Jump to content

SCRISOARE SKODA 1.2 tsi


bogdanpiatra
 Share

Postare recomandată

user_green.pngbogdanpiatra user_popup.png

Singurul lucru probabil care ne ramane este ca un grup de posesori 1.2 tsi sa vina in fata la Porsche, cu masinile colantate "NU CUMPARATI SKODA 1.2 TSI" .Cred ca ar fi cea mai utila RECLAMA.

Bogdane, ESTI TARE, cred ca ar trebui sa va organizati si sa o puneti in practica.Am coleg care a vandut masina sotiei tot din acelas motiv.MULT NOROCicon_thumright.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdanpiatra

    32

  • nifelheim

    16

  • holo

    10

  • mariusss_g

    10

:offtopic: La BKP (nu BKD) + alte 5-6 coduri de motoare care sunt doatate cu injectoare Siemens piezo de pe Passat B6 nu se pune problema ca masina sa fi facut reviziile la reprezentanta. Daca nu s-a umblat la injectoare ele se schimba indiferent daca reviziile s-au facut la reprezentata sau nu. Ce e mai grav e ca se pare ca si injectoarele noi care le pun sunt tot cu probleme (adica nu au reviziuit nimic legat de constructia lor) deci probabil dupa ce masinile vor implini 7 ani se vor strica iar si cum circulatia nu se aplica decat pentru masini mai noi de 7 ani :vaidecapulmeu: ...

PS: Oricum VW nici pana acum nu a recunoscut (public) faptul ca injectoarele de pe B6 (cele Siemens) ar avea vreo problema si nu vor recunoaste in veci. Deci cei cu VW Passat vor trebui sa ia pe langa litru de ulei si cate un injector, 2-3 chei si cateva lectii legate de desfacerea capacului de la chiulasa si inlocuirea injectoarelor, e absolut incredibil dar e adevarat ... Deci nu vad de ce daca ar fi sa existe o problema fundamentala de constructie a turbinelor de pe 1.2 TSI nu ar face la fel ca si in cazul injectoarele de pe Passat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sondaj : e cinevba dispus sa lasam mainile in fata skoda ro colantate cu niste mesaje de nemultumire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sondaj : e cinevba dispus sa lasam mainile in fata skoda ro colantate cu niste mesaje de nemultumire?

Eu sunt dispus. Si aducem si o televiziune.Si presa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp faceti ceva (indiferent ce) e bine. Stiu ca si cei cu Passat-urile vroiau sa faca ceva, sa ii dea in judecata sau ceva gen, dar pana la urma au renuntat sper sa ca voi sa nu faceti la fel. M-am convins cat de nepasatori sunt cei de la VW fata de clientii lor (mai intai cu injectoarele de la Passat si acum cu problemele la 1.2 TSI), asa ca atacati-i din toate partile, poate se mai desteapta si ei si asculta de parerile clientilor ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca cei de la PORO vor reactiona in vreun fel...

Sunt in mana cu APIA (Brent Valmar seful PORO era presedinte..acum vad ca este vice presedinte), cu OPC, la o adica pot avea si interventii in sfera de judecata...etc;

Publicitate negativa insotita de Televiziuni, insa pentru TV trebuie mai mult decat o stire in sine ci un reportaj amplu cu mai multe episoade, puncte de vedere de la producator/importator...etc;

Si facut de o televiziune de luat in seama, nu de OTV;

Insa si aici sunt interese, majoritatea emisiunilor auto sunt de fapt reportaje realizate dupa mapele de presa ale Importatorilor;

Zici ceva urat de ei-> nema masini la test si/sau discount pentru tine daca vrei vreo anume masina!

Insa, repet, solutia este publicitate negativa insotita de reportaje ample!

Ar trebui ca mail-ul ala sa se duca si la mai multe televiziuni, sa vedeti care "reactioneaza"!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati si la OTV, desi nu sunt ei vazuti prea bine... pot face un pic de deranj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca ar trebui sa cerem schimbarea gratuita a componentei care crapa ( turbina, etc ) in cazul in care acest defect apare asa cum se intampla la ceilalti peste 20.000km, si nu neaparat garantie extinsa care cuprinde mai multe lucruri.

Practic probleme sunt cu Lantul de Distributie si Turbo, ar trebui sa cerem inlocuire gratuita ("in caz de") doar pentru acestea 2. Poate asa obtinem ceva.

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca ar trebui sa cerem schimbarea gratuita a componentei care crapa ( turbina, etc ) in cazul in care acest defect apare asa cum se intampla la ceilalti peste 20.000km, si nu neaparat garantie extinsa care cuprinde mai multe lucruri.

Practic probleme sunt cu Lantul de Distributie si Turbo, ar trebui sa cerem inlocuire gratuita ("in caz de") doar pentru acestea 2. Poate asa obtinem ceva.

pai, au propus ei asa ceva???... Crezi ca ei nu stiu ce pica??? Nu pica motorul, turbinele si lantul!!!Scriele Holo despre propuinerea ta, cred ca tot varuiala va fi!!

