Jump to content

problema la pornire passat b2


revizorul
 Share

Postare recomandată

am o problema la un passat b2 1,6 d din 86: cu motorul rece motorul porneste f usor, insa cand este cald trebuie sa tin pe electromotor secunde bune, uneori peste 8 secunde. merge destul de greu electromotorul, parca nu ar avea baterie, se chinuie sa invarta si la un moment dat cand iti iei speranta ca va mai porni chiar porneste motorul. Acest lucru se intampla numai cand este motorul cald. Bateria este buna, am verificat incarcarea - 14,4 v fara consumatori. De cateva saptamani am observat ca din albastru s-a facut aproape negru antigelul. nu consuma apa, nu am completat deloc de 2 ani de cand am schimbat antigelul. Banuiesc ca ar fi garnitura de chiulasa, dupa cum mi-au spus cativa cunoscuti. La pornire cu motorul rece se aprinde ledul portocaliu de la bujii, se stinge dupa 8 secunde, dupa inca 3 secunde se inchide circuitul la releu (se aude un click). Cam acestea ar fi simptomele. Va rog sa imi spuneti cam ce ar putea fi defect in cazul acesta sa stiu de unde incept reparatia. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Garnitura de chiulasa daca era sa fie arsa iti sufla in vasul de expansiune si plus de asta iti si itrerupea motorul ! problema electromotorului este ca trebuie curatat, schimbati carbuni si bucsele rotorului pentru ca daca invarte greu el a inceput sa fure curent.rezolva prima data problema cu electromotorul.

Probleme ce pot aparea in pornirea greoaie la tine poate fi cauzata de mai multi factori daca motorul este benzina(pentru ca ai uitat sa specifici):

1.incalzirea bobinei de inductie...ce rezulta schimbarea ei

2.poate trage aer fals la admisie

3.distanta de la platina sa fie mica,deoarece in momentul in care se incalzeste se apropie mai mult (asta in cazul in care NU ai aprindere electronica)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema la un passat b2 1,6 d din 86...

Motorul este Diesel.

Fa si un test de compresie.

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este diesel, este si in semnatura mentionat. Sambata merg cu masina la cineva sa vedem in primul rand starea electromotorului. Acum 3 ani am schimbat bendixul, electricianul spunea ca mai merge la acel moment cu carbunii respectivi, o sa iau si ceva bucse si carbuni sa merg pregatit. sa fie doar electromotorul ca daca intervin la motor.... referitor la compresie in urma cu 5 ani am refaut motorul la cota zero, refacuti cilindri, schimbat segmentii cu segmenti noi cota zero marca mahle, sincer mi-a mai spus cineva ca unul sau doua injectoare banuie ca nu mai lucreaza corespunzator, dupa sunetul motorului. ceva duze as avea numai ca intervine problema reglajului, alti bani, alta distractie, alt timp pierdut in care masina nu functioneaza, si masina trebuie sa mearga zilnic aprox 20 de km.... . Nu stiu cum afecteaza duzele uzate consumul (daca are vreo influenta) , am verificat consumul si stau destul de bine, 9 litri de motorina mi-au auns la 180 km. motorul nu este turbo, este diesel simplu de 40 kw. dupa ce incercam sambata sa vedem ce putem face va tin la curent, poate experienta mea va fi utila de retinut si pentru altii cu b2 diesel ca al meu. Cel putin in Reghin sunt inca destul de multe b2-uri pe sosele si in Tg Mures la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aruncat azi un ochi prin caietul cu piese de schimb si reparatii pe masina, de aproximativ 2 ani merg cu o curea de distributie care a mers initial 50000 km si eu am mai mers cam 20000 (fac cam 10000 km pe an + - 500). Din cate am putut vedea dintii eu pe exterior... cred ca este ceva cam prea mult uzata, si mai cred ca fiind deja cu uzura avansata poate se intinde si atunci su mai este sincronizare perfecta intre pompa de injectie si axa cu mare. Sa ma corecteze cineva daca gresesc, dar cred ca aici este cauza problemei la mine. Nu stiu sigur daca am dreptate, am tot citi fel de fel de materiale si cu un pic de cunostinde de mecanica si logica am ajuns la acest rationament. Am luat azi preventiv o curea de distributie, maine dimineata merg sa mi-o schimbe. Daca vad ca aici a fost problema - adica pornirea se face perfect va anunt. Daca am gresit in ipoteza mea va rog sa ma corectati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desincronizare nu provoaca malfunctii la acest tip de motor.

