Jump to content

Skoda Octavia FL Business


RzzV

Postare recomandată

Faine pozele...

Afumatul becurilor e specific orelor de functionare, e natural, ca sa zic asa.

Nu ma pot abtine: bai, cat de "capra" e O2FL-ul cu PDG... Mai "capra" de atat e doar S2-ul FL combi.... :) No offence intended, evident

Link către comentariu

Ore de functionare...dar cate oare? A mea are multi din km facuti in regim de Bucuresti, deci f multe ore de functionare. Deci cati km sa aiba masinile astea aduse din afara considerand ca la ei oricum se fac km cu mult mai putine ore de functionare decat la noi?

Da, stiu, sta cocotata bine, dar mie imi place la nebunie asa. :D Stii ca sunt mai ciudat in treburile astea, dar imi place combinatia asta + scut metalic.

Uitandu-ma iar pe pozele de mai sus, vad ca e mult mai sus fata de Superb 3.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Revin cu cateva detalii despre masina, fara poze de data asta :)

Weekend-ul trecut masina a primit inca o revizie, la Darius Motors Ploiesti, ca de obicei, la ~130650km, filtre Mann, 4l de Ravenol VPD 5w40, plus inlocuit bucse bascula fata anterioare + posterioare, un burduf de la planetara dinspre roata care era crapat si scapa vaselina (deh, face 8 ani peste o luna) si o bieleta antiruliu pe stanga (cea de pe dreapta am inlocuit-o la 63k km, avea rupt complet burduful la unul dintre capete).

In rest, masina se comporta foarte bine, bucsele nu le-am schimbat pentru ca era galagioasa suspensia la gropi, ci pentru ca erau uzate (se vedea cu ochiul liber ca era crapat bine cauciucul din ele) si nu voiam sa ajunga sa trancane. Dupa schimb, parca se simte putin mai inchegata la gropi, dar nu e mare diferenta (banuiesc ca mai mergeau vreo 50k km pana incepeau sa faca galagie).

Pe viitor vreau sa schimb si bratele pe spate, si acolo bucsele sunt foarte roase/crapate, dar nici ele nu fac niciun zgomot la gropi/denivelari si sper sa nu faca pana le schimb. Cred ca cea mai mare uzura s-a instalat pe bucse in ultimul an cand masina nu a mai rulat foarte mult (doar 7000km), anul trecut aratau considerabil mai bine.

Nu stiu de la ce, dar am un greieras in masina, un zornait in zona 1500rpm parca, vine de undeva dinspre bord / din interior / dinspre torpedo...nu am reusit sa-l identific, dar ma zgarie pe creier. Sper sa dispara singur sau sa-i dau de cap.

In rest, motorul se comporta foarte bine, chiar ma intreba mecanicul de ce nu o vand daca tot o folosesc mai rar, ca lui ii place mult masina si mai ales cum suna motorul, ca a vazut cum o intretin si ca de mai bine de jumatate de an cauta una asemanatoare dar a gasit numai harburi cu peste 300k km dati inapoi la 120k, cu probleme la motor, cutie de viteze, etc. Si cica ar fi vazut peste 20 de O2 FL, niciuna dintre ele nu era nici macar la un pret corect raportat la uzura pe care o avea.

 

Link către comentariu
  • 3 months later...

In ultimele zile am scos de la naftalina tractorasul si l-am fugarit putin. Am stat cu ochii putin prin VCDS si am urmarit EGR, turbina, se pare ca in continuare totul e in regula, nicio eroare stocata - ma asteptam ca daca mai mult a stat in ultima vreme sa inceapa problemele.

Am facut impreuna peste 1000km in ultima saptamana si imi place la nebunie - o sa ramana masina mea de suflet probabil.

Ieri am trecut de 133k km si pentru ca a inceput sa scartaie ventilatorul de la clima, astazi l-am dat jos si i-am oferit niste ulei 5w30 (ce aveam prin garaj) + niste vaselina, iar acum este din nou silentios (treaba a durat cam 10 minute).

Si doua poze cu tractorasul care straluceste frumos inca si toata lumea ma intreaba daca le tin in garaj pe amandoua, ca prea arata bine curate.

1.jpg

4.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...

Sa mai stergem praful si pe aici, daca tot am facut-o si pe celalalt topic. Masina nu a adunat prea multi km din iarna, am trecut putin de 135k km, facuti cam 50/50 urban/oras.

Luna asta a primit si un cadou: anvelope noi de vara 225/45/R17 GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3. In cei ~1000km facuti de cand le-am pus pot spune doar ca sunt o clasa peste Asymmetric 2 (pe care le-am avut pana acum), care cand erau reci - de abia plecat cu masina - nu aveau cea mai buna aderenta pe asfalt uscat. In schimb cu astea nu pierde aderenta nicio clipa masina nici la cele mai brutale franari sau accelerari cu a1a sau a2a. Am mers si pe ploaie, se lipesc perfect de asfalt.

