Jump to content

VW Polo 6R achizitionate Germania vs Romania


bogmotorsport
 Share

Postare recomandată

bogmotorsport

Stiti pana la urma fabricile in care se produce acest model?

Ma intereseaza daca se fabrica si in Germania sau de unde vin daca o cumperi din Germania?

Pana acum din ce am aflat din comunicate de presa s-ar fabrica in Spania si India insa despre faptul ca s-ar produce si in Germania din pacate nu am gasit nimic sau nu am rasfoit eu bine internetul...

Si inca o problema:

Pretul:in Germania unde au bineinteles TVA-ul mai mic ca la noi incepe de la 12.450,00 de euro iar in tara noastra draga unde toate sunt mai scumpe,bineinteles si TVA-ul,culmea pretul masinii incepe de la 10.765,68 euro si ca sa dau un singur exemplu la o dotare principala cum este vopseaua metalizata in Germania costa 450 de euro,la noi e 341 de euro...

Cum se face de neamtul isi cumpara propria masina(inventie) la un pret mai mare iar altii care pot beneficia de munca lor o cumpara la un pret cu 1.685 euro mai mic...

Poate sa spuna cineva in ce se reflecta aceste diferente?

Sper sa primesc exemple concrete nu doar pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un prieten care acum 4 ani a fost trimis de VW ROU pentru 1/2 an la cursuri in Germania,tipul zice ca nemtii ar avea productia de masini pentru piata de Vest alta decat cea pentru Est si alte directii .Diferenta ar fi originea pieselor ca exemplu ar fi B6 ,injectoare BOSCH Vest ,SIEMENS (cu probleme)Est . O ZI BUNA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Faza cu injectoarele eu nu o cred , am multi prieteni cu passaturi B6 din 2005-2006 cumparate din Germania cu motoare de 2.0 TDI si au probleme cu injectoarele la fel ca cele facute "pentru " Romania . Totusi faza asta cu preturile nu o inteleg , la ei e mai scump cu 1500-2000 euro , nu ma refer neaparat la polo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar exista o diferenta intre masinile pentru est si cele pentru vest din punct de vedere calitativ. Poate prin asta se justifica diferenta de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde mai pui ca acum in Romania poti baga 3 cupoane Remat la cumpararea masinii care le cumperi cu 1500 lei si valoreaza 3800 lei unul. Asa ca pretul mai scade puternic. De ce este mai scump in Germania? Eu cred ca adaosul este mai mare ca sa poata plati salariile angajatilor care sunt de 4-5 ori mai mari ca si la noi. La fel la restaurant.

Si Daciile sunt mai scumpe in Germania decat in Romania.(si se vand)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afirmatia legata de salarii e perfect valabila si explica nelamurirea iniriatorului topicului. Cred totusi ca si masinile au mai multe dotari in standard decat la noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport

@ebi daca te referi la adaosul mai mare ca sa-si plateasca angajatii eu zic ca nu e plauzibil pentru ca indiferent ca vine in romania sau in germania ea are un anume cost de productie dupa care merge masina la diversi parteneri care oricum au discount la vanzarea masinii data de producator iar primul showroom e la 3 km sa zic de fabrica si nu implica aproximativ niciun cost de transport,diferenta de TVA este cu 5% mai putin la ei care la o masina de 17 mii cum e golful acolo mai economisesti 850 de euro fata de TVA-ul nostru care este 24% iar la noi te costa si transportul ca sa o aduci in jur de 2000 de km, o ai si cu 3 mii de euro mai ieftina iar neamtul care si-o produce in spatele curtii o ia cu 3 mii mai scumpa? Eu am mai auzit de la diverse persoane ca s-ar face pentru piata de est sau mai vin lovite si reparate, cu diverse defecte de fabricatie, de unde reflecta discount-ul mai mare plus ca rar vin spre ex de la wolfsburg ca ex golf 5-6,la noi vin tot de prin alte fabrici...Si dupa ce o iei cu 3 mii de euro mai ieftina ca in Germania,iti mai face si discount ca o cumperi de cateva sute de euro bune si iti mai da si statul 3 mii si practic ajungi sa o iei cu 6-7 mii mai ieftina...practic de banii de golf din germania aici iei un polo si un golf...

