Jump to content

TDI supraturat in 5200 rot/min....posibile uzuri


drugina
 Share

Postare recomandată

dupa prima revizie de la 15.000 km, seful de service a vrut sa faca o tura sa vada imi arate cat de bine merge motorul. i-a dat pedala pana la 150 km/h, si........ca un idiot a bagat 4-3 in loc de 4-5, si motorul a zburat in 5200 de rotatii pentru 2-3 secunde. stiind ca turatia maxima e undeva la 4500 de rotatii, e posibil sa se fi uzat ceva prematur la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e aiurea kestia asta, si eu am avut probleme cu un mecanic ....

sa vada el cum merge masina MEA! !?!?!?! adica sa ii dea el talpa..... cu ce o poate compara????

eu stiu mult mai bine cum merge!!!!

i-am zis ca nu i-o dau, el sa faca ce trebuie si eu ii fac tura de proba si ii zic daca sunt multumit..... :lol:

cat despre uzura, nu cred... timpul a fost prea scurt.. si cred ca a fost mai mult in frana de motor decat in WOT..

Modificat de chid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a mentinut turatia nu cred ca ar fi probleme, oricum din cate stiam (la mine cel putin) cand turatia creste "pe rosu" se taie "gazu" si scade singura turatia.

Cred ca ar fi bine de stiut la ce service ai fost..

Ca o parere personala cred ca "maistru" a vrut sa se dea un pic cu masina ta.. nicidecum sa te convinga ce lucrare meseriasa au facut baietii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla absolut nimic. Motoarele astea suporta mecanic si 8000 rpm fara probleme serioase. Totusi au limitare electronica la 5000 si-un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva-ceva tot e pe acolo, putin de uzura ne-necesara pe la curea, pentru ca a actionat si ca frana de motor, lucru pe care trebuie sa-l simti ca o smucitura. Oricum nu-ti fa griji pentru ca daca n-a crapat pe moment :D nu ai nici un fel de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul n-are nimic

daca vrei, da-i si tu 5200 ture la ralanti, o sa vezi ca nu pateste nimic chiar daca-l tii minute bune la turatia asta

in schimb ar trebui sa te ingrijorezi pt transmisie - ambreiaj/cutie carora nu prea le-a placut socul asta de la 2000 la 5000 instantaneu!!

PS eu merg cu diselul frecvent pana la 4500 in sarcina si merge perfect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turometru are o portiune rosie unde nu e bine (asta vine de la constructor - sfatul) sa o tii mult timp IN SARCINA. Prin mult timp nu inteleg 2-3 secunde ci minute bune sau zeci de minute. Restul nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul n-are nimic

daca vrei, da-i si tu 5200 ture la ralanti, o sa vezi ca nu pateste nimic chiar daca-l tii minute bune la turatia asta

in schimb ar trebui sa te ingrijorezi pt transmisie - ambreiaj/cutie carora nu prea le-a placut socul asta de la 2000 la 5000 instantaneu!!

PS eu merg cu diselul frecvent pana la 4500 in sarcina si merge perfect!

<{POST_SNAPBACK}>

@4EST ... nu ma intelege gresit, dar poate mai citesc si oameni care gandesc pe forumul asta si ce-ar zice ei despre ce-ai scris tu ?

1 la ralanti nu poti sa-i dai 5200 ture, ralantiul este turatia la care functioneaza motorul fara a apasa pedala de acceleratie, poate ai vrut sa spui "pe loc"

2 in momentul in care masina colegului nostru a primit treapta 3 avea 150 km/h in treapta a 4-a adica sigur pe la 3500 rpm, asa ca socul nu a fost de la 2000 la 5000 rpm,

In rest drive safe si citeste mai atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca in cele 1-2 sec. cat a durat schimbare turatia putea sa scada de la 3500 la 2000. asa ca nu e chiar gresit. eu ma tem ca intr-a patra la 150 km/h ai mai mult de 3500 ture.

eu cred ca socul nu a fost chiar atat de grav pt ca sunt mai multe componente care au atenuat schimbarea de turatie (in special ambreiajul care probabil a patinat un pic) si mecanismul e proiectat si testat sa reziste in astfel de situatii. cred ca poti sa compari cu o frana de motor mai violenta, de ex din a 3-a in a 2-a. daca nu a crapat ceva pe loc, eu zic sa stai linistit.

in alta ordine de idei, ce fel de mecanic e ala care mere cu 150 km/h?? si probabil ar fi mers mai mult daca intra a 5-a. din cate stiu eu, service-urile au o asigurare pe un anumit traseu unde sa poata verifica masinile dar sa mergi cu peste 150 km/h?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@4EST ... nu ma intelege gresit, dar poate mai citesc si oameni care gandesc pe forumul asta si ce-ar zice ei despre ce-ai scris tu ?
Modificat de 4EST
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

NU va faceti atatea griji pentru o supraturare foarte scurta si fara cuplaj total al ambreiajului. E ca si cum ati veni cu o problema : am mancat pui acum 7 ani, e posibil sa am gripa aviara?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!