Jump to content

VW Passat 3BG Variant


P o p i c a

Postare recomandată

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • P o p i c a

    77

  • F l o r i n

    29

  • Cosmin_TDI

    19

  • Megatron

    9

Mai omu', greu nu e, dar dureaza... mult.

Daca inca mai esti interesat sa-l pui pe al tau, iti trimit documentatia.

Aa, am uitat ceva, de cand am inceput cu volanul am ramas fara claxon. Iar ieri, dupa l-am auzit ca functioneaza, nu ma mai puteam oprii din zambit :icon_cheesygrin:

So that's how happyness feels like :Driver:

Link către comentariu

Cred ca e mare satisfactia mai ales cand e ceva ce ti-ai dorit de mult si e facut de tine . Oricum ma bucur ca ai reusit.

De pus am sa-l pun si eu dar nu stiu cand , asa ca nu-mi strica documentatia.

Sa nu mai zic ca a fi bun si un Diy :D

Iti las un pm cu adresa mea de mail si cand ai timp o trimiti. Multumesc.

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu

Cosmin, daca ma mai ambitionez astazi inca o data fac si DIY-ul ala :lol: , ca doar am promis.

Victorash, chiar ca e fain cu comenzi in volan, multumesc!

Florin, multumesc inca o data!

Acum, urmeaza sa rezolv suspensia, si sincer nu cred ca o pot face eu intrun timp rezonabil. Asa ca jobu' se face la reprezentanta, unde am obtinut cel mai bun pret dintre cele 4 service-uri la care am intrebat.

Link către comentariu

Sa nu mai zic ca a fi bun si un Diy :D

acum, ai ocazia sa faci unul. :icon_thumleft:

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

M-am apucat de schimbat bratele suspensiei.

Deocamdata am apucat doar sa dau jos totul de pe ambele parti.

Pe partea stanga totul este "sudat" de rugina, asa ca trebuit sa dau jos si fuzeta si planetara, iar cu ocazia asta schimb si mansonul, acesta aratand semne de imbatranire.

Toate bucsele sunt crapate/imbatranite, inafara de bucsele bratului inferior-spate.

E mult de munca, dar imi face placere :icon_cheesygrin:

Am facut si niste poze...

post-43466-0-24975000-1348734402_thumb.j

post-43466-0-55927100-1348734702_thumb.j

post-43466-0-88915400-1348734639_thumb.j Asa arata inainte sa dau jos fuzeta si mortizorul.

post-43466-0-73390600-1348734721_thumb.j Si cheia speciala VW pentru desfacut surubul axului.

Parca mi-e dor sa conduc variantul :wub:

Link către comentariu

Spor la tras de fiare !

Relaxare, cu ranga si ciocanul.... procesorul se odihneste :lol:

nu se ingrozesc strainezii, cand o vad asa desfacuta, de manutele tale ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

hehe, buna asta :lol:

Au ramas cu gura cascata cand m-am vazut asa casual, la cum arata masina. Dar apreciaza omul care pune mana si face.

Link către comentariu

Banuiesc.... doar ca nu cred ca foarte multi sunt obisnuiti sa le vada asa.....

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Gata, am terminat cu bratele. Toate sunt la locul lor si asteapta reglajul la inceputul saptamanii viitoare. :beer:

Si cum bine stim ca "o fapta buna nu ramane niciodata nepedepsita", am schimbat si radiatorul de clima, una din conducte fiind sparta.

Am ales sa fac urmatoarea revizie putin mai repede pentru ca iarna vine cu pasi repezi.

Deocamdata am schimbat:

- filtrele de aer, polen si ulei.

- uleiul (Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 pentru motoare PD)

- cureaua si intinzatorul ei de la clima (intinzatorul de pe masina are un mic joc si scartaie)

Tot saptamana viitoare se umple instalatia de clima cu freon, se schimba bujiile, filtrul de motorina si senzorul ABS de pe partea soferului.

Iar daca mai raman bani mai adaug un incalzitor de motor DEFA. Caz in care schimb si termostatul si senzorul de temperatura antigel.

post-43466-0-83678100-1350307725_thumb.j

Sa vina iarna! :winter:

Link către comentariu

Merge si afara fara probleme. Am priza si acasa unde imi parchez masina, si in parcarea de la giob.

Link către comentariu

google it. incalzeste apa din motor. e un fierbator auto. pornind motorul cald reduci uzura,consumul....

un webasto care se baga in priza. de aia la mine la bloc nu este practic

Link către comentariu

Dupa cum zice si Muale, chestia aia e o rezistenta electrica (scuzati cacofonia) care incalzeste antigelul.

Incalzitorul asta se instaleaza pe furtunul de apa care intra in racitorul de ulei si de duce spre blocul motor, astfel, incalzind si uleiul si apa la o temperatura de ca. 30°C.

Link către comentariu

Interesant am sa caut sa vad ce modificari implica la motor dar trebuie sa ai priza unde parchezi masina ca altfel ii cam inutil.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ieri am scos masina din service si e luuux.

Schimbarea directiei e mult mai precisa si a disparut si cloncanitul acela cand dau in gropi. Parca masina e mai putin elastica, sta mai bine pe sosea.

A fost mult de lucru si e cam greu fara elevator, dar rezultatul face toti banii.

Link către comentariu

And so it began...

post-43466-0-78582300-1351152475_thumb.j

Dupa ce am incaltat-o cu bocancii, a inceput sa ninga.

Partea nasoala e ca nu am schimbat inca senzorul ABS si nu merge nici ABS nici ESP. Azi l-am comandat si pe luni e sus pe masina.

I-am schimbat si amortizorul de la capota. Al ei era scrus tot si nu statea sus.

Link către comentariu

cand vad zapada.... se ridica parul pe mine.... ce o sa fie in Bucuresti, cum o sa dea ninsorile, nici nu vreau sa ma gandesc....

Link către comentariu

Gata a venit zapada pe la tine :D

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu
  • 4 months later...

N-am mai scris de un an de zile, timp in care am schimbat 2 senzori ABS si mult, mult diesel.

Momentan in bord se arata 287.000 km si -18° :winter: . A zis bine ce a zis, cine a zis, cand a zis, ca iarna nu-i ca vara.

Si ca sa continuam tot pe ideea asta, pe vineri imi ajung jantele de vara.

post-43466-0-06709900-1363169404_thumb.j

Le caut de mai bine de un an, si intamplator, am dat de ele cand pierdeam vremea pe net. :icon_bounce:  Sunt incaltate cu Dunlop 225/45 si mai au cam 3mm pe ele, deci tre schimbate.

Aici vine intrebarea: sa iau tot 225/45 sau sa trec la 215/45?

Nu stiu cum ar fi mai bine, avand in vedere ca trebuie sa schimb si amortizoarele si m-am hotarat sa pun Sachs SuperTouring sport, deci garda la sol v-a fi mai mica.

Pareri, sugestii?

 

 

Link către comentariu

Marti au ajuns rotile. Toate arata foarte bine cu exceptia uneia care are o mica ciupitura.

 

Urmeaza revizia de 290.000km. :icon_thumleft:

Link către comentariu

sa le inavarti cu placere ! pune tot 225 pe ele.

Link către comentariu

Multumesc

Da, am sa pun tot 225 ca au acelasi circumferinta cu cele scrise pe talon 195/65/15.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!