Legat de Dacia in Germania incepe de la 6990 de euro sandero iar la noi de la 7300...inainte erau la acelasi pret insa acum s-au "smecherit" romanasii de la Mioveni de cand cu programul rabla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic nu ai venit cu nici o lamurire. Un medic rezident anul 1 in germania castiga 2200 eur, in timp ce in Romania castiga 220 eur, deci de 10 ori mai putin. Diferenta dintre salarii (nu cele din sistemul de sanatate) se reflecta si in pretul masinilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport

In Germania stiu sigur ca vin si de la Wolfsburg iar acum am un singur exemplu golful 6 care editia trendline incepe de la 18.925 de euro cu motor 1.2 tsi de 105cp iar in italia din cate am gasit pe site-ul lor asta este singurul motor pe benzina disponibil insa masina costa 17.700 de euro plus ca trebuie cum am spus si in postul anterior sa o transporte pana in italia deoarece nu se fabrica acolo si astfel mai implica cateva costuri in plus iar diferentele dintre salariile din italia si germania nu sunt mari...Ceea ce am vazut azi a fost un exemplu: golf 6 cu nr de italia: m-am uitat la tara de fabricatie P-Moesel(de unde vin si masinile pt romania)...

As fi curios cati au cumparat de la noi din romania masina facuta la wolfsburg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogmotorsport: prietene, lasand la o parte faptul ca posturile tale sunt EXTREM de greu de urmarit (atat ca exprimare, cat si ca logica), de fapt, ce vrei tu sa afirmi? Ca masinile vandute in Romania sunt junghiuri la mana a doua, pe care le-au refuzat altii, care locuiesc in tari cu apa calda? :biggrin:

FYI: toate Polo-urile sunt facute la Pamplona in Spania; ma rog, toate Polo-urile destinate pietei europene, cu exceptia lui Cross Polo, care e fabricat in Africa de Sud la Uitenhage; la Wolfsburg nu se produc modelele Polo, punct.

Diferenta de pret e legata de costurile INDIRECTE de productie, particulare pietei din Germania, in niciun caz de vreo diferenta calitativa. Faze cu "am auzit de la...", "mi-a spus mie un..." ma lasa rece. Dovada, sau e o minciuna.

Am atasat un fisier *.pdf dincare se vad foarte clar diferentele de echipare intre un Polo 1.2 2 usi 60PS Trendline pt. Romania si aceeasi masina care, in varianta comercializata in Germania, e mai scumpa cu 1.684,- Euro (si obiectiv vorbind, varianta pt .ro e mai bine garnisita).

Polo 1.2 60PS TL 2 usi M5.pdf

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea e Wolfsburg, luata noua aici

Trendline-ul la noi e diferit de cel de la ei... unu la mana

Doi la mana, preturile sunt facute sa se incadreze in piata auto din fiecare tara, si totodata in puterea de cumparare; compararea lor cu cele din alte tari nu reflecta deloc calitatea.

Un alt exemplu in acest caz e SUA, unde toate masinile importate din Europa sau Japonia sunt uneori cu mult mai ieftine decat exact aceeasi masina in tara de productie, desi trebuie transportata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea e Wolfsburg, luata noua aici

Tot ce se poate, nu te contrazic, insa discutia de fata se poarta pe marginea subiectului Polo 6R.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea multe polemici:

1. Lista cu fabricile Volkswagen se poate consulta de aici: wikipedia; Prea detaliat? Atunci poate va ajuta asta.

2. Al meu (2010) e fabricat la Pamplona, Spania

3. Preturile in fiecare tara tind sa cred ca sunt raportate la puterea de cumparare si, poate la fel de important, de locul ocupat pe respectiva piata de catre producatorul de automobile. Adica: ai incredere in VW, atunci esti dispus sa platesti mai mult, logic, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport

@BWWLAN n-are rost sa intru in polemica cu tine si nici nu ma intereseaza ceea ce crezi, eu doar am pus niste intrebari despre diferenta de pret intre masinile care pot fi achizitionate din germania unde pretul este mai mare si romania unde preturile sunt mult mai mici cu toate ca tara in care se fabrica acele modele este germania nu romania...

legat de ce s-a spus mai sus cum ca pretul masinii este mai mare deoarece trebuie sa-si plateasca agajatii,asta este doar o presupunere cu care eu nu sunt de acord si am dat si un exemplu destul de plauzibil zic eu cum ar fi:noi producem dacia sandero,la noi o vindem cu 7300 pret pornire iar la export o vindem cu 6990 euro.Tin sa precizez ca inainte de programul rabla de la noi, erau la acelasi pret.Atunci neamtul cu ce isi plateste angajatii din tara lor daca masina este practic la aceeasi bani,ba chiar mai ieftina?cu seminte?polo acolo este cu 1 mie si ceva mai scump in tara lor ca sa nu mai zic si de golf si pana la urma ei il produc...

in fine, ma interesau pareri fondate pe adevar nu teorii...

