Jump to content

VW Passat 3BG Variant


P o p i c a

Postare recomandată

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • P o p i c a

    77

  • F l o r i n

    29

  • Cosmin_TDI

    19

  • Megatron

    9

nu-i asa ? :icon_cheesygrin: Dupa parerea mea Passatu lui Popica e cea mai buna varianta pentru Chip..asa subtire..165 Cp..sa traga liniar la a 6-a de la 1400-1500 rpm cum ii place lui..

si dupa 50k ma suna si pe mine sa-mi zica ce preturi mai au piesele de Passat :icon_thumleft:

Link către comentariu

Am recomandat chip tuningul pentru ca ai mai putini km parcursi cu Passatul decat mine, nu ca asi fi eu diabolic... :evil: :icon_cheesygrin:

Tonul tau are o tenta cam ironica acolo.... nu-mi prea place :Computer: :))

;)

Link către comentariu

radem glumim, dar daca nu-ti mai pun o herghelie macar de 34 de martzoage n-am facut nici o treaba :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

A venit vremea service-ului la 252.000km.

Masinuta beneficiaza de ulei Castrol Edge 5W30 Long Life, filtru de ulei, de aer si de polen, carcasa filtrului de aer am curatat-o si am gasit asa: nisip, mult nisip, frunze, 27 de albine si muste, praf mult, si iarba care avea radacina in nisip. Filtrul de polen l-am luat de la reprezentanta pentru ca am vrut sa iau unu de/cu carbon activ (sau cum ii zice) dar baiatu nu a stiut despre ce tot vorbesc eu acolo asa ca am lasat-o'n balta :dry: ....Oare de unde asi putea achizitiona un astfel de filtru?

Am schimbat si furtunul de la intercooler pentru ca era crapat (vezi foto). Dupa schimbare consumul a scazut cu ~10% si am scapat de smuciturile care apareau in treptele inferioare la viteze mici. :icon_cheesygrin:

Am achizitionat si un kit de reconditionare faruri dar pana nu prind 2 zile mai calde parca nu m-asi apuca. Mi se par cam galbene si au si cateva zgarieturi... I want them perfect god damn it!! :wub:

In "To do list" mai este asa:

- Inlocuit furtunul dintre turbo si teava care trece pe sub radiator (e murdar cu ulei la capatul unde face contact cu turbo)

- Inlocuit curea de accesorii

- Inlocuit suporti motor (mecanicul zice ca trebuie schimbati toti 5 :sly: ; m-am uitat si eu la ei si nu se vede absolut nici o uzura pe ei, doar ca cauciucul suportilor este moale). M-asi avanta sa schimb suportii tot eu, unul cate unul, asa incet. A mai schimbat cineva suportii de unul singur? Sunt dificil de schimbat?

- Inlocuit footrest (al meu e deteriorat urat de tot in coltul din drapta-jos si mocheta e si ea mancata; deocamdata nu am probleme cu modului comfort dar nici nu vreau sa am). Are cineva idee cum se procedeaza?

aa, era sa uit, stutul pompei tandem trebuie sa-l lipesc pentru ca pedala de frana e bocna inainte sa pornesc motorul dimineata iar la relanti, dupa 3-4 apasari, se intareste.

......acum ca stau si privesc de la departare, chiar ca am luat-o ieftin :unsure:

post-43466-0-06590400-1322652352_thumb.j

Link către comentariu

aa, era sa uit, stutul pompei tandem trebuie sa-l lipesc pentru ca pedala de frana e bocna inainte sa pornesc motorul dimineata iar la relanti, dupa 3-4 apasari, se intareste.

Cauta bison epoxy metal si lipesti stutul cu el. Isi face forte bine treaba. Cureti bine inainte, degresezi si il aplici si il lasi cateva ore. Treaba asta am facut-o si eu in urma cu ~3mi km si de atunci nu mai am treaba.Eu am schimbat si toate furtunele de vacum. Verifica sa nu ai pierderi si la furtunul care intra in compartimentul bateriei ( prin spatele egr-ului)

Am impersia ca la tine pierde ulei si pe la gariniturile de la traseul turbo. Fa o inspectie ,eventual daca ai garnituri rupte inlocuiestele. .Eu am inlocuit 2 garnituri si am pus banda de teflon la fiecare imbinatura si adio ulei pe la intercooler. .Cand le spuneam la service de ce pierde ulei, imi spuneau asa "face ' toate, sau ca de la talpa si cand colo aveam garnituri rupte ...ce sa zici mecanici...

