Jump to content

T4 - probleme pornire


nicola323
 Share

Postare recomandată

Am un Caravelle,motor 2,4 AAB, a inceput sa porneasca greu la vremea asta.Am verificat bujii ,relee ...sunt OK. Ma gandesc ca prinde aer. Aceste modele au pompa de alimentare? Ce ar putea fi? sau pe unde ar prinde aer? M-am uitat si nu-mi dau seama. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Merci.dydu_kuf.  I-am pus o supapa unisensdar problema nu s-a remediat...tot nu-mi dau seama pe unde prinde aer???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor de la Polu Nord?. Am un T4 Caravelle AXG, 151 cai. Am vrut sa schimb electromotoru, am comandat de pe autodoc.de, å venit nou nout 300 euro, l.am montat, si å carait din prima. Mecanicul, å zis ceva de nr de dinti de pe bendix. Am trimis innapoi, am primit altul. Primul a avut 11 dinti, asta are numai 10. Stie careva de diferenta asta?? Adik electromotoru pentru 102 cai are 11 dinti, si asta de 151 are doar 10???Multumesc pentru raspunsuri??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantele intre 102 si 151 de cai difera, deci nici electrmotoarele nu sunt identice.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Supapa/ventil pe filtrul de combustibil!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Bună ziua. Tatăl meu are un VW T4 Syncro, motor 2.5 TDI, 102 cp, cod AXL. De când a început sezonul rece și temperaturile au scăzut sub 0 grade, la prima pornire mașina o ia foarte greu. Motorul învârte, însă e ca și cum nu ar avea alimentare cu motorină, și pornește abia la a 5-a sau a 6-a încercare. Filtrul de motorina a fost schimbat (avea urme de apă în el) și problema persistă. De asemenea a fost scoasă toată motorina din rezervor și înlocuită cu motorină extra, și problema e tot aceeași, deci tind să cred că nu are nimic de-a face cu combustibilul. Din ce am citit mai sus nu m-am lămurit exact care ar putea fi cauza. De asemenea mașina a fost pe tester și nu prezintă nici un fel de eroare. Precizez faptul că după ce motorul pornește și rulează câteva secunde iar mai apoi este oprit și pornit din nou, pornește la ”sfert de cheie”. Este posibil ca problema să provină de la pompa de injecție, sau este o altă cauză? 

Vă mulțumesc anticipat, și sărbători fericite! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile au fost verificate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil se dezamorseaza sistemul de motorina. Incerci cu o supapa de sens pe tur. Si vezi avansul cum este reglat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Dydu. Bujiile au fost verificate și sunt in regula.

Mulțumesc Andrei. Voi face cele spuse de tine săptămâna asta sper, și voi reveni cu un răspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare și la mulți ani. Revin cu un răspuns, cu toate ca e puțin cam târziu, dar timpul nu mi-a permis sa fac operațiunea respectiva. 

Saptamana trecută s-a montat supapa de sens, și pornirea este la fel de grea. Motorul învârte, dar este la fel ca înainte, ca și cum învârte “pe uscat”. Lasă impresia ca nu are motorina deloc, și doar după 4-5 încercări de pornire ar ajunge motorina in capul pistonului.

Este posibil ca problema sa fie de la pompa de injecție? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare și scuze pentru dublu post.

Am fost puțin cam ocupat in perioada asta cu sesiunea, însă revin cu un răspuns legat de problema pe care mașina tatălui meu o avea. 

Problema a fost remediata in urma cu aproximativ 2 săptămâni, și se pare ca pornirea grea se datora unui releu electric, care trimitea curent la bujii. Se pare ca un “picioruș” era oxidat/ruginit/nu știu exact ce, ideea e ca nu mai făcea contact, iar la pornire bujiile erau inexistente. A fost înlocuit releul respectiv, și mașina pornește la sfert. 

Daca cineva mai întâmpina astfel de probleme cu pornirea, recomand sa se verifice și respectivul releu, si apoi sa fie luate in calcul si celelalte variante. Pe tester nu arată erori, ci trebuie verificat manual, fie de proprietar, fie de un electrician.

Eventual voi reveni cu un edit/răspuns cu codul piesei, pe care momentan nu îl știu. 

 

Va mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. 

am un t4 1.9 Td recent am schimbat sondele de apa ca nu indicase apa in bord.Am observat ca la rece masina pornește la sfert de cheie dar după ce se încălzește trebuie sa tin la automat vreo 3 secunde bune.Tin sa mentionez ca spirala din bord inainte sa schimb sonda ca era rece ca era cald motorul se aprindea si pornea motorul ok... acum dacă e cald motorul nu se aprinde.Ce sa caut sa verific?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu se aprinde cu motorul cald si masina porneste la fel de usor!Problema e in alta parte cred!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, cfl said:

Nici la mine nu se aprinde cu motorul cald si masina porneste la fel de usor!Problema e in alta parte cred!

 

Poate fi pompa de injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general, daca la rece porneste bine, iar la cald nu, cel mai probabil e capul hidraulic uzat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, dydu_kuf said:

In general, daca la rece porneste bine, iar la cald nu, cel mai probabil e capul hidraulic uzat. 

Se poate repar sau cumpara altă pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbi doar capul hidraulic, iar daca tot dai pompa jos, schimbi si toate garniturile.

PS Nu mai da Quote postului anterior!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Problemele la pornire nu se clasifica pe baza caroseriei, ci a motorului. Topicul se inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!