Si nu uita un lucru, softul neperformant poate duce foarte usor la defectarea si altor componenete: injectaore, segmenti, etc-datorita amestecului aer benzina nereglat corespunzator.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scrisorica de ieri don Petrica nu a mai dat nici un raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt perfect de acord cu tine Bogdan, dar nu cred ca vom obtine nimik, doar o retincenta fata de brand-ul Skoda.

Cum spuneam mai de mult : Skoda simply NEVER !

Daca ei ne taxeaza cu aceasta indiferenta, vreau sa-i taxez si eu data viitoare, sa nu le mai dau bani pe masini din grupup VAG !

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, eu zic inca sa nu renuntam, mai sunt cai de lupta, inclusiv treaba cu TV si o mica "petrecere" in fata la Porsche!!! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum zicea cineva mai devreme, asta cu 1.2 TSI tinde sa se transforme in povestea cu injectoarele piezo de pe 2.0 TDI.

Dar nu imi dau seama cu VAG si-ar permite asta pe cel mai vandut motor al lor pe benzina. Cred ca deja au scos peste 150000 bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor,chiar daca pana acum nu am rezolvat nimic nu inseamna ca nu avem dreptate.ne organizam si lasam masinile cateva zile colantate in fata skoda.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa parcam in loc permis, altfel cheama firma de ridicari si ne usureaza de cateva milioane !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma puteti scoate din demersul cu motorul 1.2 TSI

Succes in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fixpixu: Ai facut buy-back ? Poti sa-mi dai mai multe info pe PM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma puteti scoate din demersul cu motorul 1.2 TSI

Succes in continuare

Spunem si mie ce-ai facut, eventual pe pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...

fixupixu, spune-ne si noua ce ai rezolvat si cum.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, fixpixu la diferenta de pret, reparai 2 turbine. Inteleg ca te-ai saturat de bolile 1.2 tsi si de umblat in service.Pentru asta de multe ori merita sa dai bani! Nu puteai opta doar pentru bani, sa renunti la marca skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un buy back in care am iesit in paguba per total la aprox 3500-3600 eur (totusi eu consider paguba 2500-2600 si 1000 upgrade de motor) si am castigat (sper) liniste sufleteasca si m-am scutit de nervi ulteriori (tot asa ... sper). In fine... la 1.4 nu se simte lag-ul ca la 1.2. E clar ca au avut timp sa rezolve softul in cei 4 ani de 1.4 90kw versus 2 de 1.2 . NICIODATA n-o sa mai iau motor asa de nou si laudat de marketing. Consumul se simte :). Comparat cu 1.2-ul cam pe acelasi traseu unde aveam 9.3-9.7 aici am avut 11.8. E drept asa de cald nu a mai fost demult (36 grade)

Puteam sa optez pt bani, dar masina potrivita pentru familie cu 4 membri la pret rezonabil nu exista in afara de skoda (si sa fie pe stock). Nu am nimic cu masina per ansamblu ci doar cu motorul de 1.2. Poate peste 2 ani as cumpara cu incredere 1.2-ul daca ipotetic ar fi cazul.

In fine, in ziua in care mi s-a pus pata am stat sa ma uit la diversi producatori:

Dacia lgn/duster si Renault fluence/tourer - prea mic spatiul interior in spate + destule bube marunte.

Ford focus - pret ok la oferta dar fara A/C

Si pot continua

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...nici eu nu as mai fi luat Skoda daca tot te-ai decis sa scapi de 1.2TSI.

Stiu, alegerea unei masini e suma unui sir de compromisuri...dar mai sunt si alte masini...poate nu pe stoc.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au dat 10.000 Euro la Buyback pe o masina care a costat 15.000 si are doar un an vechime ! ce afacere :))

Le-am zis sa-si bage buy back-ul undeva si o sa o vand daca o ia careva ! altfel o sa ma distrez la maxim cu turbinele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un buy back in care am iesit in paguba per total la aprox 3500-3600 eur (totusi eu consider paguba 2500-2600 si 1000 upgrade de motor) si am castigat (sper) liniste sufleteasca si m-am scutit de nervi ulteriori (tot asa ... sper). In fine... la 1.4 nu se simte lag-ul ca la 1.2. E clar ca au avut timp sa rezolve softul in cei 4 ani de 1.4 90kw versus 2 de 1.2 . NICIODATA n-o sa mai iau motor asa de nou si laudat de marketing. Consumul se simte smile.gif. Comparat cu 1.2-ul cam pe acelasi traseu unde aveam 9.3-9.7 aici am avut 11.8. E drept asa de cald nu a mai fost demult (36 grade)

Puteam sa optez pt bani, dar masina potrivita pentru familie cu 4 membri la pret rezonabil nu exista in afara de skoda (si sa fie pe stock). Nu am nimic cu masina per ansamblu ci doar cu motorul de 1.2. Poate peste 2 ani as cumpara cu incredere 1.2-ul daca ipotetic ar fi cazul.

In fine, in ziua in care mi s-a pus pata am stat sa ma uit la diversi producatori:

Dacia lgn/duster si Renault fluence/tourer - prea mic spatiul interior in spate + destule bube marunte.

Ford focus - pret ok la oferta dar fara A/C

Si pot continua

Offtopic...

Fixpixule...asta e fosta ta masina ?

http://www.autorulate.ro/masini-rulate/oferta/304skodanoua-octavia-drive-tsi/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!