Jump to content

VW Passat 3BG Variant


P o p i c a

Postare recomandată

Am dat comanda la 4 bucati Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 94Y XL FP.

Am avut de ales intre astea, si Conti SC5, care, in nenumarate review-uri par a fi destul de nasoale, asa ca decizia a fost una usoara. Plus ca erau si cu 20% mai scumpe.

 

Am in plan sa schimb suspensiile standard cu unele sport OEM (amortizoare si arcuri).

La alegerea amortizoarelor e simplu, pentru ca exista doar o varianta. Pe cand la arcuri e mai complicat. Sa le cumpar dupa codurile inscriptionate pe lista cu optiuni, sau dupa greutatea suportata (asta ar insemna sa cantaresc masina).

Mai trebuie putin research pana ajung la un raspuns final.

 

Pana atunci, delectati-va cu un pisoi fericit.

post-43466-0-12981200-1365151723_thumb.j

Link către comentariu
  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • P o p i c a

    77

  • F l o r i n

    29

  • Cosmin_TDI

    19

  • Megatron

    9

Am cantarit masina si situatia sta cam asa:

960km pe puntea fata si 700km pe puntea spate.

Greutatea concide cu codurile pentru suspensia sport si nu cu suspensia standard. Asta e motivul pentru care masina se lasa asa mult in curbe, la accelerare si franare. arcuri subdimensionate.

 

Valorile codurilor suspensiei standard de pe masina mea:

puntea fata:     886-918kg

puntea spate:  590-619kg

 

Aceleasi coduri pentru suspensia sport:

puntea fata:     941-982kg

puntea spate:  678-725kg

Link către comentariu

Buna alegere cu jantele , imi plac si mie. Legat de anvelope fara dubi 225/45/17 asa le am si eu pe cele de vara pe fata si 235/45/17 spate.

Interesanta treaba cu suspensia , sunt curios la ce pret te duce toata treaba.

Link către comentariu

Cu o suspensie sport tocmai ca nu ar trebui sa se lase prea mult in curbe sau la frana/acceleratie.

Link către comentariu

Cosmin, de ce ai pus 235/45 pe spate? Sta cumva putin mai sus spatele?

Pretul... inca nu stiu cat ma costa distractia asta, dar in orice caz cred ca e putin mai mult decat daca asi fi cumparat un Pro Kit de la Eibach de exemplu.

Avand in vedere ca circul 100km zilnic, paranoia mea e ca daca pun arcuri Eibach masina v-a fi prea joasa si suspensia prea dura. Sper ca cineva sa ma contrazica.

Link către comentariu

Salut!

 

Nu e mai ridicata de spate , am mai auzit de la diverse persoane treaba asta  insa nu e nicio diferenta vis a vis de inaltime vizibila usor. Practic sunt diferente de circumferinta ,nu m-am uitat pe calculatoarele ce se gasesc online pentru ca fiind pe spate nu ma interesat asa multa aspectul asta.

Motivul pt care am pus mai late pe spate e urmatorul : Am vrut sa fie mai late pe spate, imi place cum se vede, iar acum am de gand sa pun si niste flanse  ca sa le scot mai in exterior. Jantele au Et 37 ca si cele originale si cu o flanse de~10mm ar iesi putin mai in exterior.Trebuie sa ma tin se strungarul de la mine de la munca sa-mi fac 2 astfel de flanse din AL.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am trecut si eu la incaltari de vara si, intrun cuvant, senzatia e awsome!

Profilul mic al cauciucului face toti banii. Feelingul acela de barca aproape ca a disparut complet.

Anvelopele care le am acum, Dunlop SportMaxx, sunt mai zgomotoase chiar si decat anvelopele de iarna cu tepi. Sper ca Goodyear sa fie mai silentioase.

 

Am comandat filtre si ulei pentru revizia de 290.000km.

Tot acum voi schimba placutele de frana de pe fata pentru ca sunt uzate neuniform. Partea dinspre axul rotii e mult mai groasa decat marginea dinspre etrier. Diferenta e de 2-3mm. E normal sa fie asa?