Modificat de bogmotorsport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile sunt impuse de producator in functie de puterea de cumparare in fiecare tara si de pozitionarea in raport cu concurenta pe acea piata. Polo 6R destinate pietelor din Europa(deci si Germania) se fabrica in Spania si doar acolo.

Daca e sa te iei dupa ce zic dealerii din Romania, comisioanele dealerilor VW in Germania sunt mult mai mari decat cele pe care le au dealerii la noi. Din acest motiv pretind ca nu pot negocia prea mult din pretul masinii. In schimb se zice ca in Germania un dealer ar lasa mai mult din pretul masinii daca stii sa negociezi pentru ca are de unde. Pe de o parte e oarecum logica teoria, dar nu am probe ca ar fi asa.

VW nu sunt masini ieftine pentru piata noastra iar concurenta are preturi bune in Romania, de aceea si VW incearca sa se alinieze. Daca iau doar exemplul meu, care oscilam cand am dat comanda intre Polo 6R si Fiesta, oferta era mult mai buna la Fiesta. Daca era sa ma iau doar dupa pret, luam clar un Fiesta Titanium si ieseam cu aproximativ 1500 euro mai ieftin decat un Polo 6R Highline cu aceleasi dotari. Eu cred ca diferentele de pret dintre Germania si Romania vin din pozitionarea in piata. In Germania VW e "masina poporului" si probabil se vinde foarte bine la pretul la care e. In Romania, au fost nevoiti sa lase pretul mai jos pentru ca Ford si ceilalti concurenti au facut-o si romanii nu ar avea de ce sa aleaga un Polo mult mai scump in detrimentul modelelor cu care concureaza.

Pentru ca vorbim strict de Polo 6R, se vede cu ochiul liber ca nu au vanzari stralucite in Romania. Uitati-va pe strada si numarati cate Fiesta intalniti si cate Polo 6R. Nu vreau sa ma gandesc cate Polouri s-ar vinde la noi daca pretul ar fi cel din Germania. Cu siguranta multi dintre noi nu am fi cumparat Polo 6R la pretul din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ca ar avea vreo relevanta pentru topicul de fata sau ceva, dar:

RO: 7.300:1,24=5.887;

DE: 6.990:1,19=5.874;

FR: 7.900:1,196=6.605;

AT: 6.990:1,22=5.729;

IT: 6.950:1,20=5.792;

ES: 6.290:1,18=5.331.

Medie netto: 5.870 Euro.

Sandero, dorindu-se a fi un produs global, ar trebui sa aiba acelasi pret peste tot, la care sa se adauge TVA locala. Dupa cum se vede, pretul netto variaza foarte putin, tarile de sus fiind alese aleatoriu. End of story cu Sandero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

Topicul tinde sa devina unul de scandal.

Daca o tineti in ritmul asta il voi inchide, si daca va fi cazul voi aplica si sanctiuni.

Va rog sa ramaneti cat mai aproape de tema topicului.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pretul este fixat in functie de puterea de cumparare a tarii respective si de marja de comision de dealer aplicata pe tara respectiva(a se vedea si dif.de pret de la Coca Cola, Pepsi, etc.);

2. Calitatea masinilor este aproape identica (dovedit in fabricile Audi din Inglostadt, banuiesc ca si la restul autovehiculelor din grupul VW e la fel), cu amendamentul ca pentru anumite zone, cum este si RO, anumite componente sunt putin diferite datorita drumurilor si carburantilor de pe aici (stiu ca partea de suspensie, arcuri, scut, etc.), in rest caroseria, motorul, cablajele (harness-urile), cutia sunt identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport

O fi asa cum spuneti legat de puterea de cumparare insa in germania sunt foarte multi care isi fac credite sa-si cumpere masini noi si nu cred ca nu le-ar displace sa-si ia acelasi model cu 1685 de euro mai ieftin.Concurenta este foarte mare si acolo si sunt sigur ca daca ar avea pretul cu 1685 de euro mai ieftin nu s-ar mai orienta spre ex catre un opel corsa care este cu 1 mie si ceva de euro mai ieftin ca polo.Astfel a inceput sa castige teren opelul...Parerea mea este ca strategia neamtului este alta...Cei care a-ti fost in germania a-ti vazut la supermarket ca primesti rest pana la ultimul cent.Toti vor sa se imbogateasca si sa vanda cat mai mult si fiecare cent conteaza iar daca vor toti un VW poti sa-l fabrici la fel cu diferite piese cum a spus colegul in primul post de la o alta firma insa de o calitate probabil putin mai slaba.

