Jump to content

Tremurat motor Fabia 2


Mihai C
 Share

Postare recomandată

se pare  ca era bobina de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,


Am si eu o problema cu motorul (Fabia '03 1.4 16v 55kw benzina) :

tremura motorul cand e la relanti pana la 1800-2000 de ture si se simte un miros de benzina.
In plus martorul de "check engine" se aprinde intermitent.

Clapeta de acceleratie este curata.
Kit Distributia+pompa apa+curea accesorii schimbate cu 1500 km in urma

inca nu am pus-o pe untester sa vad ce eroare imi apare.
ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie diagnoza.

Si la mine se aprindea intermitent senzorul Check engine.

Bine nu are cum sa fie asa ca nu trata cu indiferenta.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin,

 

Azi o pun pe tester.

 

Care a fost problema la tine ?

 

 

 

Multumesc!

Modificat de Dima_M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremurat, uneori se aprindea senzorul chek engine si ramanea aprins, alteori nu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un test si imi apare: P0303 => miss fire     => poate fi bobina sau bujia de la cilindrul 3?

 

P0402 => EGR (stiu de problema)

 

Check engine se aprinde intermitent

 

 

ceva sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bobina de pe 3 cu alta de pe alt cilindru. Schimba injectorul de pe 3 cu altul de pe alt cilindru.

daca totpe 3 ramane eroarea, ai probleme cu supapele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o diagnoza completa si eroare care apare este:

 

 

Address 01: Engine        Labels: 036-906-034-APE.lbl
   Part No: 036 906 034 CB
   Component:  MARELLI 4MV        4965 
   Coding: 00071
   Shop #: WSC 00000 
   VCID: 54AD6289A4E06E9
   TMBHC26Y833765088     SKZ7Z0C1818134

 

1 Fault Found:
16687 - Cylinder 3
            P0303 - 35-00 - Misfire Detected
Readiness: 1010 0101

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi postul meu de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e de la bobina 3. => am schimbat bobina si bujiile(nu au fost schimbate de cand a fost facuta masina).

 

Revin daca mai e ceva in plus

 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Am si eu simptomele cu tremuratul dar vroiam sa intreb daca aveti si consum de ulei.

Mie imi consuma undeva la 2 litri la 5000km.

Mi s-a sugerat o segmentare a motorului dar am intalnit o alta problema. Nu gasesc nicaieri in tara segmentii. Unii spun ca inca nu se fabrica. Mie personal imi vine greu de crezut.

Daca este cineva care ma poate ajuta cu o sugestie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vorbea mai demult pe forum ca acest motor nu se repara,ci  se schimba cu totul.

Nasol moment.

Modificat de nonel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, motorul nu se repara. si nu se fabrica oficial pistoane sau segmenti.

nu segmentii se uzeaza ci se distrug supapele de evacuare.

deci fa un test de compresie si vezi care cilindru nu merge bine.

98% din cazuri sunt de la supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut,

 

Am avut si eu o problema asemanatoare la o Fabia 1.2 HTP din 2007 care s-a rezolvat cu shimbat bobina cilindru 2. 

 

Dupa 2 luni problema a reaparut, motorul tremura, nu mai are putere. Cateodata daca il opresc isi revine, insa martorul de la check engine sta aprins.

 

Am fost la Avia Militari, care mi-au dat verdictul foarte rapid: masina nu a trecut testul de compresie si anume: cilindru 1-15, cilindru 2-10 si cilindru 3-7 bari.

Mi-au explicat ca este de la valve + chiulasa, si ca se stie ca este o problema cunoscuta, drept urmare SKODA a emis un kit de reparatie, 03D198063X, la un pret de aprox. 4500-5500 cu tot cu manopera. 

Baietii de la service mi-au mai zis, neoficial, ca as putea sa o repar mai ieftin prin rectificarea chiuloasei, dar ei nu recomanda acest lucru.

Intrebare: a mai avut cineva aceasta problema (din ce inteleg pare a fi un viciu ascuns al motoarelor VAG 1.2 HTP)? Daca rectific/reconditionez chiulasa, ar afecta durata de viata a motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima faza repari chiulasa ( inlocuit supapte, facute scaunele de supapa, planeitate chiulasa). Se verifica vizual si catalizatorul, pentru ca este afectat de temperatura prea mare a gazelor scapate pe la supapele cu probleme. De aceea kit-ul de reparatie costa asa mult, pentru ca vine chiulasa echipata si catalizator.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns, Andrei.Am fost la un alt service, nu reprezentanta,  am desfacut chiulasa, 1 supapa de evacuare crapata (se vedea prin ea). Nu mai zic ca s-a rupt si un prezon si abia l-au scos baietii din blocul motor.. Momentan am reparat chiulasa, inlocuit supape evacuare, semeringuri supape (toate) si scaunele supapelor (toate), fara ghiduri. Lantul de distributie era si ala uzat asa ca se va inlocui (la nici 80K km!!!). Momentan masina este in service, revin cu detalii cand se repara. 