De asemenea, arcul de siguranta al placutelor de pe partea stanga lipseste. Probabil deasta vibreaza volanul cand trec peste 38.9m/s. :))

In dupamasa asta voi schimba rola intinzatoare si cureaua de la clima. A inceput sa scartaie de cand cu schimbarea vremii.

Ieri seara, am deschis geamul pasagerului incercand sa scot o musca din masina, si nu am mai reusit sa-l inchid complet. Ramane deschis cam 2 cm si se aude cum roata dintata roade din cablu. Drept urmare, vineri ies la o bere cu colegii, asa, sa ma ambitinez sa-l schimb. 

 

Si problemele nu se termina aici, de vreo 2 saptamani telecomanda a incetat sa mai functioneze. Mai exact butonul de deblocare a usilor. Celelalte 2 butoane functioneaza corect. Se paote depana sau cumpar alta telecomanda?

 

In rest, toate bune si frumoase :ifyouknowwhatimean:

Consum de 5.7% mixt in ultimii 2000km si 5.2% la drum lung.

Link către comentariu

desfa telecomanda si curata butonul cu alcool izopropilic.

 

la geam, trebuie demontat si vazut ce s-a dus - la cum zici tu, e posibil sa fie si sufa dusa - deci o sa iti trebuiasca kit reparatie sau alta macara - tu alegi... oricum, intai demontezi dupa care vedem despre ce e vb....

Link către comentariu

Am pus ieri arcul de siguranta a etrierilor pe partea dreapta, si l-am inlocuit pe cel de pe stanga si au disparut vibratiile in mers si la franare.

Placutele de frana nu trebuie schimbate. Ele sunt taiate la un unghi pe margine si de acolo par a fi uzate neuniform.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am demontat fetele de usi si cablul macaralei e ruginit, rupt, si infasurat pe toate rolele. Azi le schimb ca-i vreme buna.

I-am facut si-un service la clima. Acum am si eu aer rece pe caldurile astea.

La telecomanda, am schimbat bateria si acum merge bine.

 

De ceva vreme incoace, cand opresc motorul, masina se misca stanga dreapta. Acelasi comportament il are in prima secunda cand apas pedala de acceleratie, dupa care merge lin, fara oscilatii sau vibratii.

Eu banuiesc ca e de la volant si ma gandesc sa-l schimb inainte de a-mi crea probleme mai grave.

 

Cam atat cu partea tehnica deocamdata.

La capitolul estetic, i-am oferit un detailing exterior si interior.

La exterior i-am oferit asa: prespalare, spalare, clay-bar, sealant, si o ceara solida.

Sunt destul de multumit de rezultat, dar nu-mi plac deloc panzele de paianjen care acum se vad foarte bine in soare. Ma gandesc sa cumpar o masina pentru polish, dar inca nu am gasit ceva la un pret bun.

La interior, am indepartat petele de pe scaunele din fata cu un aspirator cu aburi, si lavete din microfibre. Am aspirat tot jegul si praful, am sters suprafetele cu o solutie careia i-am uitat numele :)) , dupa care am aplicat un dresing mat pe plasticarai.

Toate astea au durat cam 8 ore impartite in 2 zile.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare, in legatura cu ploishatul, am luat si eu un aparat second hand cu 10€ nu ii profesional dar isi face treaba bine, dupa care am mai luat 2 "huse" panze pentru aparat cu 5€ dupa care am luat vreo 3 sau 4 produse de polishat luciu si ptr sgarieturi vreo 28€ plus un set de "carpe" din microfibre dedicate carosriei cu burete etc 5€ si uite asa am ajuns in jur de 50€  plus drumuri pe la magazine auto etc. Cu bani astia mergeam la un service profesional si faceau ei beton, dar nu ca cei facut de proprietari ii perfect (pe dracu) .

Si m-am apucat eu de treaba cu prietenul meu "youtube" langa mine ma uitam eu pe fel si fel de clipuri de polishare si faceam ca si iei . Ca doara sunt profesionist cu asa investitie. Da pe naiba am facut fata masini si se vede diferenta de luciu sau culori si din avion . Am facut o tampenie si acuma caut un produs bun sa o uniformizez.

