Jump to content

VW Passat 3BG Variant


P o p i c a

Postare recomandată

Calculator xenon, balantele - senzorii de leveling de pe fata si punte spate, faruri, conectorii, cablaj - si cam asta e treaba.

Link către comentariu
  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • P o p i c a

    77

  • F l o r i n

    29

  • Cosmin_TDI

    19

  • Megatron

    9

Sau mai simplu poti face ce am facut eu, inlocuiesti lupele care le ai acum cu unele bi-xenon si te bucuri de bi-xenon apoi. Merita din plin , costuri minime, munca putin mai multa.

Merge si ce zici tu , nu e greu dar sunt costuri mult mai mari , am vrut si eu sa fac si cand ma tras linie am zis ca e cam mult si nu renteaza

Link către comentariu

Ai deja spalatoarele de faruri originale, asa ca merita sa faci un retrofit xenon.

Sunt uimit de cum au iesit farurile la polish-are. :icon_thumleft:

Link către comentariu

F l o r i n - La lista asta am ajuns si eu. Mai trebuie doar sa gasesc o masina cu autoleveling la cimitir, si's cam rare.

Cosmin_TDI - Am luat in calcul si varianta asta, si sa mult lupa simpla in locul oglinzii la faza lunga, dar imi place mult mai mult cum arata cele bi-xenon. In special cele de W8 :icon_bounce:

victorash_cvv - multumesc mult pentru apreciere

Link către comentariu

Eu am zis sa dai jos lupa de pe scurta care o ai acum si sa montezi una bi-xenon eu asa am. Vezi la mine in topicul masini mele. Oglinda la faza lunga a ramas cum era inainte.

M-am referit din punct de vedere financiar ca este mult peste modificarea facuta de mine. Dar merita, vezi ce gasesti prin dezmembrari, eu gasisem dar la preturi cam piperate si am renuntat. Spalator la far vreau sa montez , sunt in cautare de piese momentan.

Link către comentariu

Am inteles ce ai vrut sa zici, dar in plus fata de ce ai facut tu ma gandeam sa pun lupe in locul oglinzilor de la faza lunga, exact asa cum a facut Calin78 in DIY-ul lui.

Link către comentariu

Salut,incearca sa schimbi si suportul de la cutie pt vibratie schimbator

Link către comentariu

Am luat in calcul si varianta asta, si sa mult lupa simpla in locul oglinzii la faza lunga, dar imi place mult mai mult cum arata cele bi-xenon. In special cele de W8 :icon_bounce:

Care e diferenta intre cele bi-xenon normale si cele de W8?

Mult mai frumos e sa mergi pe cele originale :icon_thumleft:

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Popica, recomand cum a facut Calin .... arata belea b5,5-ul, cu 4 lupe. In schimb, e ceva de munca plus ca te omoara finisajul - si trebuie sa vopsesti ochelarul, dupa aia.

Nu-i diferenta intre farul bi-xenon de B5,5 si cel de w8

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

@b97dmt - asta urmeaza sa si fac. Am verificat suportii cu motorul pornit si cei 2 de la cutie sunt singurii care vibreaza (baza lor defapt).

@Ego - De acord cu tine; cele originale garanteaza un rezultat bun, fara batai de cap.

Daca se poate instala si sistemul de auto-leveling deodata cu lupele bi-xenon pe farurile care le am acum, atunci da! merg pe 4 lupe. Dar atunci ar trebui sa sacrific o pereche de faruri bi-xenon pentru un Phaeton look :icon_bounce:

@F l o r i n - Au contraire!

Both the EU and US W8 bixenon headlights have a slighty darker reflector compared to the normal EU bixenon.

post-43466-0-44595200-1335254391_thumb.j

Link către comentariu

pardon... nu am vazut diferenta asta pana acum - am verificat si in ETKA si ai dreptate - codurile difera. Cromul e un pic mai inchis la culoare sau ce ?

Link către comentariu

Singura diferenta e culoarea cromului, si ca cele de w8 vin din start cu auto-leveling. In rest sunt identice.

Modificat de P o p i c a
Link către comentariu

Oh boy, Oh boy, Oh boy!