Am mai cautat problema asta pe alte forumuri si se pare ca este o problema de design al acestor motoare, ce-i drept destul de veche: catalizatorul are un disign defectuos si este foarte aproape de chiulasa, gazele arse se pot intoarce innapoi in cilindru: http://forum.polo9n.info/motor-technik/1-2-6v-un-offizielle-konstruktionfehler-und-konsequenzen-t22125.html. Altii zic ca de la motor subturat (ce-i drept nu imi place sa o ambalez)... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la motor subturat, ci defect de fabricatie la supape...

lantul nu era uzat, nici nu aveau cum sa il verifice.... in fine, ai grija insa sa nu iti puna lant prost, cere detalii de la ei in prealabil. Original si Febi/Swag sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa fie supapele de vina, asa as rezolva si cauza si efectul. Dar din ce zic nemtalaii aia in link-ul de mai sus eu rezolv doar efectul caci cauza este de design-ul prost de catalizator + adezivii folositi in ei (pentru anumite loturi) - ei au informatiile din training-urile skoda/vw care se fac cu tehnicienii din service-uri. 

 

Legat de lant, baietii doar mi-au recomandat schimbarea lui dupa ce au desfacut motorul. Piesele eu le-am cumparat: valve AE, semeringuri supape tot AE (parca), garnitura chiulasa Reinz, set prezoane chiulasa Swag, set lant Swag, ulei Castrol, filtre MANN. In total in jur de 1100 lei. 

 

Sper sa ma tina mai mult de 20k KM motorul dupa lucrarea asta.. De-asta m-am adresat forumului, in speranta ca poate mai gasesc pe cineva care a avut aceeasi problema si rezolvarea asemanatoare cu a mea (rectificat chiulasa si schimbat supape).

 

Cheers 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut, va deranjez si eu cu o problema cu tremuratul de motor la un Fabia II din anul 2008 cu motorizare 1,4 diesel.

Masina a fost dusa in servis unde au banuit ca e de la volant, demontat cutia de viteze scoasa volant inspectata vizual, mentionez ca avea volant cu masa simpla, nu stiu daca e asa si nu a avut cu masa dubla?

Remontat totul la loc, pusa pe urma pe tester pe vag-com nu da absolut nici o eroare, am testat masina cu un tester multimarca Delphi, tot fara nici o eroare, in schimb la valorile injectoarelor, presupun ca ceva nu e in regula va descriu ce valori da le fiecare: pe prima avea intre 0 si -3 pe a doua avea intre 12 si 17, iar pe a treia tot intre 0 si -3.

 

Voi ce ziceti ar fi de vina injectorul 2?

De tras trage masina nu e problema doar ca tremura motorul de il ia naiba la relantiu.

daca o turezi parca se mai linisteste.

 

Orice parere si sfat e binevenita.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea nu sunt compensarile, sunt alti parametri, care nu indica neaparat o problema.

La motoarele PD trebuie verifiat axul cu came, tachetii si reglajul injectoarelor, chiar si compresia. Abia apoi te poti uita la valorile injectoarelor sa vezi cum sunt..

In prezenta unor defecte mecanice ale motorului, injectoarele o iau razna si nu e relevant sa le tratezi pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut!

Am si eu niste vibratii foarte puternice in sarcina la turatii sub 2000! Banuiesc ca ar fi o problema la distributie pentru ca am schimbat-o in vara asta(la cineva de pe forum) si cam de atunci face asa! Inainte nu facea! De aceea as vrea sa stiu daca se poate verifica cu VCDS daca este ceva in neregula sau daca trebuie sa apelez la metoda cu sculele de blocat arborele cotit si axele cu came? Mentionez ca nu am absolut nici-o eroare inregistrata si consumul e normal!

multumesc!

 

ps: cand mi-a schimbat distributia nu a avut scule de blocat arborele si axele cu came(a dat doar semne cu creta) si de aici banuiesc problema!

Fabia 2 1.2 12V BZG 2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se verifica punerea la punct a distributiei cu blocatorii la axele cu came si blocatorul la arborele cotit. 

 

4083_Closeup.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar e posibil sa nu fie la punct si totusi sa nu am nici-o eroare pe engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut, sunt posesor de skoda fabia 1.6 tdi cayc,au apărut ceva probleme după ce am schimbat distribuția și am făcut revizia,ambele în aceiași zi.la rece turația oscilează atât de mult pana când ar da sa moara motorul,înainte nu făcea,cei de la service mi au zis ca ar fi injectoarele, am făcut test de injectoare și valorile sunt normale. Într o zi a murit motorul și nu a mai pornit decât în service, au dat vina apoi pe motorina, dar după ce am lăsat o vre o ora la ei au pornit o și nu mai oscila. 
Presupun ca au atins vre un senzor sau nu au reglat distribuția cum trebuie? Înainte nu mi făcea

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!