada...), sint multi km pe care ii faci cu viteza constanta (125-140).

De moment, cum am un diesel mic (Peugeot 106 1,5D) de zi cu zi, VW e doar pentru week-end, si merita sa te bucuri de ea deocamdata.

Aaa, am uitat, Muraru Dan : nu am gasit inca prezoane, dar nici nu m-am omorit cu cautarea, din cauza lipsei de timp.

Modificat de borav64motion
Link către comentariu

Numai 250e/an?! Am un amic cu 1.6 si are in jur de 500e/an iar la a2a masina 2.5d Pathfinder nu a mai facut asigurarea de ceva timp din cauza pretului... ma repet, iar la 2.8 250e?! Pe an?!

Modificat de czsilviu
Link către comentariu
borav64motion

Da, 250€ pe an. Repet nu e CASCO, dar are inclus cam orice are un RCA in RO plus  ca te remorcheaza din orice loc in caz de avarie si iti schimba orice geam indiferent din ce cauza s-a spart. Conteaza si faptul ca am carnet de 18 ani, si fara evenimente neplacute pina acum (multumesc lui D-zeu). Compania se numeste Verti si e pe internet. Am la ei asigurata si cealalta masina, si platesc 60€/6 luni. Alti membri ai familiei au facut la ei si nu au fost probleme niciodata. Majoritatea asiguratorilor on-line practica preturi mici, pentru ca nu au costuri mari de personal, dar nu inseamna ca se dau inapoi in caz de vreo problema (nu vreau sa dau exemple, dar cumosc). E unul din motivele pentru care inca mai stau prin Spania, chiar daca nu-mi practic meseria de inginer. Asta e....

Stiu ca e greu de crezut, de aia atasez asta:post-93744-0-98975300-1394259566_thumb.p

post-93744-0-04006700-1394259672_thumb.p

Modificat de borav64motion
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
borav64motion

Azi am trecut ITV-ul (inspectia tehnica anuala).

Fara defecte! 

Foarte mandru de asta an de an.

Link către comentariu
  • 2 months later...
borav64motion

Pe 22 mai m-am despartit (cu greu) de Bora. Speram sa o inlocuiasca un Passat CC. O sa revin cu detalii.

Link către comentariu

Viata merge inainte insa pacat este ca nu se vor mai face niciodata motoare precum cel de pe Bora.

Dar probabil la fel oftau si strabunicii nostrii dupa motoarele pe abur, asta e, protejarea mediului impune actualele solutii adoptate.

 

Bafta in alegere si alege in primul rand cu inima, daca spatiul usor redus din CC e ultrasuficient pt tine si familia ta, nu mai sta pe ganduri.

Link către comentariu

Cel mai dor o sa-ti fie de consum :)

Pacat ca a plecat sunt rare astfel de modele care circula day by day . Succes in achizitionarea viitoarei masini . Ramai pe ceva sport ? 2.0 tfsi , 3.6 FSI 4 motion ?

Link către comentariu
borav64motion

Asa e Muraru Dan, e un pic dificil sa gasesti o masina moderna care sa fie atit de fiabila. Bora nu mi-a dat nici o problema cit am avut-o. Cel care a cumparat-o nu face mai mult de 3000km pe an, si cred ca o sa-l tina toata viata. Avea un BMW seria 3 din 1999 ce parea nou. Doar 67000km, si l-a vindut cu 2000 euro, pentru ca era in 2 usi, si voia in 4 usi (Bora). Fiecare cu nevoile lui. E foarte incintat cu Bora.

Eu nu am nevoie de mai mult loc decit are cc-ul, chiar cel de 4 locuri. Dar as vrea sa probez bine pina sa cumpar. Acum am ramas cu Peugeot 106 si nu am probleme de spatiu. Asa ca....

@Cosmin: Nu cred ca o sa fie V6. Ori 2.0 Tdi 170CP ori 2.0 TFSI. Si fara 4Motion, pentru ca am constatat ca m-a ajutat tractiunea 4 doar de vreo 2 ori prin Andorra, iarna, si cam atit. Aici in Spania nu isi are rostul cred, mai ales acum merg mai mult pe "modul famiia". Ceea ce sunt decis 100% e ca vreau DSG, cu tot riscul ce presupune. Aici sunt cu vreo 3000-4000 mai scumpe decit in RO , dar nu sunt manipulate la km ca in tara, sau reparate pentru revanzare. Nu prea am experienta vanzarilor din RO, dar cred ca ma risc la anul sa vin sa cumpar din tara. Sa vedem...

Link către comentariu

La cc spatiul din spate in special pt cap e mai limitat si in spate au loc cum trebuie 2 persoane, din cauza profilului scaunelor. Eu m-am urcat intr-unul si mi-a placut.

Cel mai bine e sa te dai cu CC-ul, sa fii sigur ca se potriveste fara pbme nevoilor, sa-ti placa.

Cativa prieteni ce au cc se plangeau de spatiul interior, initial alegand masina strict dfin pdv de vedere vizual.

 

Eu daca as fi sa ales as merge pe motorul 2.0 tfsi, imi plac dieselurile nu zic ca nu insa inima mea tot spre benzina trage.

Diferenta de consum nu e asa mare si oricum consumul tfsi-ului e mai mic decat ce aveai pe bora.

Nu cred ca trebuie sa pui pbma diferentei de consum, nu cred ca banii economisiti ar conta asa de mult.

Insa, teoretic, un benzinar inca pastreaza un usor avantaj la fiabilitate si servisare fata de diesel, cu conditia intradevar sa nu se faca ff multi km pe an ( peste 30.000 sa zic), acolo dieselul avand un avantaj incontestabil.

 

Legat de masinile din Ro si aici sunt masini bune insa de regula sunt mai multi vanzatori ce umbla cu cioara vopsita decat in alte tari. De aceea ar fi bine sa o cumperi din sursa sigura.

Insa un alt dezavantaj ar fi starea ei, din pacate din cauza mizeriei atotprezente din tara vopselele au mai mult de suferit decat masinile din alte tari mai civilizate.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!