 

Atat ca ii "amuzant" polishatul in curte si no, pari interesant ca ce faci tu si ce priceput esti dar rezultatul final si oboseala nu merita ptr bani astia.

 

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu

Inca nu ma grabesc la polish. Intai vreau sa ma descurc cat de cat cu sealentul si cu ceara solida, dupaia trecem la treburi mai serioase.

Am inlocuit macarelele usilor din fata si am eliminat si greierasii din portiera soferului. Totul a durat 3 ore.

Am gasit o pompa mai retrasa care ofera diesel cu 7% biodiesel. E mai ieftina cu 10% si consumul a scazut simtior. Acum fac 1100km cu un plin. 

In weekend, in drum spre etapa a 5-a a campionatului European de RallyCross, bam!

post-43466-0-73906000-1371669667_thumb.j

 

This calls for a celebration!

Modificat de P o p i c a
Link către comentariu
  • 4 months later...

Yes yes, se pare ca am uitat sa pun poza cu tortul, dar asta e, poate la anul ce vine.

De la ultima postare am strabatut ~20.000km si anvelopele Goodyear s-au uzat cam jumatate; mai am vreo 3-4mm pe fata.

Si cum iarna vine cu pasi repezi in partea asta a lumii, am trecut la anvelopele de iarna de vreo 3 saptamani. Dar fiind cam vechi, (a se citii "pitici pe creier") la sfarsitul lui noiembrie imi vin noile Nokian Hakkapeliitta 8 195/65/15 care vor fi maritate cu niste jante de aluminiu VW primite la schimb cu vechiile jante pe 16".

Tot la sfarsitul lui noiembrie vine vremea service-ului de 320.000km si a pregatirii pentru iarna. Ulei, filtre, antigel nou, termostat, G62, lichid de parbriz pt. iarna, sealant pentru geamuri (again), dressing plastice negre, si ceara Collinite #476 in 2 straturi.

Ceara si alte bunatati sunt pe drum, iar uleiul si filtrele urmeaza a fi comandate.

 

In other news, vineri mi-au ajuns la posta noul Krauss DAS-6 Pro si un mic pachet cu paste de polish si pad-uri de la Scholl.

Sambata dimineata m-am trezit la fel de entuziasmat ca un copil mic in ziua de craciun. Am iesit afara topaind si am golit putinul degresant ce-l mai aveam pe masina si am spalat-o ca la carte, dupa care am bagat-o in garaj la caldurica.

O ora mai tarziu dupa ce s-a uscat "vocseaua", in ciuda experientei negative a lui ninu, mi-am incercat talentul si noile produse pe stopuri iar apoi pe faruri.

Totul a durat in jur de 3-4 ore in care am testat combinatii intre pad-uri si pastele de polish, iar dupa ce am gasit combinatia care m-a multumit i-am dat drumul pana au iesit toate 4 spotless!

 

Urmeaza sa postez niste poze inainte/dupa dupa ce ajung acasa.

Link către comentariu

Asa arata stopul dupa dupa pasta de polish medium plus pad mediu.

post-43466-0-58104400-1383682760_thumb.j

 

Nu am fost multumit de rezultat asa ca am trecut la o pasta de polish mai abraziva plus pad abraziv.

post-43466-0-74143700-1383682877_thumb.j

 

Nu am poze cu stopurile polishate in intregime dar is cu adevarat transparente.

 

Asa aratau farurile inainte de tratament:

post-43466-0-82160000-1383683004_thumb.j

 

 

 

 

Asa arata farurile dupa tratament:

post-43466-0-21545300-1383683172_thumb.j

post-43466-0-94963500-1383683179_thumb.j

post-43466-0-12115300-1383683201_thumb.j

 

Iar capota beneficiaza de un tratament anti-acnee:

post-43466-0-70558900-1383683247_thumb.j

Modificat de P o p i c a
Link către comentariu

Arata frumos dupa polish. Ca si sfat, pune folie pe faruri. Eu dupa ce le-am polishat am fost surprins sa vad cat de repede s-au matuit la loc si e pacat

Link către comentariu

Merci. Rezultatul se vede pe timp de noapte. Mult mai multa lumina ajunge pe drum si acum nu mai orbesc pe nimeni.