Legat de coca cola nici nu are rost sa discutam pe tema asta...Nici pe departe nu se compara gustul de acolo cu cel de aici,de unde reflecta si pretul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scopul si valoarea informativa a acestui topic (daca a existat vreodata asa ceva) s-au pierdut de mult...

Am ajuns sa discutam despre cat de mult variaza gustul Coca Cola, despre verticalitatea cu care se da rest in Germania sau despre "parerea" unora vizavi de motivele pentru care Opel castiga teren in Germania (apropo, bazata pe...?) :huh: :blink:

Fain, avem si cafenea la "Polo 6R" :dry:

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport

Scopul acestui topic a fost sa aflam putin diferenta de pret la noul model Polo si sa vedem daca intr-adevar exista diferente de calitate!

-Nu eu am dat exemplu de Coca Cola insa cine a baut "dincolo" o cola sau oricare alt suc se stie clar ca exista o diferenta si ar fi foarte multe exemple la enorm de multe servicii si produse care multe din ele sunt mult mai ieftine si de o calitate net superioara insa aici discutam cu totul altceva...

-Verticalitatea nemtilor era oarecum un punct de vedere propriu din care reiese ca pana si la magazin iti da fiecare cent inapoi si sunt niste oameni foarte calculati si fiecare cent conteaza si pentru ei, asa ca in reducerea de 1685 de euro nu ar da nimeni cu piciorul.

-"parerea" unora asa cum zici tu,cum ca opel castiga teren este bazata pe comunicatele de presa si pe cresterea vanzarilor fata de anii precedenti.Asa ca VW prin modelele pe care le fabrica daca le-ar vinde la pretul din Romania nici nu ar avea ce mai manca opel sau alte firme...Crezi ca in germania prefera sa se vanda opelul spre ex si vw sa nu aiba vanzari asa mari? sau daca au vanzari mari crezi ca nu le-ar conveni sa aiba vanzari si mai mari? sa intre si mai multi bani la bugetul de stat si implicit la alte institutii?

Daca stii cum e acolo ti-ai da seama ca neamtul prin definitie este calculat nu cum il numesc multi "zgarcit" si te uiti la romani ca nu stiu de unde sa aduca cat mai multe porcarii si sa isi "tapeasca" propria familie,popor...Acolo toata lumea trebuie sa manance de unde si TVA-ul de 5% la alimente nu 24% ca hotii astia ca nu stiu ce sa-ti mai ia din casa si lasa oamenii sa moara de foame si crezi ca iti fac reduceri de mii de euro doar ca sa te ajute pe tine sa-ti iei ceva mai bun si lasa saracul de la el...

Cu toate acestea am incheiat cu off topic-ul si daca nu se stiu clar diferentele mai bine nu mai postam sau chiar se poate inchide topicul.

Modificat de bogmotorsport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Vreau sa intreb pe cei care spun ca au masinile fabricate la Pamplona in Spania cum scrie pe factura masinii? Made in Spain?

Intreb asta deoarece eu nu stiu unde este facuta masina mea, insa pe factura scrie negru pe alb Fabricatie Germania.

Deci mai pe scurt de unde stiti ca este facuta in Spania, cum va dati seama de acest lucru?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WVWZZZ6RZCY123456 = Volkswagen Europa

WVWZZZ6RZCY123456 = caractere generice

WVWZZZ6RZCY123456 = modelul

WVWZZZ6RZCY123456 = caracter generic

WVWZZZ6RZCY123456 = 2012

WVWZZZ6RZCY123456 = Pamplona

WVWZZZ6RZCY123456 = cifre aleatoare

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@another_n: Iti dai seama dupa codul VIN, asa cum ti-a aratat Bwwlan. Si pe factura mea scrie "Fabricatie: Germania" :rolleyes: ... dar e Spania. Oricum, daca te uiti pe cateva componente, la intamplare, o sa vezi ca subansamblele sunt fabricate prin toata Europa :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca toata chestia asta e cusuta cu ata alba, pana una alta si in Germania se fabrica masinile cu piese din toata europa, in spania la fel etc. Am avut masina adusa si din germania, am masina cumparata de noua din RO (golf fabricat la wolfsburg, dupa VIN) si nu exista nicio diferenta calitativa intre ele, aceeasi marca de turbina, aceeasi marca de discuri de frana, acceasi marca de faruri, ambele aveau centuri de siguranta made in HU, ambele functionau si aratau la fel etc. Diferenta de pret se bazeaza pe politica statului, pe politica concernului VW si probabil pe diferenta intre dotarile trendline de aici si de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!