Jump to content

NIvel combustibil (motorina)


tzock
 Share

Postare recomandată

Salutare colegi forumisti!

Sunt un posesor incantat de Skoda O2 (2005, 1,9 TDI BJB) si am si eu o problema.

Uneori si chiar de cele mai multe ori, nu imi indica nivelul de motorina din rezervor. Pornesc masina si plec si imi indica, dar "cade" acul dupa 1 minut sau chiar dupa o ora!!!...sau uneori nu imi indica deloc...nu am reusit sa fac o corelatie cu vreun motiv anume...inca studiez...

Am cautat si tot cautat pe forumuri despre aceasta problema insa nu am gasit nimic...in schimb pe la service-uri si "baieti" care repara masini imi spun ca e o problema des intalnita si pe Octavia Tour si pe Octavia 2.

Ma poate ajuta cineva si pe mine cu un sfat, o indrumare, orice.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai probleme si cu temperatura exterioara, in sensul ca arat mult mai scazuta?

fa o scanare si vezi ce arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am facut vreo 3 scanari cu VAG-ul si imi zice asa:

Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl

Part No: 1Z0 920 810 D

Component: KOMBIINSTRUMENT VD4 3558

Coding: 0003101

Shop #: WSC 73430 000 00000

2 Faults Found:

00771 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

007 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

00771 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

008 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu temperatura exterioara (cea arata pe bord si pe display-ul CD-ului) nu cred ca am probleme...

Pe tester caesul functioneaza la testare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florica adrian

Poti face o verificare a plutitorului aflat pe pompa de combustibil. Posibil sa fie uzat si sa fie necesara inlocuirea lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu scanare recenta facuta cu versiunea 912 beta:

Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl

Part No: 1Z0 920 810 D

Component: KOMBIINSTRUMENT VD4 3558

Coding: 0003101

Shop #: WSC 73430 000 00000

2 Faults Found:

00771 - Fuel Level Sensor (G)

007 - Short to Ground

00771 - Fuel Level Sensor (G)

008 - Implausible Signal - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele sau senzorul. "Short to ground" imi miroase a fir care da la masa mai repede decat senzor defect.

Daca firele si senzorul sunt ok, verifica mufa care intra in IC

fuel bjb.pdf

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam pentru sfat si pentru atasament...dar poti sa imi postezi ceva mai detaliat firele pe unde vin de la pompa din rezervor spre bord...

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a dus litrometrul, nu ai ce fire sa mai verifici. Scurt la masa asta inseamna de obicei. Trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi tind sa cred ca nu ar fi litrometrul . . . ideea este ca are momente cand imi indica destul de mult timp, dar si momente cand indica cateva secunde dupa ce pornesc motorul si uneori deloc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai obiceiul sa mergi cu rezervorul mai mult spre gol?

Daca da, atunci sa stii ca si eu am aceeasi problema: de 3 ori mi s-a intamplat sa fiu cu acul pe rezerva. Oprit motorul, stationat 2-3 ore in soare, cand am pornit nu mai indica nimic acul. Nu s-a mai ridicat deloc. Am dat fuga si am pus 1/2 rezervor, dupa repornire acul statea ceva mai jos de 1/2 dar usor usor a inceput sa urce pana a indicat corect.

Daca la tine a inceput sa pice des si iti da si eroare de scurt la masa inseamna ca e o problema la banda aia a sensorului de are se plimba plutitorul, face contact aiurea. Inainte de schimbare ar fi varianta sa il dai jos si sa cureti banda aia de lucru dar e cam tiganie si nu ai certitudinea ca tine prea mult.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei nu merg cu rezervorul gol dar se mai intampla...de obicei alimentez de la jumatate si mereu fac plinul...

revin cu o ciudatenie...

pana acum ori nu am observat ori nu mi s-a intamplat:

pornesc masina azi dimineata si privesc la acul ce indica nivelul combustibilului si vad cum acesta fluctua stanga - dreapta 2-3 milimetri; din BC ma uitam la autonomie si acesta crestea sau scadea concomitent cu fluctuatiile nivelului de motorina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!