Stupid Easter Bunny got lost :))

post-43466-0-31771200-1335418544_thumb.j

30 Minutes Later....

post-43466-0-46229200-1335418617_thumb.j

post-43466-0-54808300-1335418647_thumb.j

post-43466-0-82348800-1335419613_thumb.j

Partea de sus a airbag-ului e mai plata decat a volanului in 3 spite, deci, am putut ridica volanul mai sus si nu mai dau cu genunchii in el.

Trebuie sa conectez si modulul volanului pentru ca nu merge nici un buton de pe volan, nici macar luminile sau claxonul.

God Bless

post-43466-0-26013300-1335419581_thumb.j

post-43466-0-57649600-1335419649_thumb.j

post-43466-0-51533500-1335419691_thumb.j

post-43466-0-84935000-1335419754_thumb.j

Link către comentariu

Frumos... i-a schimbat aspectul la maxim. Parca e alta masina...

edit: E functional?

Modificat de victorash_cvv
Link către comentariu

Multumesc mult amandurora!

Nu inca nu e functional. Azi dupa job ma dau la ea :icon_bounce:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
P o p i c a

Am descoperit de ce nu imi merge radioul. Pe hartiuta respectiva scrie "Dual Band"

Si ca sa il citez pe Mr. Savage "Now there's your problem!" :))

post-43466-0-12995600-1336729832_thumb.j

Link către comentariu

Sa inteleg ca te-ai apucat de volan ?

Succes si asteptam poze cu rezultatul.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Da, m-am apucat de volan (de vreo 3 ori) si acum toate legaturile sunt asa cum zice in schema electrica. Volanul are un comportament ciudat dar sper sa se rezolve cu o vizita la reprezentanta (asta daca nu cumpar VCDS pana atunci). Revin la volan de indata ce am vesti.

post-43466-0-62852600-1340793568_thumb.jpost-43466-0-60453700-1340793585_thumb.jpost-43466-0-62492200-1340793605_thumb.j

Pana una-alta, am schimbat suportii cutiei de viteze. Vibratiile la relanti au mai disparut dar schimbatorul de viteze continua sa se miste la accelerare. Cred ca trebuie sa schimb si suportii motorului pentru ca musca de pe creier sa-si ia zborul.

Poze cu suportii vechi si unul din cei noi.

post-43466-0-87112900-1340794018_thumb.jpost-43466-0-55472900-1340793994_thumb.j

Am schimbat si uleiul Castrol Edge LongLife + filtre dupa 15.000km pentru ca motorul mi se parea cam zgomotos. L-am inlocuit cu Castrol Magnatec Fully Synthetic 5W40.

Si cum incet, incet ne apropiem de pragul de 270.000km, ditribuitia trebuie si ea schimbata. Spre sfarsitul saptamanii trebuie sa apara impreuna cu intinzatorul curelei de accesorii.

post-43466-0-99926000-1340795662_thumb.jpost-43466-0-34420500-1340795675_thumb.j

aaa, era sa uit, variantu' face un an de zile in proprietatea mea :wub:

post-43466-0-43812600-1340795820_thumb.j

:beer:

Link către comentariu

Foarte tare !!!

Sa-l stapanesti cu placere.

Legat de volan - vb cand iti vine vcds-ul.

Link către comentariu

Chiar e serioasa treaba cu tortu'...:))

A mea tocmai a trecut de 200.000km. Am facut un drum de 400km duminica, merge destul de bine inca...

Link către comentariu

Cum sa nu mearga bine B5-urile.... ???

Astea si la 400-500.000km, merg bine.

Link către comentariu

Vad destul de des la vanzare B5-uri si A4/A6 cu aceleasi motoare ca si B5-ul cu 400k km la care s-au schimbat doar turbina si ambreiajul. Asta m-a determinat pe mine sa o iau; stiind ca fac 30.000km+ anual imi trebuia ceva pe care sa ma pot baza.

Am facut si eu 700km sambata, 3 persoane si masina plina ochi cu de toate, no stress :icon_cheesygrin: .

Treaba cu tortul e ca a fost onomastica mea si na... coincidente :lol:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!