Pornire grea la cald este generata de defect electromotor sau capul hidraulic al pompei de injectie.

In acest caz este clar defect de electromotor ,deoarece invarte greu la cald.De regula are uzura de bucse ax rotor.

Pentru presiune de injectie se verifica cu un manometru.

Cureaua este bine de schimbat avand deja perioada de inlocuire depasita , ruperea ei provocand avari serioase.

Ulei in antigel poate sa provina si de la racitorul de ulei ( daca exista in dotare ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! am o problema cu un passat din 96 1.9 TD serie motor AAZ cand este cald (apa la 90 de grade) nu vrea sa porneasca trebuie sa astept pana se raceste motorul ca sa mi se aprinda martorul portocaliu din bord de la bujie abia apoi porneste fara problemecare. si la relantiu cate odata se tureaza la 1500rpm si acolo ramane dar nu tot timpul iar cateodata daca pornesc din rampa imi moare motorul in treapta 1 dar nu tot timpul daca stie cineva va rog datimi un sfat ca nu nu stiu ce sa ma mai fac nimeni nui da de capat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianfat

Aici in poza in cercul albastru ai incercuita piesa care "leaga" chiulasa de radiator.

In ansamblu acesta ai un senzor indreptat spre dreapta. Scoate senzorul din socketul lui si izoleaza-l sa nu intre mizerie in el.

Teoretic motorul ar trebui sa porneasca la cald.

Atentie!

Martorul bujii v-a sta aprins pe toata periaoda cand ai contactul pus si motorul nu este pornit.

Acesta este o solutie temporara!!!

Cu respect!

post-43466-0-33410500-1314683559_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauza pornirii greoaie: pur si simplu electromotorul nu mai era prin in nici un surub, cand m-am uitat mai bine se misca destul de frumos acolo jos, suruburile erau in scutul de la cutie, am luat suruburi mai lungi si am pus si cate o piulita cu autostrangere (sau cum s-o fi numit). Ideea este ca dupa ce l-a strans bine in suruburi motorul porneste foarte usor, si la rece si la cald. Asadar aviz celor cu probleme asemanatoare: verificati daca piesele respective sunt stranse bine ! nu eu am umblat la electromotor sa fiu sigur ca este strans bine, uneori mesterii din viteza strang suruburile cat sa stea piesa respectiva cat de cat, de la trepidatii se pot desface si pe urma ne dam cu capul de pereti ca nu merge bine ceva sau altceva. Am scris aceste randuri cu un pic de rusine ca am patit treaba asta ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Am o grava problem la un motor vw 1.8 90cp injectie multipunct din 1987

nu mai porneste dupu repaus de 2 ani si dupa mai multe probleme remediate tot nu porneste,mai exact:

-filtru principal presurizat schimbat de nevoie

-verificat si reparat pompa presiune din rezervor

-curatat si inlocuit furtune vacum defecte

-injector sprit si pornire functioneaza deci porneste si se opreste imediat

-la verificare constat ca nici un injector de pe motor nu primeste benzina desi este presiune si cel de sprit functioneaza desi se alimenteaza din aceasi carcasa

cred ca este ceva din electronica sau senzori.