Deocamdata am gasit doar folie galbena. Astazi continui cautarile si sper sa gasesc.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Duminica, 322.000km in bord, am schimbat uleiul, filtrele si termostatul. Ulei Castrol Turbo Diesel 5W40 si filtre Müller. Termostat de la JP Group, 87°.

 

Dupa service, m-am hotarat sa spal motorul ca era tot manjit cu antigel si ... ulei, funny story.

Dimineata la 5, rupt de somn, pornesc motorul si bipaie ca-i trebuie ulei.

Bun zic, nu-l opresc ca abea ce l-am pornit; iau bidonul de ulei, deschid busonul si torn. Tot uleiul il improasca peste tot pe motor, pe haine, pe fata. Imi era rusine de mine :tuktuk: .

http://www.youtube.com/watch?v=DM6x1iK-XY8

 

Am fost si la reprezentanta VW sa-mi regleze schimbatorul. Eu nu am rabdare la asa ceva.

Cand am luat masina, scrumiera nu era prinsa bine la locul ei. Se misca, vibra si nu statea inchisa. A doua zi am mers inapoi si au rezolvat-o, cost-free.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Astazi am pus noile Nokian Hakkapeliitta 8 pe jante de alumniniu.

Nu se poate compara aderenta pe zapada a Nokian cu ce aveam pana acum. Super multumit.

Cam scumpe dar merita. Safety first  :icon_thumleft: 

Link către comentariu

Astazi mi s-a aprins becul placutelor de frana. Le schimb in weekend iar la sfarsirul lui ianuarie ne prezentam la ITP.

Si doua poze cu anvelopele de iarna. Jantele le-am luat la schimb cu jantele de 16" din postul #1.

post-43466-13868748290606_thumb.jpgpost-43466-13868748409773_thumb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu

Am schimbat placutele de frana si, de plictiseala, am vopsit etrierii de pe fata.

post-43466-13872861293655_thumb.jpg.

Me likey.

 

Acum am vazut ca in exact 6 luni fara 2 zile jumate am strabatut exact 25k km.

post-43466-13872863108714_thumb.jpg

 

Sent from my iPhone because i'm bored.

Modificat de P o p i c a
Link către comentariu

Esti multumit de avelopele alea ?

 

Cand vad tintele alea imi aduc aminte de o experienta ciudata cu o masina cu tractiune spate si anvelope de tipul ala ( cu tinte) Dupa parerea mea pe asfalt uscat alea sunt egale cu zero, sau poate tu ai numa zapada pe acolo.

Link către comentariu

Pe asfalt uscat is ca oricare alte anvelope de iarna.

Pe asfalt ud si grade cu "+" is cam nasoale la franare si la sensurile giratorii.

 

Pe zapada si gheata e cu totul alta poveste.

Se comporta ca si cum ar avea 4 picioare si degete cu gheare, nu roti ce se invart. Frana de mana in parcari libere :D nu mai are efectul de odinioara. Pur si simplu nu vrea sa alunece pe zapada; iar pe gheata aluneca putin, dar parca imi e cumva sa le scot afara pentru 10 sec. de fun.

 

Motivul pentru care am luat anvelope cu tinte e ca nu tot timpul se foloseste sare pe drumuri pe care ei zic ca se foloseste, si te trezesti in sant.

Link către comentariu

Tu sti  mai bine si daca esti multumit de ele e ok. Eu unu nu vreau sa mai aud  de ele. Cand era ud asfaltul cu tractiune spate abia plecam de pe loc , nu mai zic in curbe cadn acceleram fugea spatele imediat.

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu
  • 1 month later...

A venit si vremea controlului periodic, si cu ocazia asta am schimbat stergatoarele de la parbriz, furtunul in forma de S de la turbo, am rezolvat eroarea de la airbag (00588 airbag igniter driver side n95), am completat cu ulei si antigel si am sters toate erorile cu VCDS; numai ca sa nu treaca din cauza unei ciupituri in parbriz. :grrrrrr:

 

Cu ocazia asta am sa schimb oglinda centrala cu una heliomata.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!