Link către comentariu

Am sa inspectez garniturile sambata. Nu stiu unde se afla asa ca niste indicatii mi-ar fi de folos. Sau ma duc maine(vineri) la reprezentanta si le comand de acolo (cu ocazia asta vad si unde vin amplasate in ETKA) si sambata le schimb.

Dupa cum ziceam, s-ar putea sa am pierderi pe la furtunul care iese din turbo(jumatate e manjit cu ulei). O privire mai atenta si imi dau seama daca trebuie schimbat sau nu.

unde ma duc sa cumpar bison epoxy metal? La orice hardware store?

Link către comentariu

Salut

Bison gasesti la mai toate magazinele de bricolaj , eu l-am luat din bricostore si costa din ce-mi aduc aminte 25ron

Daca mergi la reprezentanta gasesti la ei garnituri, nu mai stiu exact diamentrul .Ideea e ca pierderi de ulei apar la imbinaturile plastic +fier ,cum ar fi la intercooler . Eu am luat la rand toate imbinaturile si am dat jos garnitura iar pe acel canel am dat 1-2 infasurari de banda de teflon (gasesti tot la bricostore instalati sanitare) dupa care am pus garnitura ,asfel se asigura o mai buna etansare.

Ce arati tu in poza e furtunul care intra in intercooler , (acolo aveam si eu ulei )cum spuneam imbinatura plastic-metal si de aici pierdere de ulei. Nu e mare inginerie treaba de 2-3 ore si rezultatul este satisfacator. Spor la treaba.

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu
  • 1 month later...

La Multi Ani la toate lumea! :beer:

- Inlocuit suporti motor (mecanicul zice ca trebuie schimbati toti 5 :sly: ; m-am uitat si eu la ei si nu se vede absolut nici o uzura pe ei, doar ca cauciucul suportilor este moale). M-asi avanta sa schimb suportii tot eu, unul cate unul, asa incet. A mai schimbat cineva suportii de unul singur? Sunt dificil de schimbat?

Fost-am la reprezentanta cu variantu' sa vada baietii care suporti tre schimbati, ca se cam misca schimbatorul la accelerare. Am citit vreo 5 minute despre noul 911 cand vine monsieur si imi da cheile: -Ti gata masina; Pai cum de asa repede?; Pai ca suportii is buni, miscarea schimbatorului e normala, ai scapat de-o cheltuiala; No ce fain; Si ti-am reglat si timoneria; Super, cat ma costa?; De data asta nimic ca esti client fidel.

Asa oameni sa tot ai pe langa tine! :icon_cheesygrin:

Maine o duc pentru ITP tot la reprezentanta, ca in altcineva se pare ca nu pot sa am incredere...sunt oprimist :icon_thumleft:

...pana una alta... un numar patrat de km.

post-43466-0-60766600-1326268161_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am fost la verificare si m-au picat pentru ca pedala de frana se intarea dupa mai multe apasari repetate si pentru ca furtunele de frana erau crapate.

Am "carpit" stutul pompei tandem si acum franarea e mai eficienta, dar pedala de frana continua sa se intareasca dupa cateva apasari asa ca ii las pe cei de la service sa se ocupe de ea.

Am comandat furtunele de frana plus lichid de frana Dot.4. Astazi le iau de la posta si maine schimb.

Ieri, navigand pe un site de dezmembrari am gasit pompa pentru spalatorul de faruri. Am dat o fuga pana acolo, nu au vrut sa-mi vanda doar pompa asa ca am luat-o cu tot cu rezervor, senzor, pompa pentru spalator parbriz. La -4°C am schimbat pompa spalator faruri si functioneaza ... bine ca nu mai trebuie sa ma dau jos sa le sterg :))

Cu ocazia zilei de miercuri, masina a primit o spalare competa: clatire, solutie chimica, clatire, spuna, clatire, ceara + multe carpe cu microfibre. In weekend dupa ce schimb furtunele, motorul v-a primi si el o spalare.

Urmeaza oglinzi heliomate dupa care vine maxidot-ul. :icon_thumleft:

post-43466-0-33439500-1327047640_thumb.j

post-43466-0-38288200-1327047665_thumb.j

Link către comentariu

E normal ca dupa mai multe apasari consecutive ale franei, cu motorul la relanti, sa se intareasca pedala. Pompa nu-ti poate asigura atata vacuum....

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am trecut inspectia astazi :wub:

Lipitura la stutzul pompei tandem a fost buna si am schimbat si furtunele de frana.

Vineri imi ajung cablurile si contactul aferent oglinzii heliomate, iar in weekend am s-o pun pe masina. :cool:

Ieri a primit o spalare competa dupa care am sters-o cu 99999999 microfibre si azi iar e plina de praf. Interiorul e si el luna doar ca nu stiu cum sa scot petele de pe scaunele din fata. Am incercat cu vreo 3 solutii de curatat tapiseria dar petele nu au iesit.