Help eventual scheme ecu sau sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probleme cu pornirea la cald la un passat 1.9 TD 74 cp. La ce presiune a pompei de injecție nu mai pornește la cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am găsit cauza problemei mele cu pornirea la cald. După ce am primit tot felul de diagnostice de la "doctori", rezolvarea mi-a dato un "omuleț" la o verificare pe drum în fața casei. Era "sărită" de la punct cam o jumătate de dinte și nu mai era sincronizată alimentarea cu compresia. O zi bună tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am avut si eu aceeasi problema ... uitate la tabloul de sigurante la releul nr 31.... eu lam schimbat si a pornit la sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, am si eu o intrebare, am un Passat B2 din 87 si nu as vrea sa renunt la el, papa ulei, desi saracu merge frumos, rotund, as fi vrut sa fac motorul, eventual segmentare, voi ce ziceti, merita/, sau sa cumpar un motor mai putin uzat, si-a reparat careva motorul?

Multumesc

revin, precizez ca motorul este pe benzina 1800cc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ia mai mult de 2 litri la 10000 de km nu te stresa foarte tare. Benzinarele de la VW sunt renumite prin faptul ca papa ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Trebuie verificat firul de masa de la baterie. Am intampinat aceeasi problema.

(Sper sa ai baterie buna).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.Am un vw din 1990 , 2.0 , benzina si am aceiasi problema cu pornirea.Cand motorul este rece porneste bine , cand motorul este cald nu mai porneste.Am desfacut electromotorul si am schimbat platoul cu carbuni , bucsele(inclusiv bucsa din blocul motor) .Porneste mai bine la rece dar cand se incalzeste motoru acelasi simptom - nu mai porneste.Ce sfaturi i-mi dati?.Mentionez ca bateria este cam veche .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu-Razvan

Motorul cand dupa ce se incalzeste merge bine?

Sa nu cumva sa ai bujii foarte reci, si sa fie si uzate....... sau ceva genu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul cand este cald merge foarte bine , nu intrerupe ,are putere, dar daca am oprit nu mai porneste decat dupa o ora cand se raceste. Aseara am pornit , l-am incalzit si am oprit. Intuneric fiind l-am pus pe tatal meu sa porneasca sieu am ridicat capota sa bserv ce se intampla.Am observat ca in momentul cand a vrut sa porneasca a facut o flama la firele care trec pe sub delcou.Astazi am izolat firele in special cel de la senzorul de detonare siam incercat din nou .A fost mai bine in sensul ca incalzit fiind motorul a pornit de trei ori apoi apornit ventilatorul si nuamai vrut sa porneasca.Ma gandesc sa pun o baterie noua si sa incerc din nou( bateria aste veche) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu-Razvan

Eu unu mă îndoiesc că e de la baterie. Dar decât să iei o baterie nouă, poţi să porneşti motorul, aştepţi să se încălzească, apoi rogi pe un amic să îţi dea curent... cuplezi ambele baterii, şi vezi cum face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu un passat b2 1.6 D si am avut aceasi problema noroc este k tiai dat seama la timp, eu am patito iarna si cum era uleiu foarte gros la rece s-a fortat electromotorul si din cauza ca nu mai era strans rotorul nu mai facea parghie buna cu bucsa din cutia de viteze; rezultat - a frecat rotorul de stator = electromotor scurtcircuitat. suruburile respective trb verificate cam la 50.000 de km parerea mea, am vazut k au mereu tendinta de slabire. passatul il am de 2 ani dar am circulat deja 150000 Km cu el si am observat aceasta simptoma. de asemenea trb sa ai grija la bucsa de cupru care se afla pe carcasa cutiei de viteza, k se uzeaza destul de rpd si daca ajunge sa se ovalizeze o sa se arda electromotorul (va freca rotor pe stator) oricum parerea mea e k electromotoarele standard sunt slabe ptr k nu au reductor de aceea eu intrun final am cumparat unul cu reductor, nou si nu mai am probleme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!