Si inca ceva, important dpmdv: zgomot mai mic decat Asymm 2 (cred ca sunt anvelopele cu cel mai mic zgomot pe care le-am avut vreodata pe Octavia) + nu mai fac burta ca Asymm 2 (am avut XL, astea le-am luat tot XL).

Ma bucur ca n-am ales Dunlop Sport Maxx RT2 daca sunt galagioase cum spune colegul @cristi511. Eram chitit sa iau Dunlop in defavoarea Asymm 2. Ce m-a facut sa renunt la ideea de Dunlop si sa iau in continuare GoodYear a fost faptul ca nu am gasit nicaieri fabricate in 2018 - erau 2016 si 2017 peste tot. Iar GoodYear am gasit saptamana 5 din 2018, asa ca am profitat de ocazie si le-am luat. Le-am prins si la super pret - 370lei/bucata + 300RON voucher Sodexo inapoi pentru ca am luat 4 anvelope. :)

La ultima scanare cu VCDS - nicio eroare, in continuare turbina, EGR par sa functioneze in parametri, ceea ce nu poate decat sa ma bucure.

O singura nemultumire am: o "clapeta" din aia de ghidaj al aerului de la o gura de ventilatie din fata de pe mijloc (una din cele din interior, care ghideaza aerul stanga/dreapta, nu din cele vizibile afara care ghideaza sus/jos), cazuta in interior, zdrangane uneori la accelerari din bord. Si n-am idee cum as putea, ce as putea desface, sa ajung la ea, ca pe sus deja nu o mai vad. :(

Las si cateva poze dupa montaj anvelope noi de vara + spalarea masinii corespunzatoare.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Link către comentariu
  • 5 months later...

A mai trecut un sezon cald, masina a ajuns la ~139900km. Am reusit sa descopar si trancanitul ala "din bord" de care vorbeam in ultima postare. Se pare ca nu clapeta aceea cazuta in sistemul de ventilatie facea asa. Ieri am desfacut plasticul gri/carbon de pe langa Bolero / climatronic sa vad daca nu cumva de la el e, ca am observat ca atunci cand il atingeam, zgomotul disparea, apoi reaparea. Am descoperit ca de fapt de la trepidatiile motorului, gropi, ani trecuti peste ea, panoul de clima care e prins in 4 suruburi (torx-uri) era slabit (toate cele 4 erau slabe) si la o anumita turatie a motorului intra in rezonanta cu plasticul gri/carbon. La mana, se misca bine in toate directiile. Am strans toate cele 4 suruburi si a disparut zdranganitul, acum e din nou liniste in masina (cat poate fi cu un tdi sub capota :D ).

Si cateva poze cu jucaria de weekend-ul asta, am scos-o pe serpentine la o fugareala sa mai scoatem funinginea din ea! :) Nu-mi dau seama de ce, dar masina asta te trage la viteza mult mai usor decat Superbul, nici nu realizez cand ajung la viteze de luat permisul cu ea.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

Link către comentariu

Arata foarte bine masinuta!!! Unde ai facut aceste poze superbe? ( unde gasesti asa drum asfaltat ca de Elvetia la noi in tara in zona montana? ) 

Link către comentariu

raspund eu si sper ca nu gresesc :) Cheia, drumul spre Muntele Rosu.

PS. Cabana Muntele Rosu tot asa, distrusa e? Pare ca in zona nu pot "coabita" ambele cabane: Muntele Rosu si Ciucas. Cat a fost prima functionala, Ciucasul era paragina, acum e fix invers. Numai ca la Ciucas ajungi mult mai greu si doar cu 4x4 sau cu piciorul/bicicleta :) 

Link către comentariu

Da, e vorba de drumul spre Muntele Rosu. De cabana nu stiu, nu am fost decat pentru o gura de aer si putin stat intins pe iarba, relaxare, sa mai ies din digitalizarea asta in care suntem captivi cu totii! :)

@Andrei1980 multumesc, asta si era ideea. Am vrut ca masina asta sa arate bine, si dupa 9 ani pot sa zic ca arata mult mai bine decat alte masini de varsta ei. Acum, mai are o zgarietura, doua, dar per total incerc sa o tin intr-o stare cat mai buna, dar nici sa revopsesc un element pentru cea mai finuta zgarietura. Asta e drumul:

image.png

image.png

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Da, frumoasa zona si acum, de cand au refacut drumul e ok de ajuns cu masina. Acum cativa ani era mai rau ca dupa razboi. Deh, nu stim sa ne promovam zonele pitoresti...

Link către comentariu

Iti multumesc mult de descrierea detaliata :) . Chiar arata ca una de jumatatea varstei si bine intretinuta. In rest orice masina folosita in traficul din Romania o sa aiba mici zgarieturi.. asta e realitatea . Dar nu conteaza, probleme mari sa nu fie. 

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!