Niste poze de sezon :wub:

post-43466-0-38446400-1327933689_thumb.j

post-43466-0-73405700-1327933724_thumb.j

post-43466-0-48932400-1327933759_thumb.j

post-43466-0-89327200-1327933795_thumb.j

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Si uite asa a mai trecut o luna, vremea s-a mai domolit iar soarele indrazneste si el sa-si arate coltii precum cainele vecinului...

Variantu' a primit un set de becuri de semnalizare cromate, asa ca farurile par mai inchegate.

Am montat si oglinzile exterioare cu semnalizari si am remarcat o chestie nu tocmai placuta si anume: oglinda fiind mai mare, lumina reflectata in spatele retinei e mai multa.... deci un + la discomfort.

Fiind plin de jeg, motorul a primit si el o spalare dupa care am uns cu silicon din box si am sters cu o carpa. Arata extraordinar de bine! Sunt foarte multumit.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Bun, am ajuns si eu la 260.000km. Yupy :icon_bounce:

Ieri a iesit de la doctor si s-a ales cu un capat de planetara nou, cel din dreapta. Burdufurile am sa le schimb eu in weekend, cel din dreapta fiind crapat.

Turbina incepe sa dea semne de oboseala; imi lasa un fum albastru cand motorul e rece, iar mecanicul zice ca vacuumul e cam slab. Tot in weekend planuiesc sa o dau jos, s-o curat, si dupaia vedem.

Pana atunci masina sta pe dreapta si am sa umblu cu fosta...ca na, e disponibila.

+ o poza cu motorul dupa spalare :icon_cheesygrin:

post-43466-0-21582100-1332314982_thumb.j

post-43466-0-04991700-1332317214_thumb.j

Link către comentariu

Nice and clean...

Ba da e frumoasa fosta... am avut si eu un Passat ca ala, cand eram in liceu. Era alb, 90cp si mergea destul de bine. Pana mi-a fost luat inapoi de unchiul care mi l-a dat in in folosinta. :lol:

Ai ceva talent in Paint...

Modificat de victorash_cvv
Link către comentariu

Multumesc, Multumesc :icon_cheesygrin:

Asta rosu ca pruna are numai 75cp si se comporta ca un asmatic la ora de sport, da' nui bai, inportant e ca e trustwordy.

restu e Can-Can :mop:

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Am trecut si eu intrun tarziu la rotile de vara. Urmeaza niste cauciucuri noi. Trebuie sa aleg intre Conti Premium2 91V sau Nokian Hakka Green 94V, pretul e acelasi. Pareri?

Faruruile au primit o restaurare cu TurtleWax Headlight restauration kit. Au iesit foarte bine chiar daca pasta de polish a fost aplicata cu o carpa si nu cu masina rotativa.

post-43466-0-13350300-1334834310_thumb.j

post-43466-0-86982800-1334834786_thumb.j

post-43466-0-28337200-1334835137_thumb.j

Link către comentariu

Da, arata bine. Sealent-ul acela e genial. Nu sta nici un picur de apa pe faruri.

Link către comentariu

Imi inchipui. Eu le-am facut cu hartie abraziva si Xerapol, dar a fost ceva de munca. Ce ai folosit tu sau produsul similar de la 3M, sunt o placere de folosit.

Link către comentariu

Am cautat cred o saptamana hartii abrazive de diferite granulatii, polish pentru palstic, folii protectoare, pana am dat de kit-ul acesta.

Recomand!

Link către comentariu

Anvelopele au fost schimbate cu Nokian Hakka Green. Prima impresie fata de celelalte care erau la limita legalitatii e ca sunt super silentioase si confortabile.

Suportul motor din fata a fost schimbat fara nici o imbunatatire sesizabila, asa ca cercetarile privind miscarea schimbatorului de viteze continua.

Consumul la 1900 si 300 km a fost 6.11% in ambele cazuri. yey

+ poze

post-43466-0-51153100-1335163046_thumb.j

post-43466-0-27093300-1335163095_thumb.j

post-43466-0-10795100-1335163226_thumb.j

post-43466-0-78838000-1335163073_thumb.j

post-43466-0-58064300-1335163116_thumb.j

post-43466-0-94945300-1335163133_thumb.j

post-43466-0-75599100-1335163296_thumb.j

Link către comentariu

Au iesit foarte bine. Doar ceva xenon pe farurile alea, le-ar mai deschide la culoare.....

Link către comentariu

Am in plan faruri Bi-xenon cu autoleveling (Dynamic Leveling) dar mai e nevoie de research inainte...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!